Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag onder gewone LED lampen (2x White Dwarf Autoflower)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Ongelovelijk wat een opbrengst onder deze lampen :o Goed gedaan hoor!
    Zou je ons willen vertellen wat het merk en model nummer precies zijn?
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

    Comment


    • EasyW
      EasyW commented
      Editing a comment
      Thx, niet verder vertellen maar het zijn deze lampen die ik gebruik voor die 6000k wordt 6500k geleverd trouwens.....

      https://www.ledlichtdiscounter.nl/le...r%5B%5D=452351

      EDIT: Ik weet zeker dat ik deze besteld heb maar nu staat er ineens 12watt in de specificatie! Ik maak morgen even een foto van het merk en de specificatie op de lampen zelf voor alle zekerheid....
      Last edited by EasyW; 1 February 2019, 21:12.

    #77
    Ik heb een PM gekregen met een vraag over mijn setup en ik wil de info hierbij openbaar delen zodat mogelijk meer mensen er iets aan kunnen hebben.

    Het betreft een vraag of het klopt dat mijn lampen niet aan een frame zijn gemonteerd.

    Dat heeft de vraagsteller goed gezien, geen frame inderdaad maar iedere lamp hangt aan z'n eigen kabel (wel met een trekontlasting zodat het gewicht van de lamp niet rechtstreeks aan de kabel hangt). Het idee erachter is dat je met een frame alle planten zo gelijk mogelijk qua hoogte moet hebben en op mijn manier kan ik alle lampen op verschillende hoogte hangen. Met sterkere lampen zal dat niet nodig zijn maar met deze lampen van maar 18 watt lijkt het mij een goed idee. Dit was mijn eerste kweekje, misschien is het over een poosje een kleinigheid om alle planten wel op gelijke hoogte te krijgen en gaan ze alsnog op een frame.
    Last edited by EasyW; 2 February 2019, 09:27. Reden: typefoutje ;-)
    2e
    3e

    Comment


      #78
      Hier zijn de foto's van de betreffende lampen:

      Op de website van Ledlichtdiscounter staan ineens hele andere specificaties dus ik heb geen idee of ze dezelfde gaan leveren via de link in m'n comment twee berichten hierboven

      IMG_0756.jpg IMG_0755.jpg
      2e
      3e

      Comment


      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        'Deze E27 LED lamp is beschikbaar in 8W, 12W en 18W en in 2 verschillende lichtkleuren: 3000K en 6000K.' Dit staat ook in hun omschrijving. Als ik dit ga bestellen zal ik het zeker ff vragen welke ik dan krijg

      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Zou ik wel doen inderdaad, dat stond er allemaal nog niet toen ik ze bestelde. 6000K stond er wel maar ik kreeg 6500K maar dat is niet zo verkeerd

      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        Heb nou een paar van die lampen binnen maar wat een joekels! Dacht dat het kleinere lampen zouden zijn

      #79
      Mooie resultaten! Lekker wietje geworden? Leuk kweekverslag, ik volg je volgende ook weer!

      Comment


      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Thx, van ongeveer de helft heb ik olie gemaakt en die smaakt heel anders (veel zachter) dan de olie die ik maakte van gruis uit de koffieshop. Als de rest nog een poosje in de weckpot heeft gezeten zal ik wat in de vapor proberen want roken doe ik al heeeeeeeeel lang niet meer

      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Mooi om te horen, geniet ervan! Maar dat zal wel goed komen

      #80
      vraagje wat voor grond heb je gebruikt om ze in te kweken ?

      groet

      eeltje

      thx EasyW
      Last edited by eeltje; 30 May 2020, 16:15.

      Comment


      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Gewone potgrond van de Gamma

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        of van den brico

      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment

      #81
      gewoon in een kast gekweekt zonder buisventilator en of koolstof filter.

      heb nog nooit gekweekt wil ook zo iets proberen, gewoon met afzuigkap in de tent hehe. ik rook 1 a 2 gram per week dus hoef geen hoge opbrengst te hebben. en heb maar klein pensioentje.

      mooi kweekverslag EasyW.

      Comment


      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment

      #82
      Wo 21-11(4e week plantje 1)
      Lamp 6000k van plant 1 verwisseld met de 3000k ivm bloei. Geen water gegeven. dus je bent begonnen met 2 6000k lampen en in de bloei heb je ze vervangen door 2 3000k lampen ?

      en met ontkiemen ook onder de 6000k lampen of gewoon met daglicht ?

      groet

      eeltje

      Comment


      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Klopt, ik heb ontkiemd en gegroeid onder 2x 6500k en heb afgebloeid onder, in eerste instantie 2x 3000k, maar later heb ik snel 2 fittingen bijgemaakt en heb die 6500k er weer bij gehangen. Vanaf zaadje in de grond onder de lampen dus......

      #83
      Hee easy, hoe hoog heb je de lampen erboven gehangen toen de plant begon te bloeien en hoe hoog toen ze goed in de bloei stonden?
      Last edited by Kunichika; 5 August 2020, 04:03.

      Comment


      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Hey Kunichika, ik had ze er de eerste kweek een centimeter of 10 van af hangen maar hou de temperatuur direct onder de lampen goed in de gaten want ze genereren best wat warmte. De tweede kweek was in een tent en toen had ik minder hoogte ter beschikking zodat ik niet meer om hoog kon en kwamen de bovenste toppen te dichtbij met de bekende gevolgen

      #84
      Dus je hebt ze de hele kweek 10 tot 15 cm gehad. Dus als het te warm word gewoon 5cm omhoog om te kijken hoe de plant reageerd. Top man dit is een vrij schappelijke manier om wat te kweken. Die jack herer van huismerk wietzaadjes.nl ruik je totaal niet perfect voor zo der afzuiging te kweken wel met een fan.

      Comment


        #85
        hmz heb nu kweektent met quantum board maar voor losse planten gebruik ik nog af en toe die par38 lampen om voor te groeien of om een aparte plant te laten bloeien maar las van de week
        dat amerikanen van e27 led lampen de kap eraf haalde voor beter resultaat dat kan dus ook met deze lampen.

        die par38 18 watt 3000k lampen hebben een nogal een ondoorzichtige kap heb m draf gehaald lijkt mij dat je dan meer rendement er uit haalt. ach ga gewoon ff proberen hehe

        Comment

        Bezig...
        X