Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kush in de minigrowbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    25/04/24

    3 Γ— purple kush
    1 Γ— og kush

    Dag 57 effectieve bloei

    Plant uit de kast gepeutert. Alle bedrading losgemaakt. Rooster omhoog gehangen. Tak per tak afgeknipt en alle toppen nog eens goed nagekeken. Geen rot meer gevonden

    Ijzerdraadje rond elke tak en heel de boel zo opgehangen dat alle toppen vrij hangen. Past eigenlijk goed.ik zou er nog meer in kunnen drogen bedacht ik me toen ik klaar was.

    de paarse verkleuring is trouwens enkel het bovenste gedeelte van de toppen. De onderkant is gewoon groen. Wel maf, het lijkt wel op een gewone wiettop waar een grote dikke paarse anders soortige wiettop op groeit.

    Blij dat het klaar is met deze, blij dat het uberhaut gelukt is met 4 in een minigrowbox! alle ja, 3,2 planten. Misschien was het er 1 teveel. Misschien te lang voorgegroeid. Misschien te veel takken laten staan. Misschien doe ik het volgende keer weer helemaal anders. Maakt niet uit. Ik heb wiet

    Nu rest enkel nog het zo traag mogelijk drogen, dan alle toppen knippen, in de potten steken om te curen, zo lang mogelijk. Dat duurt nog wel ff voor ik van deze ga kunnen genieten. Ik ben in ieder geval van plan om eerst al m'n ouwe wiet op te paffen voor ik aan m'n nieuwe begin. Goed gecurede wiet zou eigenlijk het enige mogen zijn dat je gebruikt. Al de rest is poep.

    20240425_185928.jpg
    20240425_185933.jpg
    20240425_190012.jpg

    20240425_185507.jpg

    20240425_185521.jpg

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Stuur dan maar wat mijn kant op als we teveel wiet hebbenπŸ‘€πŸ˜mijn potjes zijn alweer leeg aan het raken... 😭

    • Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Haha nee Dat ik nog over heb komt puur omdat wanneer je buiten kweekt je veel olie kunt maken van het knipafval, daar rook je maanden van.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Tijd voor een tentje babz

    #92
    25/04/24

    Papi chulo og

    Dag 57 effectieve bloei

    Ik wou haar eigenlijk tot Dag 60 laten gaan, maar toen ik daarstraks nog eens goed aan het kijken was naar de toppen zag ik toch een verfrommeld bruinig blaadje dat er verdacht uitzag aan een top achteraan. Toch maar ff een paar toppen opzij gebogen en het blaadje kwam vanzelf los.... ff een jointje gaan paffen omdat ik mn andere kastje al geoogst. Pauzeke. Geen paniek. Sevens de plant uit de kast peuteren en alles nog eens goed nakijken. Het blaadje dat ik los had kunnen trekken was gewoon 1 los blaadje. Daar heb ik een klein hapje uit de top geknipt. Maar een andere top had ook een paar bruinig verfrommeld blaadjes.... die ook loskomen. Top een beetje opengeplooid en er zat wat rot. Ruimschoots weggeknipt. De rest leek in orde. Schaartje terug ontsmet, nieuwe handschoentjes aan. Roostertje opgehangen en de plant tak voor tak beginnen oogsten. Veel toppen per tak. Mooie glans op de toppen viel me op. Mooi wietje! Echt veel toppen !

    Alle takken met ijzerdraadje opgehangen en ik moest er ook nog op het roostertje leggen. Het lijkt meer dan de purple kush te zijn, maar daar zal de weegschaal wel over oordelen



    20240425_193654.jpg
    20240425_193701.jpg 20240425_195127.jpg 20240425_195315.jpg

    Comment


    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit Cf

    #93
    1/05/24

    1 Γ— papi chulo OG
    1 Γ— og kush
    3 Γ— purple kush

    Alles hangt nu 7 dagen te drogen.
    Lekker traag

    ff wachten...

