Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Proefproject:Zeer low-budget en gloeilamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    mooi werk

    Comment


      #47
      nice nice,, goed werk!

      Comment


        #48
        wat je ook mischien kan doen is om een 250 watter te halen zoals ik

        Comment


          #49
          Kga morgen eens zien voor een Hps 400 of 250 Misschien beter even starten met een 250W kwestie van de plantjes niet te hard te doen verschieten als ze plots een 400W op hun hoofdjes hebben Wou ze eerst nog overplanten in een 65L pot maar kga er mee wachten tot na de oogt ,wil ze niet te veel stressen.
          Thnx voor alle goede comments,doet me goed en motiveert me om het nog beter te doen.Kan al niet meer wachten tot de volgende kweek (klonen maken)
          Thnx mates
          Peace Out

          Comment


            #50
            wel jammer dat je deze kweek niet afmaakt onder de spaarlamp, dan is het helemaal 100% een micro kweek oogst en is er niet gesjoemeld met een hps lamp t laatste stuk van de bloeifase

            zou t persoonlijk mooier als de kweek en dus ook het verslag ook helemaal afgerond word als micro kweek. zie zien er namelijk goed uit en ben benieuwd naar de opbrengst onder spaarlamp, maja das mijn mening

            maargoed dan zou ik gewoon een 600 pakken, en voorgroeien onder sl (scheelt weer 18/6 kosten)en 1m2 + 250watt is +-200 gr wiet en 1m2 + 600watt is +- 500 gram wiet

            ik zag laatst in de highlife zelfs zo'n gek die had een 600watt hps op een rails heen en weer lopen in een tent van 2 bij 1 vet veel planten met maar 1 lamp, das nog eens slim bedacht.
            volgende maand zal het resultaat wel in het blad staan, ben benieuwd

            succes met de dames

            groet

            Comment


              #51
              Bij deze ga ik de kweek afmaken onder spaarlampen,speciaal voor hobbyist die zo benieuwd is en mij het verschil in opbrengst dan wel zal compenseren (ben veel te goed voor deze wereld ) Zal bij de volgende kweek,als ze in een grotere pot zitten,wel een 600W HPS gaan halen.Dan kunnen we ook "dadelijk" het verschil in opbrengst zien.
              Updates volgen...
              Peace Out
              Last edited by StevOOOhh; 3 December 2008, 14:42.

              Comment


                #52

                Comment


                  #53
                  welke voedinng ben je van plan te geven ik wil ook een low budjet kweekje beginnen wel met spaarlampen van 20 watte en 2 tl lampen maar ik zou nog moeten weten welke voeding ik zou moeten geven voor toch een goede op brengst tegeven

                  Comment


                    #54
                    ik heb het helemaal anders aangepakt voor mijn lowbudget .

                    mijn ruimte is echt oude kapoote diepvries dat niet meer werkt
                    lengte= 2.50m
                    hoogte= 2.20m
                    breedte= 1.60

                    maar als het niet werkt heb ik nog altijd mijn buitenplantjes voor de zekerheid

                    Greetz
                    Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                    Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                    sigpic

                    Comment


                      #55
                      [off topic]

                      WAHAHAHAHAHAHAHA
                      Ik lig helemaal blauw om deze zin '
                      mijn ruimte is echt oude kapoote diepvries dat niet meer werkt'

                      Behoorlijk logisch dat een kapotte diepvries niet meer werkt nee, anders was hij ook niet kapot.
                      [/off topic]

                      Goed dat je iets over hebt voor de mede JD'ers
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #56
                        zo wel leuk om te zien dat je met spaarlampe zulke mooie plantjes krijgt ik ga zelf geen rete dure HPS kope >.> ga zo door!

                        Comment


                          #57
                          jaa idd maar heel veel twijfelen of zeggen van jaaa dat werkt niet etc etc totxdat ik zelf ook ben begonnen met micro om ze het ongelijk te geven

                          Comment


                            #58
                            Update 9/12 4de week bloei

                            Nog eens tijd voor een update:2 compu fans 120mm geplaatst voor de lucht in en uitvoer.Enkele lampen bijgehangen voor de grootste knoppen(2x20Watt per top)Hangen nu 12 lampen in De madammen doen het nog steeds goed,alles naar wens dus.Om de dag vloeibare bloeivoeding NPK 6-6-7 (+-0.5l gemengd),NPK verhouding is niet echt wat ik zocht maar vond niets beter.De plantjes vinden het toch ok blijkbaar,betere topvorming.De toppen beginnen nu ook bruine haartjes te krijgen.Je krijgt wel een leuk resultaat met spaarlampen moet ik zeggen

                            Hier nog enkele foto's:
                            Peace Out en Thnx 4 the comments
                            Attached Files

                            Comment


                              #59
                              gaat op zich mooi zo ofniet?? overal een lamp naast hangen, gehe mooi gevonden

                              succes

                              Comment


                                #60
                                ziet er nice uit uw plantjes gelijk wel een jungle van lampen

                                Greetz
                                Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                                Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X