Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

    Een paar weken geleden heb ik op het punt gestaan om die 2 voorste plantjes, en vooral die linkse, eruit te halen, om de achterste 3 die het heel goed doen meer ruimte te geven, en omdat die 2 voorste maar blijven groeien.
    Toen heb ik ze toch maar laten staan, maar me voorgenomen er behalve water geven niks meer aan te doen. Ik heb nog wel even gezocht naar een touwtje, maar dat heb ik niet in huis En waar koop je ergens een touwtje?
    Als het nog (veel) erger wordt, misschien dta ik hem dan inderaad 'top' (door de helft knip).


    Woensdag 18 Januari: (Dag 44 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje nu 64 dagen boven de grond, jongste 61 dagen)



    Wanneer zijn ze trouwens 'klaar' die achterste?

    Comment


      Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

      ze zijn klaar wanneer die zweethaartjes op je bladeren en op de toppen (niet alleen die twee haartjes die eruit steken) melkig wit zijn en beginnen te verkleuren naar amber. Dus houd in de gaten of die sneeuwdruppeltjes, witte waas, trichomen(?) begint te verkleuren. Met een goede zoom-camera is dat te doen op de macrostand en anders even goed kijken met een vergrootglas/microscoop!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

        Woensdag 25 Januari: (Dag 51 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje nu 71 dagen boven de grond, jongste 68 dagen)

        Ze zijn igg gestopt met groeien. De achterste 3 staan al een tijdje stil, de voorste 2 hebben de strijd nu ook opgegeven :p

        Comment


          Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

          hahahahahaha ik heb even hardop zitten lachen! Goed shot van die uitloper! Holy shit die komt hoog! Je zou toch zeggen dattie een beetje minder groeit of wat afbuigt richting het licht, maar nee hoor.. Gaaf! Zijn toch nog prima toppen aan het worden onder de lamp zo te zien. De herfst zit er al in met die gele bladeren hier en daar, hoe lang geef je ze nog?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

            Ghehehe...beetje nutteloos om ze boven je lamp te laten groeien he..
            Maar zeker grappig om te zien.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

              Maandag 30 Januari: (Dag 56 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje nu 76 dagen boven de grond, jongste 73 dagen)

              Die plant linksvoor was gewoon koppig. Hij is pas gestopt met groeien toen hij tegen het dak aan zat. Als ik de lampen daar steeds weer op had aangepast, had ik nu voor de rest een hele stellage moeten bouwen om ze zo hoog te krijgen Wie niet horen wil, moet maar voelen... :p
              Zo staan ze er vandaag bij:
              30012012797.jpg

              Comment


                Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                mooie toppies man!

                hoe staat het er nu mee?

                Comment


                  Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                  heb even gerekent, +/- 7 weken, vermoed dat het een haze soortje is, omdat je zaadjes hebt van greenhouse
                  dus haze heeft een bloeitijd van 12 a 14 weken, dus nog even volhouden dus
                  maar je geduld wordt zeker en vast er door beloond

                  Comment


                    Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                    Thanks Ik heb geduld hoor, laat maar lekker groeien Er beginnen nu wel steeds vaker blaadjes bruin te worden. Dus ze lopen tegen het einde aan vermoed ik.

                    Donderdag 9 Februari: (Dag 66 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje nu 86 dagen boven de grond, jongste 83 dagen)

                    Last edited by tha w0rst; 9 February 2012, 17:14.

                    Comment


                      Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                      hehe, je hebt best een lange jan in de tent ziet er verder lekker groen uit!

                      groeten

                      Comment


                        Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                        Zondag 19 Februari: (Dag 76 van 12/12 bloeiperiode, Oudste plantje nu 96 dagen boven de grond, jongste 93 dagen)

                        Hier een filmpje van hoe ze er momenteel bij staan:


                        Hier onder wat foto's van de toppen:
                        19022012812.jpg 19022012811.jpg 19022012809.jpg 19022012808.jpg

                        Het midden-achter plantje, is bezweken onder het gewicht van zijn eigen hoofdtop What a cool way to die!
                        Dat gaf me wel de gelegenheid om die top van dichtbij te fotograferen. Ik hoor graag hoe lang deze nog had gemoeten, en hoe lang de rest dus nog moet
                        19022012807.jpg 19022012806.jpg 19022012805.jpg 19022012804.jpg 19022012803.jpg

                        Comment


                          Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                          haha, ziet er allemaalhumm, lang en groot uit haha
                          & mooie top! nu maar lekker drogen en kun je al is beetje je eigen wietje roken
                          met beetje gelukt voel je iets, ?? ps. ondersteun je topjes meschien eens?
                          oke nu nog zo'n 6 weken verder doen dus minstens
                          is lang maar geen nood de topjes worden volgens nog minstens het dubbele of zelfs meer
                          groetjes

                          Comment


                            Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                            mooie toppen man!
                            kun je wel ff mee voor uit toch?!




                            Oorspronkelijk geplaatst door mister frank View Post
                            oke nu nog zo'n 6 weken verder doen dus minstens
                            is lang maar geen nood de topjes worden volgens nog minstens het dubbele of zelfs meer
                            groetjes
                            wat bedoel je hier precies mee?

                            Comment


                              Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                              De topjes worden al mooi

                              Comment


                                Re: Kunststof kastje met 5x 18W TL-verlichting

                                Thanks Overigens is op het filmpje, linksonderin het tentje, een grote kan te zien, waarin ik alle blaadjes heb bewaard die uit zichzelf bruin zijn geworden.
                                Het is dus al aardig aan het afsterven, maar daar zie je aan de planten weinig van, omdat ik de bruine er steeds af haal

                                Comment

                                Bezig...
                                X