Kweekverslag onder gewone LED lampen (2x White Dwarf Autoflower)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #61
    Niet het beest !! Denk ik ?

    Dit zijn ook vossenstaarten !!


    vossestaart-Grote.jpg

    Comment

    • EasyW
      Son of the Bong
      420 MemberMemberLucky Member
      • Oct 2018
      • 406

      #62
      image.jpeg

      Ja hoor, kijk maar....... lijkt allemaal op elkaar
      2e
      3e

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Das nen serieuze staart dat die beesten hebben !!
    • EasyW
      Son of the Bong
      420 MemberMemberLucky Member
      • Oct 2018
      • 406

      #63
      En zo zijn we alweer een week verder........ ik denk dat alleen de toppen nog leven want de rest van de plant is helemaal dor en verdroogd. Hier en daar zijn wat groepjes amber trichomen te zien nu, ik schat het op ongeveer 10%.

      Vandaag zitten we op de 79e dag waarvan ze 59 dagen in bloei staan gerekend vanaf de eerste pruikjes.

      M'n handen jeuken om ze te oogsten, bang dat ze ineens allemaal amber zijn en ik te laat ben.

      Eerst wil ik ze jullie nog een keer laten zien, ik ben waarschijnlijk te ongeduldig?

      IMG_0711.jpg IMG_0712.jpg IMG_0713.jpg IMG_0714.jpg IMG_0715.jpg IMG_0716.jpg IMG_0717.jpg
      2e
      3e

      Comment


      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Prachtig!

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Echt klote om te knippen.

      • Wimmer
        Wimmer commented
        Editing a comment
        Hmm ze zien er heerlijk uit!
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #64
      Mooi Mooi !!

      Comment

      • EasyW
        Son of the Bong
        420 MemberMemberLucky Member
        • Oct 2018
        • 406

        #65
        Het is gebeurt........ Ik had het misschien nog een paar dagen kunnen rekken maar aankomende weken worden hele drukke en heb ik weinig tijd zodat ik mogelijk eind volgende week te laat zou kunnen zijn.

        Eerste plaatje is van de grootste top...... alles erom heen is al weken droog en dor, dat moet de volgende ronde beter

        IMG_0720.jpg

        Hier hangt alles dan..... niet verkeerd als je bedenkt dat dit het eerste kweekje is en onder welke lampen het moest groeien

        IMG_0723.jpg

        Het wortelen is in ieder geval goed gegaan.....

        IMG_0726.jpg

        Ben benieuwd wat het gewicht straks droog zal zijn.....
        Attached Files
        2e
        3e

        Comment


        • Wimmer
          Wimmer commented
          Editing a comment
          Hmmmm ziet er lang niet slecht uit .
          Ik hoop dat ik ook zulke foto's kan plaatsen binnen enkele maanden.
          Nog even drogen en curen en dan kan de fun beginnen.

        • kees49
          kees49 commented
          Editing a comment
          Gefeliciteerd schitterende opbrengst zeker met die lampen, in ieder geval m'n complimenten.
      • Weske
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Dec 2018
        • 1237

        #66
        Netjes gedaan hoor
        gefeliciteerd met je dochters
        nu lekker drogen ik wacht af wat totaalgewicht droog is
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment

        • Cleargreen
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 528

          #67
          Lekker hoor!
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

          Comment

          • WillyWally
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2019
            • 257

            #68
            Proficiat !
            Ik volg ook

            Comment

            • Vluggejapie
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2017
              • 199

              #69
              Van harte met dit letterlijke top resultaat! Ben in tegenstelling tot de anderen niet heel benieuwd naar het gewicht, maar meer naar hoe je de kwaliteit ervaart.

              Liever 50 gram zoete topwiet dan 100 gram scherpe keelpijn wiet.

              Dat het je mag smaken. Mooi verslag!

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #70
                Erg leuk verslag en een mooie opbrengst!
                Geniet ervan!
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                • EasyW
                  EasyW commented
                  Editing a comment
                  Thx Stemma, toevallig heb ik jouw kweekverslagen met veel plezier gelezen lang voordat ik aan mijn eerste kweekje ben begonnen

                • Stemma
                  Stemma commented
                  Editing a comment
                  Dank je, leuk om te horen!
              • EasyW
                Son of the Bong
                420 MemberMemberLucky Member
                • Oct 2018
                • 406

                #71
                Alles droog en in de potten...... totaal 73 gram en een zakje knipafval. Het aantal grammen zou misschien nog wat naar beneden moeten worden bijgesteld want ik heb niet zo netjes geknipt....... Man man wat een werk is dat

                IMG_0740.jpg
                Gebruikte lampen:
                2x 18w LED 3000K 1350lumen
                2x 18w LED 6500K 1350lumen
                (totaal 72w / 5400 lumen)
                Licht/donker: 18/06

                Zou dus neerkomen op ongeveer een gram per watt, er vanuitgaande dat die specificatie die er op staat klopt
                2e
                3e

                Comment

                • kees49
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2018
                  • 293

                  #72
                  Dat heb je goed gedaan, gefeliciteerd mooie opbrengst

                  Comment

                  • ganjagast
                    Elite Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2016
                    • 2881

                    #73
                    Easy duz it
                    geniet ervan!
                    Ad usum proprium!

                    Comment

                    • Wimmer
                      Advanced Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2019
                      • 73

                      #74
                      Goed geboerd EasyW!
                      en nu veel rookplezier!

                      Comment

                      • Lambalski
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2018
                        • 166

                        #75
                        Niceeee!! Komt er nog een kweekje aan met gewone fems? Wil deze setup ook gaan gebruiken na het buiten seizoen
                        Buitenkweek 2019

                        Comment


                        • EasyW
                          EasyW commented
                          Editing a comment
                          Jazeker, alleen met een wijziging in de setup. Ik heb nu een tentje van 60x60x140 en ga 4 plantjes zetten met 10 van deze lampen. Soortjes die er in gaan komen zijn 2x White Widow en 2x Super Skunk (beide fems van huismerk wietzaadjes.nl)

                        • Lambalski
                          Lambalski commented
                          Editing a comment
                          Heb ook een goede ervaring met Critical auto van hun huismerk. 70 gram droog van gehaald buiten. Maar ben benieuwd naar je nieuwe verslag!( die komt ook wel toch?)
                      Bezig...