Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groot 2020 Hindu Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    zien er gezond uit!!

    Comment


      #47
      Komt in orde groot.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #48
        Ja inderdaad flink aan het goed gaan
        Maar gister wel kleine gaatjes en wat spoortjes dus ook gelijk een neem oplossing meegegeven.
        Vanmorgen staan ze er weer lekker fris bij.

        Wordt nu best druk in de kast, afweging wachten en nog een keer toppen of dan 12/12.








        Attached Files

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          brandnetelgier werkt ook goed

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Dat is niet van beestjes.

        • groot
          groot commented
          Editing a comment
          Ok, dankjewel. Sla ik op in mijn geheugen.

        #49
        28 dagen groei
        2 keer getopt

        Verder om de dag neem meegegeven + besproeid vlak voor lamp uit vanwege wat gaatjes in blad. Ook meer water gaan geven, zit nu op 500ml en voeding om de dag.

        Ik heb een paar verschroeide blad puntjes maar heb de lamp weer omhoog gezet zodat de afstand weer 30cm is.

        Vind de planten zelf mooi groen en een volle bos. Nog een paar dagen en dan naar 12/12. Kortom ik ben blij maar ik ben vaker verrast .

        Groot
        Attached Files
        Last edited by groot; 19 February 2020, 21:40.

        Comment


        • groot
          groot commented
          Editing a comment
          Hahaha ja fotolectisch... komt eraan

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Groeit je kastje uit straks.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Doe maar op 12/12, de oppervlakte is al vol, dus dat word snoeien want ze kunnen tot 3 weken doorgroeien!!

        #50
        12/12 vraagje dan, net getopt voor de tweede keer dus moet nog echt even wachten dan toch?

        Qua hoogte heb ik genoeg ruimte, breedte is wel op ja.

        Maar goed eerder op 12/12 is eerder

        Comment


        • groot
          groot commented
          Editing a comment
          Oke, ze zitten lekker in hun vel, zet ik ze straks lekker op 12/12. Dank voor het meelezen net als kelderkast je

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          "Qua hoogte heb ik genoeg ruimte, breedte is wel op ja"

          Waarom top je dan ?
          Van toppen gaan ze breder uitgroeien.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Meelezen?
          Ik heb een stalk abbonement!

        #51
        Nice stalkers en kritische lezers . Eh toppen voor beter verspreiding van iets kleinere toppen om zo een beter licht te hebben die ongeveer op eenzelfde hoogte zitten. Tenminste dat was mijn plan. Maar ik begrijp ergens uit jouw opmerking QnQ, dat ik hier niet helemaal mee op het juiste spoor zit.​​​​​

        Comment


        • groot
          groot commented
          Editing a comment
          @rreppellsteeltjam als ik jou goed begrijp met lijn. Als het ware een scrognet in mijn planten laten zakken en dan onder of boven dit net de bladeren weg halen?

          Ik zou zeggen de onderste bladeren bladeren weghalen dan. Die zijn het breedste en vangen de meest luchtstroom af maar het minste licht.

          Kortom laser waterpas erop en daaronder gaan snoeien.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Later kan je altijd nog te hoge takken/toppen, in de bloei wegsnoeien.

        #52
        Ja man, lekker bloeien die hap, succes !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #53
          zien er gezond uit laat ze nu maar gaan
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #54
            Mooi in bloei zetten idd. Ik ben benieuwd naar de strek van je kush plantjes.
            Hoe ziet het er uit onder die brede fanleaf blaadjes? Die groeischeuten krijgen nauwelijks licht daar onder.

            Comment


              #55
              Heb vandaag een scrognetje in de plantjes gezet. Net de plant ingedrukt en de eerste toppen neergelegd. Best wel een klote werkje omdat je niks wilt afbreken dan wel beschadigen.

              Geeft weer ruimte rondom en ook boven de potten. Ik wacht nu dus even met verder snoeien omdat ik eerst wil zien welke bladeren kapot gaan door deze actie.

