Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spaarlamp kweek.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Spaarlamp kweek.

    de pxh blijft maar doorgroeien, weet niet wat te doen .
    als ze nog in groei stond zou ik haar toppen maarja, ze is ook al wel breed vindt ik.
    Buiten kan ze niet en weggeven aan een vriend mja, heb maar 1ne maat die geintereseert is in growen en die gaat binnekort beginnen met White Pearl.
    Fotos zulle voor morge zijn spijtig genoeg,Zus had de camera zelf nodig en ik hem morgen. Dat is het zowat denk ik.

    peace

    Comment


      #62
      Re: Spaarlamp kweek.

      Fotos zijn dus voor woensdag, pff het schuift maar op.
      Zus had gezegt dat het met een kaartje was ofzoiet maar ik ken nix van cameras, denk dat ze gewoon de kabel vergeten was.
      Anyway weet iemand hier hoe je moet Knakken en buigen?
      ze wordt te groot en ze raden me aan om te knakken en buigen .


      peace!

      PS: als je nu nog een plantje buiten zet in de natuur, dat heeft toch bijna geen kans op overleven he? ( vriend heeft wat zaadjes in zijn tuin gedaan, heb hem gezegt dat hij het in April Mei moest doen maar hij wou eens zien wat er van ging komen)

      Comment


        #63
        Re: Spaarlamp kweek.

        Het is mogelijk om plantje horizontaal de te doen groeien en te werken op de zijvertakkingen.

        Door middel van een elastiek of touw kan je beetje bij beetje je plant ombuigen, telkens hij op de hooftak bijgegoeid is buig je hem weer horizontaal, knakken zou ik niet doen want dan gaat de plant gegarandeerd in stres.

        Grtz

        Comment


          #64
          Re: Spaarlamp kweek.

          Hm ok dus, ik pak een touwtje, doe het niet te strak rond de stam en buig ze voorzichtig naar beneden?.
          Als ze verder groeit weer ietsje verder naar beneden zodat ze altijd horizontaal staat? . Morgen 5zaadjes aan Vriend geven (Cybernick, hij is al ff niet meer on geweest, wat anders aan zijn hoofd wss ).
          Ik wil proper kunnen beginnen dus ofwel doe ik de Pxh weg en begin ik met alemaal White Pearl's. Ofwel laat ik haar helemaal afbloeien ( of mss is het een manneke) en begin ik dan met White Pearl.
          Als ik ze weg doe is het ofwel , in de natuur of hier in de living.

          Peace

          Comment


            #65
            Re: Spaarlamp kweek.

            Goeie namiddag .
            kom hier wat fotos droppe
            Klik op de fotos om ze te vergroten. 8)

            Fotokes:
            Cat atack, ze had een beetje honger .
















            Fotos zijn van een paar dagen geleden, ga er nu nog wat trekken.

            peace

            Edit:
            Juist ontdekt dat 1 van mijn katte al mijn bladeren heeft zitte proeven
            hier dan de fotos van mijn "Geproefde" bladeren,







            Hier het volgend soortje dat ik ga kweken( binnekort).




            Velig bewaard

            Comment


              #66
              Re: Spaarlamp kweek.

              Oh My god.
              *Bangs head on the table*
              Ik heb dat onbekent plantje eigenlijk laten verwaarlozen omdat het echt nix meer movede...
              en ik haar vanonder de TL bak omdat ik aan het nadenken was of ik haar zou vervangen met een white pearl plantje ( Heb nog geen nieuwe Potten voor de rest ook te planten) en wat zie ik op dat uber super klein plantje? witte haartjes vanboven lol... Het is dus een klein meisje, ze is nog niet groter dan mijn duim. dacht echt dat ze dood was omdat ik haar moest overpotten maar heb me er niet echt goed met bezig gehouden.
              Morgen gaat ze eindelijk in de grote pot en ik hoop dat ze da nog groeit ( ze staat nu VER achter) ze past mss 5keer in de pxh. Kon geen foto nemen want baterij is bijna op en die zoomt niet zo goed in .


              peace

              Comment


                #67
                Re: Spaarlamp kweek.

                haha gelukkig valt de schade mee, mijn kat laat mijn wiet plantje tot nu toe met rust

                Die dikke wiet bladeren zien er goed uit trouwens
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #68
                  Re: Spaarlamp kweek.

                  Mja juist een ongelukje gehad met zo een BB gun prongeluk op de kat geschote, nu is de kat boos op mij.
                  Heb haar al wat melk enz gegeven hoop dat het niets erg is wat zo een BB gun kan toch wel hard aan komen, arm poesje .

                  peace


                  Ps:
                  hoe stelt jou venster plantje het?

                  Comment


                    #69
                    Re: Spaarlamp kweek.

                    Halokidoki.

                    Zoals vermeld in mijn nieuw topic is de Pxh een kamerplant geworden .
                    Ga nog altijd af en toe wat fotos posten. Ze heeft bloeiverschijnselen dus ze gaat erg hard stressen denk ik, zou ik toch maar een paar TL lampkes erbij hangen en haar laten afbloeien of laat ik haar in de living staan? Dat zie je in de volgende episode van "Spaarlamp kweek" (LOL)

                    EDIT: Pxh is er toch mee onder geraakt dus ze blijft nog ff staan onder de tl box

                    nog wat fotokes:









                    peace

                    Comment


                      #70
                      Re: Spaarlamp kweek.

                      Ik kom binnen, loop de trap op.
                      Kijk onder mijn TL box naar mijn Pxh en wat zie ik?
                      BALLEN! het is dus toch een manneke, hij riekt zo lekker dus ik dacht echt dat het een vrouwtje was.
                      Ik ga hem nog ff laten staan om fotos te nemen en daarmee ga ik dan mijn topic sluiten.
                      Spijtig maarja, heb er veel van geleert en tja, dat betekent ook een White Pearl derbij in de grote pot .

                      Dag vriendjes, dat vriendinetjes dat was het dan maar weer, tot de volgende kweek.


                      peace

                      Comment


                        #71
                        Re: Spaarlamp kweek.

                        mss beetje late reply, maar goed

                        mijn plantje staat voorlopig ook onder spaarlamp en overdag lekker in de vensterbank tot ik mn hpsje kan kopen, beetje het zelfde zo als bij jou dus

                        Comment


                          #72
                          Re: Spaarlamp kweek.

                          Hehe, suc6 Skunky!
                          De pxh heeft maar heel even onder een spaarlamp gestaan, daarna had ik de TL bak gekocht.
                          Na deze kweek ga ik wss overstappen naar een 100watt HPS.

                          Peace

                          Comment


                            #73
                            Re: Spaarlamp kweek.

                            nuja okiwiet bood een 400w hps met vsa aan voor 40,- dus als ik dat rond heb komt het vast goed met mijn plant

                            Comment


                              #74

                              Comment


                                #75
                                Re: Spaarlamp kweek.

                                ik ook, gaat een hoop gedoe schelen.

                                en als ik dan zelf nog eens iets kan aanbieden doe ik dat met plezier

                                Comment

                                Bezig...
                                X