Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CBD kweek onder 60W Invisible Sun LED, SoG 9 planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: CBD kweek onder 60W Invisible Sun LED, SoG 9 planten

    Korting op 420shop
    Onlangs eindelijk aan mijn tweede binnen kweekje begonnen

    7 van de 9 zaden zijn al gekiemt, 1 NL kwam niet verder dan lobblaadjes;
    1x Super Critical Bud CBD van Garden of Green
    1x Cream&Cheese CBD van Seedsman
    1x The Church CBD van Green House Seeds
    1x Dinamed Auto CBD van Dinafem
    1x Critical Orange Punch van Dutch Passion
    1x Northern Lights regulars van Seedsman

    3x Northern Lights regulars van Seedsman

    Wederom in mijn koelkast maar dit keer heb ik de tussenwand met het vriesvak open gebroken voor een extra 30 cm dus de totale afmeting is 44x49x134cm
    Lamp is een 60watt 3500K paneeltje van Invisible Sun LED
    Vents TT afzuiger 125mm 280m3/h met ingebouwde fan controller
    Filter is een 75m3 Can filter waarvan ik voor de vorige ronde de kool zelf al een keer van heb schoon gebrandt, aangezien mijn ventilator toen minimaal draaide ging dat allemaal prima, nu wordt het warmer dus zal tegen het einde van deze kweek de ventilator toch wel boven de 75m3 uitkomen en dan hang ik een Prima Klima van 360m3 achter mijn ventilator zodra er geur doorbreekt.
    Passieve luchtinlaat via vijf T stukken voor 25mm irrigatie buis
    Circulatie ventilator gerecycled uit een ijsblokjes machine, 5W

    De potten die ik ga gebruiken zijn 8 Champagne flessen van 750ml en een Pepsi fles van 1,5l (voor wedstrijd op een ander forum)

    Momenteel ben ik aan het voorgroeien onder mijn 2x36w Tneon setje met 6500K lampen erin in een zaai tray die de wortels laat airprunen.

    Fridge round 2.jpg
    Ja ik was mij dit keer bewust dat de foto gedraaid zou zijn maar ik kon anders niet heel de kist op de foto krijgen.
    Foto van de plantjes komt met de volgende update.
    Ik ga dit keer niet bijhouden hoe veel water dat ik geef maar elke plant steeds op gevoel water geven, ik ben geen ambtenaar namelijk dus al het papierwerk om dat van 9 planten en 6 verschillende strains bij te houden gaat me te ver
    Last edited by Cleargreen; 14 March 2019, 01:27.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

    #2
    Jij dacht ik maak het spannend, auto's samen met fotosynthese, regulier samen met feminized, van alle smaakjes iets

    Succes !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Hey Flip, thanks!
      Ja die autoflower was eigenlijk niet helemaal het plan maar ik dacht fuck it als we toch bezig zijn. Ook is het een plant die ik onlangs al gekweekt heb dus ik weet een beetje wat ik kan verwachten.

      Die reguliere zaden erbij is trouwens om zelf wat zaad te gaan produceren ook. Moet ik wel minstens 1 man hebben natuurlijk.

      Enigste waar ik een beetje bang voor ben is dat 750ml toch nog te groot is om de planten goed klein te houden
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

      Comment


        #4
        Als je ze verwend blijven ze niet klein in 750ml
        Ik heb zelfs buiten planten van > 100cm gehad in een 1L potje, bijna zonder aandacht/voeding.
        In 2017 een plantje in een melkpak gekweekt, werd zo'n 60cm, en 's winters achter het raam in een 500ml potje werd ook 50-60cm.
        Als het doel een klein plantje is, zou ik gaan voor zo'n klein koffiemelkflesje

        Succes!
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Ze hoeven niet super klein te blijven, als het maar in mijn kast blijft passen, helemaal aangezien de meeste geen autoflowers zijn en ik ze dus niet later naar de tuin kan verplaatsen

          132h.1.jpg

          Dat gras ertussen was geen goed idee, sommige heb ik al drie keer terug geknipt want ik wil de lampen natuurlijk kort op de zaailingen houden.
          De tweede NL was vanochtend zichtbaar dus ik wacht nu nog op de laatste 2.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

          Comment


            #6
            Hey, ook weer begonnen lees ik ik volg weer.... Succes!!
            2e
            3e

            Comment


            • Cleargreen
              Cleargreen commented
              Editing a comment
              Thanks
              Ja het duurde iets langer dan gepland want ik moest wachten tot de Critical Orange Punch binnen was, geen probleem verder want daardoor had ik wat meer tijd om de kast wat aan te passen.