              Ook voor de eerste keer onderlangs water gegeven. En de potten zitten zo vol dat wanneer ik water bovenlangs geef het eraf loopt. Misschien de aarde ook wat hard ingeduwd?

              Kortom mooi groen veldje en komende dagen blijven reorganiseren.

              Attached Files

              Comment


              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                Langzamer water geven

                Als je denkt dat de toplaag iets te compact is, kan je de eerste centimeter een beetje los maken met een vork of iets dergelijks. Dan gaat het water er ook makkelijk doorheen.
                Of wat Reppell zegt..

              • groot
                groot commented
                Editing a comment
                Mooi, dan ga ik eens een drupje groene zeep toevoegen. Zal de oppervlakte spanning breken denk ik?

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Das juist groot.

              #56
              Telefoon gesneuveld met carnaval in het zuiden des lands tijdens een ultieme poging een epische groepsfoto te maken... dus even geen illustratieve ondersteuning. Op de achtergrond begonnen met binden, las ergens al bondage meester, om zo mijn groene meertje in toom te houden. Aantal grote fan-leaves hebben plek moeten maken voor toppen echter alleen die in de weg zitten.

              Leer moment is niet rangschikken als ze geen water hebben gehad... #krak

              Maar goed, goed vol en blij met mijn scrog-rekje om zo enigszins het niveau gelijk te houden. Benieuwd hoe de toppen zich gaan ontwikkelen.

              Met foto's gaan we eens kijken naar overschotten en onderschotten maar lijkt nu nog prima in balans.

              Groet,
              Groot

              Comment


              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                Da's balen

                Als de dames niet willen buigen kan je ze ook nog knakken. Even de stam pletten tussen de wijsvinger en duim, en ze valt zo om

              #57
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Gewoon doen, extra donkertijd hebben ze geen probleem mee.

              #58
              31 dagen groei
              13 dagen voorbloei

              Dames hebben 12uur extra donker gehad en staan sinds 1800 weer in het zonnetje. Wattage voor de bloei naar 100watt gezet.

              ​​​​​​Lamp hangt op 25 centimeter. Verder heb ik toch wat donkere bladeren weggehaald om een aantal toppen meer licht te geven. Twee foto's zijn van voor snoeien en na

              Qua uiterlijke symptomen kleuren de bladeren vanuit de kern lichter op dus zou zeggen voedingstekort. Komen natuurlijk ook uit 24uur met minder water

              Hoor graag wat jullie van de kleur vinden.

              Groet
              Groot
              Attached Files

              Comment


              • groot
                groot commented
                Editing a comment
                Verkeerde plek
                Last edited by groot; 4 March 2020, 20:37.

              #59
              Groen? Mooi groen.

              Comment


              • groot
                groot commented
                Editing a comment
                Ah vond de blaadjes rondom de toppen wat lichter van kleur meer gelig vandaag. Maar thx

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Nieuwe bladeren bij de toppen zijn altijd wat lichter van kleur, no worries !

              #60
              Twee weken sinds 12/12 en lijkt erop dat.ik de eerste bloeiharen in enkele toppen zie. Dus vanaf vandaag grofweg 45-50 dagen tot oogst volgens SensiSeeds. Maar goed tegen die tijd maar eens teichomen tellen.

              Vanaf morgen dus over van groei naar bloei voeding zou ik zeggen en dan nog twee maanden in leven houden.

              Her en der nog wat blaadjes gedieft om meer toppen in direct licht te krijgen
              Attached Files
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 4 photos.

              Comment


              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Ik geef groeivoeding tot er echt pruikjes zijn.

              • groot
                groot commented
                Editing a comment
                Ok, dankjewel. Zie ook nog niet overal haartjes. Dan gaan we nog even door, idem met voorbloei!

              • Weske
                Weske commented
                Editing a comment
                Yess pas overstappen zodra je pruikjes hebt en dan niet 2 of 3 pruikjes wel meerdere
            Bezig...
            X