Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lucky number two

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lucky number two

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    Meteen een staatslot kopen. Het geluk lacht je toe.

    Comment


      #3
      Als je nu ook nog meteen 4 hoofdtoppen standaard hebt is t helemaal toppie, ben benieuwd
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment


        #4
        Ik ben ook benieuwd of dit blijft doorzetten bij de hogere nodes.
        Vertel eens wat over je kweekruimte, verlichting, potten, aarde, voeding, en wat het eigenlijk is ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Het is eenzelfde kweek als mijn vorige:

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-medicijnkast

          Ik wil kijken of ik het kan verbeteren door deze keer wat LST toe te gaan passen en wat aanpassingen, vandaar met eenzelfde plant: charlotte's angel auto van dutch passion in een pot van doek met Plagron allmix/stekgrond en een kweeklamp van Parus in een eigengemaakte kast.
          Maar zolang ze zich op deze manier blijft ontwikkelen wil ik er misschien niet teveel aanzitten om te kunnen zien wat ze doet.

          Comment


            #6
            Zo,.. weer een dikke 2 weken verder. Rare plant, het dubbele blad is vervangen door een beetje willkekeurige scheuten met daarin ook weer wat gekke afwijkingen. Voor de rest doet ze het prima.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 4 photos.

            Comment


              #7
              Geinig plantje! Ik had eens een plant die maakt drie vertakkingen aan per node. In het begin leek het niks maar eenmaal volgroeid de mooiste van de twee destijds.

              Comment


                #8
                Dus ook drie toppen per node? Da's lekkere winst! Dat zie ik hier niet. De vertakkingen blijven zich asymmetrich verspreiden wat een voordeel lijkt voor de lichtvangst.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                • Romsel
                  Romsel commented
                  Editing a comment
                  Drie toppen per node ja, wel geinig.
                  Ik kan haast niet geloven dat het 18W is van Aliexpress.
                  Je plant groeit echt wel lekker onder dat ding.

                • Jonnie
                  Jonnie commented
                  Editing a comment
                  Lamp is prima idd alleen niet van aliexpress hoor, kost wel iets van 65 euro. Ik houd hem op een constante afstand van 20 a 30 cm

                #9
                Dusse....ze staan lekker in bloei denk ik ?
                Ik ben wel nieuwsgierig hoe ze er nu uit zien.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #10
                  Hoi! Klopt QnQ we zijn inderdaad al weer een poosje verder, vanwege drukte wat weinig aandacht maar ze maakt het prima. Ze is nu in week 9 en behoorlijk ontploft in mn kastje,.. bijna te hoog want de lamp kan niet hoger. Ik heb toch het idee dat de hoofdtop wat teveel licht krijgt want deze bladeren verbleken weer, net als de vorige keer. Ik ga hiervoor een andere lens proberen.
                  Verder heeft ze zich heel vreemd vertakt met 1 grote zijtak die een gekke top vormt.
                  Tot nu toe krijgt ze enkel regen en kraanwater, de wiet van de vorige keer valt kwa smaak en geur toch wat tegen, misschien teveel voeding gebruikt?
                  Attached Files

                  Comment


                    #11
                    Ik wilde zeggen teveel voeding, maar dat kan dus niet.
                    Heb je ze misschien wat droog staan ?
                    Tijdens de bloei mogen ze iets vochtiger (niet nat) staan dan tijdens de groei.
                    Hoe droger de grond, hoe hoger de EC

                    Staat er goed bij hoor, prima. Lekker laten gaan.
                    Inderdaad wel oppassen dat je geen bleaching krijgt maarja wat kan je doen, de plant kan niet omlaag en de lamp niet omhoog.
                    Dan zou je iets tussen de lamp en de plant moeten Macgyveren.
                    Misschien een glasplaatje ofzo, maar dat brengt ook wat gevaar natuurlijk, als je de plant van dichtbij wil bekijken en je vergeet dat ff.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #12
                      Ik ben inderdaad wat voorzichtig met water en laat de grond af en toe ff aardig indrogen. Misschien is dat niet slim?
                      Voor de volgende ronde doe ik geen autoflower meer en wil me voor het eerst wagen aan wat toppen en lst om laag te blijven.
                      Hierbij ook nog een foto van de onderkant, tijdje geleden gemaakt.
                      Attached Files

                      Comment


                        #13
                        Je zou de top nog kunnen knakken om 'm wat naar beneden te dwingen (de stam ter plaatse wel eerst even plat knijpen).
                        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                        Comment


                          #15
                          Dat gaat weer een mooie oogst worden voor een 18w lampje
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                          Comment

                          Bezig...
                          X