Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sensi Seeds in minigrowbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Onze kleine hokjeszijn hoe dan ook al weinig interessant voor justitie.

    Comment


      #17
      Donderdag 16/2/23

      🍓 Strawberry kush 🍓

      IMG_20230213_194310.jpg IMG_20230213_194330.jpg gek plantje, ik dacht in het begin dat ik te veel water had gegeven. Maar aangezien het nu gewoon niet anders is geweest als hangende, dikke, gezonde bladeren zal het gewoon het soortje zijn. 🙃 Het lijkt wel een aardbeiplantje!

      Op deze foto's is ze bijna 4 weken oud. Hier is ze al getopt na de 5e node, dus heb ik 10 toplocaties. De aller onderste takken heb ik hier ook al verwijderd. Ik denk dat ik het bij die 10 vertakkingen ga houden. Of niet

      Op de volgende foto's is ze exact 4 weken oud
      IMG_20230216_203032.jpg IMG_20230216_203144.jpg IMG_20230216_203131.jpg

      Hoofdstam geknakt, net zoals de onderste takken, en vastgezet met ijzerdraad. Enkele bladeren verwijderd. Alle takken een beetje verspreid en ook vastgezet. Morgen of overmorgen gaat ze op 12/12. En als ik me niet vergis moet er in de 5e week nog eens gevoederd worden volgens het biotabs dingetje. Tot nu enkel kraantjeswater gekregen. De blumats in de buurt van 100mbar houden lukt nog wel zonder te gekke uitschieters naar boven en naar beneden.

      Chill

      IMG_20230216_202625.jpg

      🐸💚🥦

      Comment


      #18
      16/2/23

      🇧🇴 Jamaican pearl 🇧🇴

      Aangezien dat deze hybride van Sensi 85% Sativa in zich heeft bestond de kans dat ze m'n kastje uit zou groeien. Maar dat is niet gebeurd. Wie weet gebeurd het nog in de bloei als ze verdrievoudigd in hoogte... 🙃

      Net zoals de 🍓 Strawberry kush 🍓 een paar dagen geleden getopt na de 6e node, de onderste vertakkingen verwijderd. Op die manier houd ik hier ook 10 toplocaties over.

      Vandaag heb ik dan ook haar rug en benen gebroken en alles vastgebonden met ijzerdraad.

      Morgen of overmorgen 12/12

      IMG_20230216_084623.jpg IMG_20230216_202722.jpg IMG_20230216_202741.jpg IMG_20230216_202908.jpg
      IMG_20230216_202642.jpg

      🐸💚🥦

      Comment


      • Heyz
        Heyz commented
        Editing a comment
        Ziet er mooi uit 👍👍

      • Ketelhuis
        Ketelhuis commented
        Editing a comment
        Nice one Sir Knakalot🍀

      • KritischeMassa
        KritischeMassa commented
        Editing a comment
        Mooie dikke stengels

      #19
      18/2/23

      🇧🇴 Jamaican pearl 🇧🇴

      Heeft vannacht voor de eerste keer 12 u slaap gehad en is nu bezig aan de eerste keer 12u licht.

      IMG_20230218_102527.jpg IMG_20230218_102552.jpg

      Comment


        #20
        18/2/23

        🍓 Strawberry kush 🍓

        Zelfde ritme als de Jamaican pearl. 12/12, baby!

        Beetje lelijker plantje als de Jamaican pearl, maar wie kijkt daar nu naar. Als er maar een kilo aardbeien af komt 🐸

        IMG_20230218_111331.jpg IMG_20230218_111358.jpg

        Comment


        • KritischeMassa
          KritischeMassa commented
          Editing a comment
          mooi vol als dat kassie maar niet klapt

        #21
        Fryslan boppe !!!

        Weekje Friesland met m'n gezinnetje. Ik had bijna m'n minigrowboxen meegenomen, maar dat vond m'n vrouwtje maar een kinderachtig idee. In de plaats daarvan maar een blumat tropf systeem geïnstalleerd. Ik ben eens curieus als ik terug thuis ben. Eigenlijk allemaal slechte moment, voor m'n planten althans, aangezien ze net op 12/12 staan... Maar soit... Op naar Winsum nu, het mooiste dorpje van Nederland!

        Comment


        • Heyz
          Heyz commented
          Editing a comment
          Genieten! En des te leuker straks weer thuis komen.

          Veel plezier.

        #22
        Dokkum !

        Comment


          #23
          Leeuwarden en Groningen waren ook niet geheel onaardig 🙃

          24/02/23

          🇧🇴Jamaican pearl 🇧🇴

          5 weken bezig zeker ..?
          Staat sinds 6 dagen op 12/12 .

