Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spaarlamp kweek.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Spaarlamp kweek.

    Rond deze tijd denk ik niet dat de zon genoeg schijnt dus ze zullen wel hard strekken denk ik.
    ik wou vroeger ook een venster bank kweekje doen maar toen ik wat fotos er van zag heb ik het toch maar niet gedaan, de planten zien er meestal niet uit. Hoop dat jij meer geluk hebt, mss heb je daar wel een sterk soortje ofzo.

    peace en bedankt voor de reply!

    Comment


      #17
      Re: Spaarlamp kweek.

      Vandaag armatuur overgekocht .
      dames staan dus nu onder 4x18watt.
      Vraagje is de temperaturr in je kamer 13 graden of onder het tl-licht, normaal zal je onder je tl wel een hogere temperatuur hebben?

      Bij tl-licht kan je plant gerust tot enkele cm van de tl-lamp geplaatst worden omdat tl geen droge hitte afgeeft die er meer het vocht vandoor gaat.

      Het enige nadeel van tl-licht is dat je de plant maar tot een bepaalde hoogte kunt laten goeien , want op een gegeven moment is het licht dat de onderkant bereikt zo miniem dat onderaan niets groeit.

      We spreken hier wel over groei en geen bloei.

      Grtz

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Spaarlamp kweek.

          Bij ons kan je potgrond zelfs bij de supermarkt halen
          Zal toch geen probleem zijn om aan potgrond te komen ? anders kan je in breda wel wat komen halen bij mij
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            Re: Spaarlamp kweek.

            natuurlijk kan ik wel aan potgrond geraken maar heb geen zin om nog naar buiten te gaan ( het is fcking koud O_o).
            hoop dat ik binnekort wat fotokes kan plaatsen want anders is het maar een saai verslagje.

            peace

            Comment


              #21
              Re: Spaarlamp kweek.

              Hey

              Waarom maak je geen box met je lampjes in gemonteerd, mooi bekleed met wit plastiek of iets anders, een oude pc-fan om de lucht te verversen.

              En je klimaat zal je al veel beter onder controle kunnen houden, zoals je temperatuur zal al wa hoger liggen enz...

              Greetz

              Comment


                #22
                Re: Spaarlamp kweek.

                Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                natuurlijk kan ik wel aan potgrond geraken maar heb geen zin om nog naar buiten te gaan ( het is fcking koud O_o).
                haha zeg dat wel van mij mag het met kerstmis gaan sneeuwen en dan weer zomer worden

                Gelukkig hebben wij over 20 jaar een warmer klimaat (heb ik horen zeggen), hopelijk ook een regering die cannabis legaliseerd De buitenwiet zal dan stukken beter zijn, langere bloei periode en als de plant bijna klaar is zal je ook niet zo snel toprot krijgen.

                Doordat de kwaliteit van buitenwiet beter is zal er minder binnen gekweekt worden. Alhoewel de binnenwiet waarschijnlijker sneller groeid en sterker is zal het verschil tussen binnen en buitenwiet minder groot worden.

                Maarja we zullen over 20 jaar wel zien genoeg gelul ik ga weekend vieren
                Jullie ook een fijn weekend!
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #23
                  Re: Spaarlamp kweek.

                  hehe, tja 20 jaar is nog lang.
                  al denk ik niet dat het gaat betere in tegendeel het gaat aleen maar erger worden. het weer klopt gewoon niet meer.

                  @bobo, ja ik weet het ik zou een hokje moeten bouwen maarja.
                  ik denk dat dat voor de volgende keer is. ik ga gewoon zien wat er nog van terecht komt .
                  sebiet nog wa fotokes nemen met webcam voor in men mapke, hebk toch iets van overzicht van hoe ze gegroeit zijn.

                  peace

                  Comment


                    #24
                    Re: Spaarlamp kweek.

                    ik zou de plantjes maar goed wegzetten. Zijn steeds meer bronnen die menen dat het volgend weekend een dikke storm gaat komen. Ben benieuwt
                    brabantse nachten zijn lang

                    Comment


                      #25
                      Re: Spaarlamp kweek.

                      Joepie .
                      ouder plantje is nog altijd niet overgepot .
                      onderste bladjes zijn helemaal geel aan het worden ( 1ste 2 bladjes achter de kiembladjes) kan dit zijn omdat ze te weining wortelruimte hebben?
                      de purplexhaze doet het prima, morgen mss fotos.

                      peace

                      Comment


                        #26
                        Re: Spaarlamp kweek.

                        wat webcam shots >_>.

                        De kleine spruit( Purplexhaze van bobo) doet het goed, wel wat witte vlekjes.
                        heb wat fotokes getrokken met webcam,ging normaal vandaag een Fototoestel halen maar er is iets tussen gekomen.


                        Ouder plantje heeft nog wat paars op de bladeren.en de onderste bladjes worden helemaal geel , ik denk niet dat ze nog lang te leven heeft.(onbekent soortje)

                        Edit: Sorry, per ongeluk de fotos verwijdert.

                        Comment


                          #27
                          Re: Spaarlamp kweek.

                          ziet er al goed uit. hou ons op de hoogte met de voortgang van je plantje
                          brabantse nachten zijn lang

                          Comment


                            #28
                            Re: Spaarlamp kweek.

                            Hey,

                            Wat ben je verder van plan met je puple x haze ?
                            En trouwens heb je 1 zaadje van pxh gezaaid en dit kwam al boven dat beloofd voor je buitenkweekje volgend jaar.

                            Vele grtz

                            Comment


                              #29
                              Re: Spaarlamp kweek.

                              Yuup iedereen,
                              kom wat fotokes uploaden, iedereen ligt waarschijnlijk al in zijne nest maar ik kan ni slape .

                              Purple x Haze, doet het nog goed.
                              op het blad zie je zo wat witte vlekjes.

                              de onderste bladjes krullen een beetje naar beneden zoals je kan zien op de foto, kan dit zijn van te weinig water?




                              weet niet of je het goed kan zien maar op de oksels zie je het begin van zijtakjes ( zijn erg kleine bladjes)

                              blad heeft/krijgt 7 vingers,camera kan spijtig genoeg niet genoeg inzoomen.



                              Onbekent: Moet ik erg snel overpotten maar heb het laatste tijd beetje druk en vergeet het dan je kent het wel.


                              zoals je kan zien is onderste blad helemaal aan het ferfroempele en wordt geel.




                              fotos zijn van dinsdag-woensdag. morgen gaan de plantjes op 12/12, weet dat ze nog veel te klein zijn maar ik moet ruimte maken omdat ik van een vriend wat planten ga overnemen.

                              Peace!

                              Comment


                                #30

                                Comment

                                Bezig...
                                X