Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spaarlamp kweek.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Spaarlamp kweek.

    Heb even gesnufeld in mijn bibliotheek en kijk eens wat ik vond.



    Wel zonder scroggen, dag of drie achter ontkiemen in bloei gegaan.

    grtz

    Comment


      #47
      Re: Spaarlamp kweek.

      goeiemorgen medegrowers.
      vandaag staat de klok op 12/12
      bij de Pxh zijn er al bladjes op de oksels, ik had toch gezegt dat ze tegen de reflector was gegroeit en ik haar lager heb moeten zetten he?
      wel vandaag wordt ik wakker ik ga eens piepeloere en lol, mijn nieuwe bladset zat er verdomme helemaal in verfroempelt... plant heel wat lager gezet, nu hopen dat het ok komt met de bladjes. het zijn mijn eerste 7 vingerige .
      bladvingers gaan nu: 1,5,7. volgende heeft er ook 7 maar er kunnen er nog bij komen .

      peace!

      Edit: bobo ik heb geprobeert om die tussen rij eruit te halen maar zonder succes. ziet er helemaal in vast als ik alles eruit moet halen gaat er niet veel van die reflectors overschieten . laten zitten of alles deraf en aluminum papier achter de tl lampen plakken of weet ik veel wat?

      Comment


        #48
        Re: Spaarlamp kweek.

        Het gaat goed met p x h geloof ik. 7 vingerig blad wil heel wat zeggen over de gezondheid van de plant.
        Dat er een blad verfroefeld (als je bedoelt beetje misvormd in elkaar draaien en dit bij een paar baderen zijn ligt dit aan de genetica van de plant). Je zal soms voorhebben dat een blad horizontaal kan scheef groeien bij deze soort. Maar geeft geen doorslag voor de bloei.

        Laat je planten gewoon een tweetal cm staan onder je tl-bak is zeker niet de reden van verfroefelen van blad.

        En de reflectors laat die maar gerust zitten als je je lamp compleet moet verbouwen.

        Grtz

        Comment


          #49
          Re: Spaarlamp kweek.

          OKidoki, de bladeren zaten gewoon gepropt in de reflectors daarom dat ze helemaal verfroempelt zijn.
          ja het gaat erg goed met de Pxh. nu hopen dat er snel wat witte haartjes komen .

          peace

          Comment


            #50
            Re: Spaarlamp kweek.

            Waarom witte haartjes als ik vragen mag ?

            Grtz

            Comment


              #51
              Re: Spaarlamp kweek.

              ik wil dat het een vrouwtje is?
              ale ik ga nog wat tv zien .

              peace

              Comment


                #52
                Re: Spaarlamp kweek.

                Dat wil in de groei eigenlijk nog niet veel zeggen die witte haartjes zowel de mannelijke als de vrouwelijke plant maken witte haartjes aan in de groei.

                Eens je een aantal keer zaad gebruikt hebt zal je dat wel merken.
                Het enigste waar je kan van uitgaan is dat de mannelijke plant rapper groeit omdat die boven de vrouwelijke plant moet uitgroeien. dus de rapste groeiers en hoogste zijn meestal de mannekes.

                Grtz

                Comment


                  #53
                  Re: Spaarlamp kweek.

                  in de groei? maar ze staan nu in bloei
                  wordt wel wennen ze, derstraks ging ik ff kijken en ik was zo van schit mijn tl bak is uitgevale en dan herinerde ik mij eneens ahja ze staan op 12/12 .

                  peace

                  Comment


                    #54
                    Re: Spaarlamp kweek.

                    ok dan, maar als planten zoals moederplanten een tijdje staan vertonen deze ook witte haartjes, hetzelfde met zaadplanten onder tl licht laat je ze lang voorgroeien onder tl laten ze ook die witte haartjes zien.

                    Maar het gaat over bloei dus laat maar komen die haartjes.

                    Grtz

                    Comment


                      #55
                      Re: Spaarlamp kweek.

                      Nog wat slechte fotos, sorry maar kan momenteel niet aan een camera geraken.
                      mss dit weekend.
                      De PxH doet het nog altijd goed, groeit wel fel in de hoogte maar ik denk dat dat een Haze ding is? kan echt niet wachten om te beginnen met de White pearl en hopen dat ze het ook zo goed doet.
                      Let it grow!






                      peace

                      Comment


                        #56
                        Re: Spaarlamp kweek.

                        hey smokey heb me ff geregistreert, mooi plantje hoop dat ik hier wat kan leren

                        Comment


                          #57
                          Re: Spaarlamp kweek.

                          Hey welkom!
                          hier ga je vast wel wat kunnen leren,hoop dat je ook snel van start kunt gaan met je eerste kweek.

                          peace

                          Comment


                            #58

                            Comment


                              #59
                              Re: Spaarlamp kweek.

                              die plantjes zien er al mooi stevig uit, mijn plantje is al een stuk de lengte in geschoten... zal even wat nieuwe foto's plaatsen in mijn verslag
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #60
                                Re: Spaarlamp kweek.

                                Direct is ff je topicje checken, ja wel spijtig dat ze zo in de hoogte groeit maar dat is idd een haze ding.
                                nu begrijp ik teminste waarom er veel zeggen dat Haze onder TL niet zo een goed idee is.
                                maar weet je, ik weer veel geleert met dit plantje en voor die reden was ze ook geplant. als ik er een oogst van kan afhalen des te beter zo niet dan is dat niet zo erg.

                                @ bobo ja ze groeien snel zo te zien, toen je die foto van de wortels liet zien was ik echt verschoten ah zo veel wortels man niet te doen , kan al niet meer wachten om te beginnen met de White Pearl, wie weet wordt ze wel bekent . Hoop dat ik de zaden morgen aan krijg, moet dan nog wel ff wachten op nieuwe potten enz dusja. kan niet direct beginnen spijtig genoeg maar dat is niet zo erg he. ik heb tijd zat en de zaden zullen heus niet gaan lopen .

                                peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X