          M'n blumat tropf watergeefsysteempje stond niet helemaal perfect afgesteld maar heeft wel drama's voorkomen denk ik. M'n 2 planten hebben een beetje te weinig water gekregen tijdens m'n vakantie in Friesland volgens m'n blumat watersensor, maar eigenlijk zag ik daar niets van aan m'n planten. Ze zagen er best goed uit, een flink pak gegroeid, fris groene blaadjes🐸

          En, ja, het kastje is goed volgegroeid! Meer moet dat zeker niet zijn. Met ijzerdraad heb ik alle toppen op dezelfde hoogte gebracht,
          Dan kunnen ze verder de hoogte inschieten en bloempjes beginnen maken. Morgen of overmorgen nog eens een biotabs papje voor m'n baby's maken zodat ze voldoende energie hebben om die bloemetjes aan te maken. Dan alle kleine brolscheutjes wegsnoeien die toch nooit iets deftigs zullen voortbrengen. En dan nog 11 weken wachten🐣
          IMG_20230224_120507.jpg IMG_20230224_121559.jpg IMG_20230224_121747.jpg

          Comment


          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Bedankt voor de tip ketelhuis!

          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            np, mijn eerste keer weg van huis met blumats liep niet goed af haha, hele voedingsvat was leeggelopen in me potten.
            Gelukkig kweekte ik met cocos dus het duurde niet lang of de potten waren weer op de juiste natheid

          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Mja, bij mij was het ook allemaal kort op de bal met installeren en testen, met de ochtend voor ik op reis vertrok een zeiknatte pot. Ik dacht toen " beter een beetje te droog als echt zeiknat", dus had ik de boel nog rap wat dichter gedraaid voor ik in de auto stapte naar Friesland. Ik ga dan wel eens een paar van die langere blumat tropf kegels shoppen voor de volgende keer dat ik aan het kweken ben en weg wil. Prima spul 🤘

          #24
          24/02/23

          🍓 Strawberry kush🍓

          IMG_20230224_114818.jpg IMG_20230224_114809.jpg IMG_20230224_114827.jpg

          Comment


          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Af en toe tegen de toppen slaan😂

          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Bwoah, ze kan nog 5 cm naar beneden (er steekt nog een boek onder ) en als het nodig is geef ik ze nog een "knakske".
            En ik kan ook altijd een klein stukje van de bovenkant van de toppen knippen he😜dan worden de toppen naar't schijnt 3,5 keer dikker🙃ergens gelezen, ik weet al niet meer waar🐸💚🥦

          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Ik zeg doen✂️ 😂🍀

          #25
          Biotabs schema
          biotabs-schedule_12.jpg

          Comment


          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Ik had het kennismakingspakket al anderhalf jaar liggen en vorige kweek ben ik dus voor de eerste keer begonnen met biotabs. Ging super gemakkelijk en zonder tekorten. Voor in de bloei heb ik nog wel hun bio pk 13/14 bijgekocht. Geen idee wat het zonder zou geven maar ik had ook geen zin om met mogelijke tekorten te experimenteren. Met de pk 13/14 in de bloei bij elke waterbeurt geen enkel tekorten gehad. Wel veel wiet. Ondanks dat ik een hoop toppen heb moeten wegsmijten door rot nog altijd 60 grammekes per plant.

          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Ok lekker lekker, en vooral makkelijk.

          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Super gemakkelijk. In het begin alles door de grond mengen en voor de rest effectief gewoon water geven. Ik was daarjuist al een beetje geïrriteerd omdat ik vergeten was hoe een gedoe het is om het doseerspuitje, het potje en het lepeltje te kuisen na gebruik. Ik ben echt luie kweker geworden. Hoe minder tijd ik moet steken in kuisen hoe blijer ik ben. En dat is omdat het met biotabs niet nodig is. Gewoon water geven is superchill🤘vloeibare mest hanteren is het minst sexy stuk van wiet kweken vind ik😜

          #26
          25/02/23

          🍓 Strawberry Kush 🍓

          Plantje voor de laatste keer (?) uit de kast gehaald en 500 ml water gemengd met 20ml "orgatrex" en een afgestreken theelepel "bactrex" gegeven.

