Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groot 2020 Hindu Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Kan nu toch met.oprecht zeggen dat ik ongeduldig begin te worden. Opgegeven bloei van 50 dagen nu ruim voorbij met 86 dagen. De knipschaar in de eerste stam waarvan ik nu toch echt vind dat deze klaar zou moeten zijn nadat ik het droogtentje aangezet had. Toch de twijfel omdat ik naar enkele ambers ook enkele transparante lijk te zien. Wat kan het leven van een eenvoudig plantje toch anders uitpakken dan de voorspellingen. Neiging om een topje eraf te knippen en eens proef te draaien...

    Zal via mobiel nog even wat foto's toevoegen. Twee met de gewone camera en een met een usb microscoop.

    ok, zie post hieronder voor foto's... voutje

    Comment


      #92
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


        #93
        Los van links voor ook gestopt met voeding. De twee achterste hebben hier het meeste last van. De twee voorste duidelijk het minste. Maar die achterste zijn nu toch wel aan het doodgaan denk ik

        Kortom hakken of niet hakken of nog even rekken
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #94
          Ik zou gewoon hakken man. Ik ben dan misschien geen expert maar deze ga je echt wel voelen als je er een dikke longbatser van draait.

          Mooie toppen.

          Comment


            #95
            Als de bloeitijd 50 dagen was, wat natuurlijk keihard gelogen is, en ze hebben nu 86 dagen echte bloei dan zou ik die gele oogsten. Geel is goed.
            Die groene misschien nog even afwachten tot ze wat lichter van kleur worden.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #96

              Comment


                #97
                Inmiddels liggen ze om, grof.geknipt en met de.voetjes omhoog in de droog tent. Helaas allemaal want door al mijn vlechtwerk zat alles hermetisch in elkaar.

                De gele bladeren waren alleen de eerste 5cm daarna alles netjes groen . Alles onder de eerste 10cm waren zeg maar albino toppen. Bladerdek was ondoordringbaar. Dus flink meer dieven zeker zo halverwege moet het echt weg zijn de volgende keer

                Toppen ansig niet verkeerd maar veel weg want niet gaar. Kortom minder lang voorgroeien en evt. een plantje ipv. 4.
                Onmogelijke lucht circulatie alsmede licht penetratie.

                Eerst stukje drogen en morgen een beetje beter knippen want dat kan nog wat netter. En dan komen ook foto's van mijn toppen.



                Attached Files

                Comment


                • groot
                  groot commented
                  Editing a comment
                  Inderdaad veel geleerd. Ik zal over het voedingstekort eens bomen. De takken waren ook echt slap, beetje treurig maar goed die hebben ook geen reden gehad om stevig te worden. Heb nu toch wel wat meer weggegooid dan mij lief is.

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Net halfvol, is over op 12/12.

                • groot
                  groot commented
                  Editing a comment
                  Volgende keer gelijk een rek/net plaatsen en niet achteraf er tussen wroeten. Daar wat de vorige kweken wel netjes is gegaan. Check, rek halfvol 12/12. Thanks Rreppell

                #98
                Mag ik vragen waarom je specifiek voor Hindu Kush van Seni Seeds koos? Voor het pijn-stillende effect misschien, de smaak ? Ik ben niet nieuwsgierig maar ik weet graag alles...
                Tit veur e pafke.

                Comment


                • groot
                  groot commented
                  Editing a comment
                  De KORTE bloeitijd . Ik had een lekkere voorraad nodig om het festival seizoen door te komen... En ook de lekkere skunk geur...

                #99
                Rreppellsteeltjam wat zou de strain zijn die ik hierna in de herfst zou moeten groeien om het maar.gehad te hebben? Ben wat dit betreft groen achter mijn oortjes

                ​​​​​​​Maar goed dadelijk een toppie droog zien te krijgen om voor te proeven.

                Comment


                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Bedoel je niet Walterius!?

                • groot
                  groot commented
                  Editing a comment
                  Huil... jazeker. Ben van t padje

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Maarreh, speedy chile met binnen een week pruikjes, is wel een favoriet bij mij.

                En dan als resultaat de toppen die de eerste selectie wel hebben overleeft. Allemaal nog aan het drogen dus geen idee van gewicht. Nu ff rustig aan mooi bijknippen en laten drogen de komende dagen.
                Daarna in potten met die Boveda packs.

                IMG_20200610_192858.jpg

                Comment


                  Lekker hoor groot
                  . Heerlijke toppen. Geniet er van!

                  Comment


                  Toch wel wat fluf? toppen maar al met al toch wat decent toppen eraf gehaald en in wekpotten. Nu op het dak verder en op de goede gok twee nodes terug getopt en er een m2 scrog net op gezet. Benieuwd of dit allemaal met deze auto mag. Iets onder een hoek en direct op het zuiden. Eigenlijk de hele dag zon en meestal een straffe wind. IMG_20200620_161208__01__01.jpg

                  Comment


                  • EGSilver
                    EGSilver commented
                    Editing a comment
                    Mooie constructie daar!

                  En irrigatie dus nu alleen op z'n tijd voeding gaan geven.
                  IMG_20200620_181426.jpg

                  Comment

                  Bezig...
                  X