    20240501_082556.jpg
    20240501_082538.jpg

    Comment


    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      94 gram droog is m'n record πŸ˜‰

    • RickTerboeg
      RickTerboeg commented
      Editing a comment
      Ziet er weer goed uit.
      Alleen maar goede kweekjes en resultaten voor Captain Fantasy.

      Mijn record in de MGB is 100,2 gram...jaartje geleden alweer

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      #bigdickenergy πŸ€ŸπŸ˜‰

    #94
    4/05/24

    Papi chulo og

    10 dagen gedroogd

    Vandaag topje per topje losgeknipt van de takken, alle blaadjes afgeknipt.

    Ik moet eens een manier vinden om dat kippen comfortabeler te doen want m'n rug is elke keer helemaal brak. Dat voorover hangen is niets voor mij. Maar ja, het hoort er wel bij natuurlijk. En hoe meer hoe liever natuurlijk. Maar het doet pijn.

    Maar het resultaat is wel de moeite

    88 gram papi chulo og wiet in mn pot!

    ....en mooie wiet vind ik....πŸ₯°

    Veel trichoompjes! Riekt ook als een malle. Nu al. Na het knippen een jointje gerold met de verzamelde schaartjeshashwas best nog een hele hoop dat ik van m'n schaartje gekrabd heb tijdens het knippen. Lekkere smaakcombinaties was dat. Vette hashsmaak. Dennenbos vanalles. Lekker stoned ook!

    Dit wordt een topwietje volgens mij



    ​ ​ ​ ​​​​​​​

    Comment


    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Mooie opbrengst, geniet ervan!πŸ˜„

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Ik heb gisteren nog een stukske van de purple kush geknipt. 20 gram ongeveer. Zittend in het zeteltje met een plateau op m'n schoot. Was al beter vol te houden. Vandaag nog al de rest knippen en dan is het weeral klaar voor deze kweek. Enkel het curen nog, maar dat is niet zo arbeidsintensief πŸ˜‰

    • Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Ik zit meestal op de bank of op een stoel met een grote bak op de grond tussen mijn knieΓ«n. Maar hoe dan ook, knippen sucks.

    #95
    06/05/24

    Purple Kush
    ​OG Kush

    10-11 dagen gedroogd

    .....mmmmmh.... wat een kakwiet om te knippen. Iets is er toch misgegaan met deze plantjes. De onderste stukken van de toppen zijn heel erg luchtig met gigantisch veel blad. Bovenaan de takken wel compacte toppen. Hopelijk niet vol zaad ofzo. Onderaan de takken ziet de wiet er echt funky uit.

    Soit.

    50 gram purple kush waarvan waarschijnlijk een hoop brol is.
    3 gram og kush. Die geurde wel enorm

    Toch een klein beetje nen tegenslag vind ik

    Voorbeeldje van onderste maffe wiettopjes

    20240505_144720.jpg

    20240505_150739.jpg das toch raar... en hier is het geknipt, maar echt zo achterlijk veel blaadjes daar aanhing.... en tussenhing, want het s gewoon een trosje foxtailtjes bij elkaar. Dat is amper wiet te noemen....

    ... en daarboven op hingen dan zulke knoeperds....

    20240505_151528.jpg 20240505_144653.jpg 20240505_144705.jpg 20240505_144744.jpg 20240505_201023.jpg

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Is ook echt een kush dingetje, veel blad in de toppen. Master kush was kut om te knippen. Zo kut dat ik die waarschijnlijk niet meer kweek. Wel erg lekker

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Echt een kush dingetje.... gadverdamme.... De papi chulo og had dat totaal niet al een geluk

    • RickTerboeg
      RickTerboeg commented
      Editing a comment
      Toch niet slecht hoor.

      Ahhh kush zo vervelend ja? Ik heb er ook nog 1 staan in 7 liter.