            #7

            2019-03-04 11.14.44.jpg
            De meeste plantjes gaan lekker behalve de NL helemaal links en natuurlijk de 2 NL's die nog steeds niet gekiemt zijn. Die kan ik wel vergeten ben ik bang.
            Wortel ontwikkeling is goed en bij de Cream&Cheese zijn er al zeker 15 wortel eindes ge-airpruned.

            Lampen staan sinds 2 maart op 12-12

            Het gras knip ik elke dag een beetje bij anders zat het al in de lampen, dit doe ik dus nooit meer :p
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

            Comment


              #8
              2019-03-06 18.57.13.jpg

              Die Northern Lights helemaal links kan ik wel vergeten, enkel de cotyledons zijn opgekomen en na meerdere dagen nog geen spoor van nieuwe blaadjes te bekennen, de rest gaat lekker.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

              Comment


                #9
                Ben benieuwd hoe dit gaat lopen!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

                Comment


                  #10
                  Gaaf man ik zal je wel volgen. En waarom niet gekozen voor de Dinamed CBD Plus? 20% cbd en <1%thc. Ik heb ze nu staan en denk er over na om een verslagje te schrijven.

                  Comment


                  • Cleargreen
                    Cleargreen commented
                    Editing a comment
                    Had deze nog liggen van vorig jaar, laatste zaadje.
                    Zal de CBD Plus zeker overwegen als ik weer zaad moet bestellen al heb er voorlopig wel genoeg en komen er ook zoveel nieuwe CBD strains uit nu.

                  • Ess
                    Ess commented
                    Editing a comment
                    Helemaal Top ben wel benieuwd naar dat verslag.

                  • Helemaal Top
                    Helemaal Top commented
                    Editing a comment
                    Ess Ik w8 nog heel even af voordat ik mensen teleur stel. Ik vind dat de plantjes erg klein zijn voor 12 dagen. Morgen overpotten en even aankijken. Als er beetje vaart in komt en ik resultaat verwacht zal ik verslagje beginnen. Het moet bijna wel aan de genen liggen.

                  #11
                  Dan zal ik het maar vragen: Waarom gras er tussen ?

                  En wat zijn die 4 met dat grote blad ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • Cleargreen
                    Cleargreen commented
                    Editing a comment
                    Dat gras is voor in de tuin, olifanten gras dat voer voor de dieren zal zijn als het groot is.
                    Leek me makkelijk om ertussen te hebben omdat dat niet in de weg zit voor de wiet plantjes en ik had de vertikale groei iets onderschat.
                    Die met dat grote blad zijn Atlantic Giant pompoenen, die verpot ik morgen al want die gaan ook harder dan ik dacht xD
                    Last edited by Cleargreen; 8 March 2019, 21:35.

                  #12
                  Vandaag de dames (en hopelijk 1 heer) overgepot.
                  Ze hadden nog iets langer in de voorgroei cel kunnen blijven en ook had ik ze liever wat langer onder de Tneon gehad maar het begon zo druk te worden met andere planten in mijn voorgroei hokje dat ik ze toch maar verpot heb naar de koelkast en de Invisible Sun erboven heb gehangen op 45cm vanaf de 5 planten in champagne flessen en 40cm vanaf de plant in de Pepsi fles.

                  6 planten momenteel en ik twijfel nog of ik er 3 ga bij zaaien of niet. ik zit eraan te denken te wachten tot de NL geslacht laat zien
                  Vandaag is trouwens dag 11 en ze staan al een week op 12/12 nu

                  2019-03-08 17.37.38.jpg
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                  Comment


                    #13
                    Toch maar iets lager gezet 55 en 60cm vanaf de lamp
                    2019-03-11 11.52.24.jpg
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                    Comment


                      #14
                      Leuk zo'n gemodificeerde koelkast! Ik ga je kweek volgen.

                      "We are stardust, we are golden.
                      And we've got to get ourselves back to the garden".

                      Comment


                        #15
                        Die frigo gaat snel vol zitten, mini CBD jungle.

                        Comment

                        Bezig...
                        X