Hey allemaal hier ben ik terug, na een paar mislukte pogingen (door pech), heb ik nu toch een plantje in de kleerkast staan.
Het is Sweet Afghani Delicious (fem) van Sweet Seeds.
Even de beschrijving:
De inteelt variant van deze 'supermoeder' produceert harde toppen met een intens aroma en muskus achtig noten, afkomstig van de Afghaanse voorouders. Sweet Afghani Delicious (SAD) S1 zaden zijn erg homogeen, hetzelfde geldt voor het nageslacht.
Uitstekend geschikt voor binnenkweek en alle soorten buiten omgevingen. Weinig knipwerk en zeer schimmel- en ziektebestendig.
Samenstelling: Indica 90%, Sativa 10%
Genetica: Black Domina
Bloeitijd binnen: 63 dagen
Type: Gefeminiseerd
Smaak / Geur: Muskus
Gemiddelde THC: 17.5%
CBD: 1.8%
CBN: 0.5%
Ik heb besloten deze jongedame onder 4 spaarlampjes te kweken: 2x12watt warmwit en 2x11watt koudwit die ik in een gedemonteerd verkeerslichtfitting van de ikea heb gestoken en 1 bureaulampje(zoals je zult zien op de foto, waar ikea al niet goed voor is), ze is bovengekomen op 22 dec. en is nu dus 4 dagen oud, ze staat op 18/6, ze had een beetje problemen om uit haar zaadschelpje te komen maar nu is ze al gegroeid als kool
. Met de goede raad van Qnq heb ik besloten om ze eerst te laten groeien tot ze een 5tal internodes heeft en ik zou ze 1 a 2 keer toppen, vervolgens gaat ze op 12/12. Het is de eerste keer dat ik dit doe op een vage zomerkweek na, dus het is een beetje experimenteel, maar ik heb al veel gelezen. Ik weet dat dat geen superopbrengst gaat geven, maar ik zal vooral blij zijn om de eerste keer mijn eigen rokertje te hebben
. Ik zal om de zoveel tijd eens foto's uploaden. Goede raad is altyd welkom
Hier dan wat foto'tjes:
IMG_7832.jpgIMG_7837.jpgIMG_7842.jpgIMG_7843.jpgIMG_7844.jpg
Het is Sweet Afghani Delicious (fem) van Sweet Seeds.
Even de beschrijving:
De inteelt variant van deze 'supermoeder' produceert harde toppen met een intens aroma en muskus achtig noten, afkomstig van de Afghaanse voorouders. Sweet Afghani Delicious (SAD) S1 zaden zijn erg homogeen, hetzelfde geldt voor het nageslacht.
Uitstekend geschikt voor binnenkweek en alle soorten buiten omgevingen. Weinig knipwerk en zeer schimmel- en ziektebestendig.
Samenstelling: Indica 90%, Sativa 10%
Genetica: Black Domina
Bloeitijd binnen: 63 dagen
Type: Gefeminiseerd
Smaak / Geur: Muskus
Gemiddelde THC: 17.5%
CBD: 1.8%
CBN: 0.5%
Ik heb besloten deze jongedame onder 4 spaarlampjes te kweken: 2x12watt warmwit en 2x11watt koudwit die ik in een gedemonteerd verkeerslichtfitting van de ikea heb gestoken en 1 bureaulampje(zoals je zult zien op de foto, waar ikea al niet goed voor is), ze is bovengekomen op 22 dec. en is nu dus 4 dagen oud, ze staat op 18/6, ze had een beetje problemen om uit haar zaadschelpje te komen maar nu is ze al gegroeid als kool
Hier dan wat foto'tjes:
IMG_7832.jpgIMG_7837.jpgIMG_7842.jpgIMG_7843.jpgIMG_7844.jpg

Comment