    #96
    16/05/24

    de papi chulo og zit nu 12 dagen in de pot. Gisterenavond heb ik er toch maar eens een paar goeie dikke van gerold en gesmoord en.... het is echt een fucking fantastisch wietje ! Megacompacte topjes, lekkere smaak die nog beter zal worden, super zacht in het keeltje, en megastoned
    M'n vrouwtje zei me dat ik er echt belachelijk stoned uit zag. Maar geen couchlock ben ik ook niet naar op zoek trouwens. Ik doe graag dingetjes. Maar het beste vind ik bijna nog dat ik super lekker slaap van die wiet. Lekker gaan liggen, direct in slaap en compleet uitgerust wakker worden. Was precies weeral ff geleden, want ik voel me SUPERMEGAWHOOPWHOOP !!!!

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Supermegawhoopwhoop wiet klinkt als muziek in de oren!

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Kijk eens aan, dat is mooi man! Ik vond die ook geweldig, moet ik weer eens gaan zetten.
      Geniet ervan!

      Alzheimer
      Wat voor jou misschien?

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      oh shit weer zo'n topic waardoor ik verliefd op die dure kastjes word . hele ronde gemist. wat een mooie oogst man.geniet er van. wel een beetje rot dus bij die papi chulo.
      goeie tip Takketoelli. thnx!. ziet er uit als een perfect wietje voor me. schrijf het meteen op.

    #97
    Van't weekend (verlengd weekend !!!!) eens in de PURPLE KUSH vliegen. Die zit dan 2 weken in de pot. Ruikt lekker als ik m'n neus in de pot steek.
    En volgende week ga ik dan eens in de OG Kush vliegen. 3 gram die dan iets van een 3 weken gecured zal zijn. Ik ben eens curieus.

    Heel erg leuk vind ik dat, het proeven.



    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Mijn purple kush hangt nu te drogen. ZOET!
      Heerlijke geur, niet normaal

    #98
    19/05/24

    Purple kush

    Deze heeft nu 13 dagen zitten curen in de pot.

    Gisteren na het middageten begonnen met dikke toeters te rollen van deze wiet terwijl ik op het gemakske een beetje in de tuin rondsjokkelde, podcastje luisteren, beetje beeldhouwen in een groot stuk beukenhout (te vermoeiend op purple kush), uiteindelijk begonnen met verder te werken aan een tekeningetje waar ik aan bezig was en daar eigenlijk de rest van de dag in blijven hangen. Tekenen, podcastje luisteren, purple kush paffen... compleet van de wereld, megastonede tunnel waar ik in zat, ging prima πŸ€“ Dit is echt een heel erg rustgevend wietje. πŸ€“ uiteindelijk resulteerde m'n proefje er wel in dat ik 's avonds m'n ogen amper kon openhouden en in slaap gevallen ben in de zetel, blijkbaar zelfs nog maffe klap aan het verkopen geweest tegen m'n vrouwtje. Geen zieke shit, gewoon maffe klap dus geen probleem

    Full body stone dus...ik geraakte amper de trap op en ben in coma gevallen in bed. Dit is geen sexwiet . Alhoewel... als je er een beetje van gebruikt moet dat wel lukken denk ik als de ander al het werk doet
    Ik ben wel blij dat m'n vrouwtje dat allemaal nog wel grappig vindt, zo'n echt heel erg stonede captain fantasy. Nu (9.25u 's morgens) zit m'n hoofd nog vol watjes en ben ik precies nog altijd een beetje stoned. Maar dat is niets dat er niet af zal gaan door een goei douchke te pakken. Prima experimentje om een nieuw wietje te leren kennen. Prima wietje om in huis te hebben maar het is geen elke dag heel de dag wietje vrees ik. Blij dat ik nog andere soortjes in huis heb zoals de papi chulo og ! Die is toch lekkerder dan de purple kush vind ik, van effect en smaak. Die Papi chulo og is precies thuiskomen. De purple kush is een glas warme melk met honing en een scheutje opium

    Helemaal prima!


