Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stef's zolderkweekjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Tijd voor een update!
    De blueberry og (RA) zit nu in bloei week 5. Begint wel wat blad schade te krijgen. Dit had ik ook de vorige ronde Blueberry og. Ergens is er iets in mijn setup of klimaat wat haar niet helemaal bevalt. Maar ja, de smaak, effect en opbrengsten waren prima vorige keer dus verwacht nu hetzelfde.
    De slush mint cake (LV) is erg klein gebleven. Denk dat ze het droge klimaat niet helemaal kon waarderen. Ik laat haar maar gaan en zie wel wat er van komt. Zet haar later in het jaar wel opnieuw.

IMG_6893.jpg
    Last edited by stef273; 3 dagen geleden.

Comment

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Nou de Strawberry Cough begint wel een hint van aardbei te krijgen dus het zou me niets verbazen dat het wat langer duurt voordat het goed doorkomt. Heb eerder al gemerkt dat sommige soortjes wat meer tijd nodig hebben om de geur verder te verdiepen, zoals de Blue Zushi. Dus wie weet..

Ja die mandarijntjes geur van de ob2 is heerlijk en echt een aanrader om een keer te zetten. Tot op heden waren de toppen van de ob2 nog het allermooist. De geur van deze fenotype is wel anders dan de vorige ob2 ronde, die was meer uitgesproken sinasappel sap. Maar beide errug lekker

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      GIster avond nog even goed naar de Strawberry Cough gekeken, wat grotere buds geopened etc. En er zit nog een behoorlijke chrolofyl lucht, zo'n scherpe groenige lucht. Ben nu weer actief aan het burpen voor een poosje. Denk dat als ze goed uitgehard zijn en de chlorofyl weg is, dat de geur dan beter tot z'n recht komt. Althans dat hoop ik haha Grow Co

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Blijft altijd weer afwachten.
      Heb t idee dat er met sommige niet word terug gekruist om n soort te stabiliseren. Gelijk doorkruisen met veel feno verschillen als resultaat

Hmm yummy?
    de eerste is Sour Diesel. De tweede is Orange bud. Grappig dat die inderdaad ook meer amber/oranje is.

IMG_6829.jpg

IMG_6859.jpg

Comment

Bezig...
    X