          Dan een paar blaadjes weggehaald en een beetje gediefd​ ​​​. Alle ijzerdraadjes ff bekijken, hier en daar een beetje aantrekken. Eentje weghalen, eentje bijsteken. Nadenken hoeveel toppen ik wil overhouden. Daar ga ik volgende week nog eens over nadenken🐸

          IMG_20230225_160558.jpg IMG_20230225_160307.jpg IMG_20230225_160217.jpg IMG_20230225_160124.jpg

          Comment


          • KritischeMassa
            KritischeMassa commented
            Editing a comment
            Mooi vol dek

          • Heyz
            Heyz commented
            Editing a comment
            Zeer mooie velden 👍👍

          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Mmmmh.... Vandaag gemerkt dat ik gisteren de markeringen op m'n doseerspuitje verkeerd geïnterpreteerd heb en 5 ml orgatrex te veel gegeven heb aan de Strawberry Kush. Hopelijk krijgt het plantje daar geen diarree van of zo...🐷

          #27
          26/02/23

          🇧🇴Jamaican pearl🇧🇴

          5 weken oud 8 dagen 12/12

          vandaag krijgt deze ook z'n biotabs boosterprik in de vorm van 20 ml "orgatrex" en 1 afgestreken theelepel "bactrex " gemengd met 500ml water. Om overal deftig te kunnen wateren en om langs alle kanten nog een beetje snoeien en ijzerdraadjes spannen heb ik het plantje voor de laatste keer (?) uit de kast gehaald (!)🐸

          Uiteraard heb ik voor ik hieraan begon ervoor gezorgd dat ik m'n vaper (crafty+) eerst een paar keer gevuld en gebruikt heb ( Acapulco gold van barney's farm). Samen met spek en eieren en sloten koffie geraak ik wel aan de slag.


          IMG_20230226_100509.jpg IMG_20230226_100527.jpg IMG_20230226_100549.jpg....enkele schuchtere bloeihaartjes...
          IMG_20230226_102655.jpg IMG_20230226_102706.jpg IMG_20230226_102722.jpg IMG_20230226_102733.jpg IMG_20230226_125242.jpg IMG_20230226_125321.jpg

          Comment


          • Porta69
            Porta69 commented
            Editing a comment
            Mooi bakje gevuld 🤩

          • RickTerboeg
            RickTerboeg commented
            Editing a comment
            Lekker bezig ga zo door

          #28
          Gieter 2.0

          IMG_20230226_095237.jpg

          Comment


          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Zo deed ik t ook, tegenwoordig heb ik een pvc buis wat naar de lekbak loopt en hoef ik simpelweg maar het water in de buis te laten lopen.

          #29
          IMG_20230227_190651.jpg 27/02/23

          🍓Strawberry Kush🍓

          Ik dacht eerst dat ik er over moest nadenken, maar toen ik er over aan het nadenken was voelde ik dat ik het maar gewoon moest doen zoals het het beste aanvoelde op het moment. Jawel hoor, voor ik serieuze werken uitvoer aan m'n plant is het wel aangeraden om een stevige vape te hijsen. Acapulco Gold van Barney's Farm. Fruitig fris lekker en een heerlijke Kriebelige high. Alle ja, niet kriebelig in de keel natuurlijk🙃kriebelig in de hersentjes en wat al niet.
          ik heb er altijd al moeite mee gehad om stukken van een plant te knippen, maar ik vrees dat less echt more is. En als luie stonede kweker ook helemaal geen zin om piepkleine miezerige topjes te knippen waar niets van overschiet. Dus in plaats van 35 toppen te kweken in m'n kastje er 23 wegknippen. Alle ja, ik heb die niet geteld natuurlijk. Ben je gek🐸maar ik weet wel dat ik er 12 zal overhouden. Maar dan wel 12 heel erg grote goei toppen 🥦en na dat ik dat gedaan heb heb ik de plant er toch nog voor de laatste keer uitgehaald zodat ik nog eens helemaal rondom een rondje LST te kunnen doen🐷en dit is waarschijnlijk de laatste keer (?) dat ik haar uit het kastje zal halen🙃 deze heeft net zoals de 🇧🇴Jamaican pearl🇧🇴 9 dagen 12/12 op de teller maar heeft minder bloeiverschijnselen als de
          🇧🇴Jamaican Pearl🇧🇴.


          IMG_20230227_200625.jpg IMG_20230227_190622.jpg IMG_20230227_190615.jpg
          Last edited by Captain fantasy; 27 February 2023, 21:00.

          Comment


            #30
            27/02/23

            🇧🇴Jamaican pearl🇧🇴

            Ook 9 dagen 12/12.

            Echt een heel erg mooi plantje vind ik. Een natuurtalentje met pronte tietjes en een lekkere kont💚🐸bij deze bleven er nog 11 toppen over na m'n passage. En ook hier heb ik de plant dan toch nog een laatste keer uit het kastje gehaald om die 11 toppen min of meer hun laatste bestemming te geven. Rondjes draaien tot de strek er uit is🙃

            IMG_20230227_195848.jpg IMG_20230227_195720.jpg IMG_20230227_200138.jpg IMG_20230227_200154.jpg

            Comment


            • Heyz
              Heyz commented
              Editing a comment
              Staan er beide mooi georganiseerd fris bij ✌️👍
          Bezig...
          X