    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      We moeten speciaal voor jou een topic aanmaken waar we de soortjes inzetten zodat jij altijd terug kan kijken.

      Als je altijd getagd wordt hoef je er ook niet aan te denkenπŸ‘πŸ»

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      haha ja eigenlijk helemaal geen gek idee. topic in dat medicinale hoekje. voor mijn slaapproblemen maar dan kan je bijv ook iemand tippen die een pijnstillend wietje heeft gevonden of iets tegen andere klachten?

      moet ik er alleen wel aan denken voor ik in een opwelling zaadjes koop, want zo werkt dat vaak πŸ˜…

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Ik kan me voorstellen dat de purple kush ook wel pijnstillend zou kunnen zijn.

    #99
    Ik heb ook nog zaadjes van black domina van sensi seeds liggen. Nog niet gekweekt maar naar't schijnt waanzinnig narcotisch. 100% indica als ik me niet vergis. Nog nooit gekweekt maar staat dus op de agenda

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      heb net een hele tijd zitten zoeken maar ik twijfel. die domina bleef teleurstellend klein en was 1 van de drie met paarse toppen die ik die ronde had. het is door elkaar geraakt toen ik de wedryer in de kast probeerde te hangen vanwege de geur. (i.v.m. bezoek dat het absoluut niet mocht weten). volgens mij was het een best potente echte indica maar was de opbrengst , wellicht door mijn onkunde, heel minimaal.
      en omdat het door elkaar geraakt is heb ik ook geen update meer geplaatst in het topic dat ik had, met de effecten en smaken per plant. dat wil ik iedere keer doen omdat ik het ook informatief vind wanneer een ander dat doet. maar ik vergeet het compleet want als de oogst geweest is dan is mijn automatisme van planten checken enz weg en vergeet ik het compleet
      Last edited by Alzheimer; 3 weken geleden.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Een van mijn mooiste dames ooit, mooie dikke vette compacte toppen. Erg stoned ja!
      Er is een verslag van ergens zal eens zoeken

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Black domina bedoel je dan? Sensi raad aan om haar in sog te kweken omdat ze zo klein blijft. Benieuwd wat je ervan vond

    12.30u

    Alle dakgoten gekuisd. Nu een jointje jamaican Pearl (sativa) van sensi seeds aan roken en de hagen scheren.

    Ik ben supersmooth

    Comment


    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Amai, dat hagen scheren was ik toch redelijk snel beu πŸ™ƒ

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      hij komt toch aan dat wietje? had even half uurtje nodig 😁

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Gewoon zin om iets anders te gaan doen πŸ˜‰

    Lekker gegeten voor de middag πŸ˜‹

    kommetje pompoensoep, boterhammetje belegen kaas, boterhammetje rosbief, goeie straffe dubbele espresso erbij. Nom nom nom

    Nu een dikke joint papi chulo og πŸ˜‰ kwestie van toch een beetje op peil te blijven. Sevens nog ff de troep opruimen die ik gemaakt heb door de haag te beginnen scheren. Misschien daarna een stukje gaan fietsen. Het is mooi weer. Ik ben supermegasmooth


    Comment


    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Hahahaha, ik ben in ieder geval nog niet vertrokken πŸ™ƒ fuck dat fietsen ook. Ik kan evengoed de hangmat bovenhalen en naar de wolkjes kijken πŸ˜‰

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      🀣🀣🀣

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Rook zal je bedoelen, jointjes en bbq dampen.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...93#post1758493

    tijdje gezocht omdat ik benieuwd was naar die domina van Takketoelli je had deze tegelijk met de papi chulo( vol met rot) en heel enthousiast was je niet helaas. sorryπŸ˜…

    lukt me niet de link naar post nummer 184 te wijzen. dus even scrollen.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e ronde ​mn 4e ronde

    Comment

Bezig...
X