Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Proefproject:Zeer low-budget en gloeilamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76

    Comment


      #77
      No probs Je kan het altijd zo low budget houden als je zelf wil hoor.Ik koop nu lampen als een maniac maar je kan met een pak minder lampen ook al deftige resultaten behalen hoor.Als je het klein houdt heb je ook geen dure afzuigingen nodig en zal je wel toekomen met 2 pc fans.Je zou nog eens versteld kunnen staan hoeveel huis tuin en keukenmateriaal er te vinden is bij je eigen thuis om te recycleren naar een kweekhokje.
      Peace Out

      Comment


        #78
        Nog 16 dagen tot oogst

        Nog 16 dagen en de oogst kan beginnen.Met pijn in het hart zullen de ooit nog zo lieve kleine plantjes het gevecht moeten aangaan met de schaar en verliezen Maar die pijn zal snel verminderen .Heb nog enkele koordjes moeten spannen zodat ze niet omvielen.Kga ze nog enkele dagen voeding blijven geven en dan switchen we over naar enkel water.Ik ga ze de laatste week niet zonder water zetten om ze nog wat extra hun best te laten doen. De reden hiervoor is omdat ik ze na de oogst wil reveggen in een grotere bak om er zo de moederplanten van te maken (enkel de 3 grootste).Dit moet toch mogelijk zijn?Niet?We gaan het in elk geval proberen en zo hebben jullie er misschien ook nog iets aan
        Temp:27
        LV:40
        Nog enkele picies:
        Peace Out
        Attached Files

        Comment


          #79
          Heel erg nice! Jij bent mijn grote inspiratie bron voormijn eigen kweekje

          Peace

          Comment


            #80
            Vraagske

            ja mensen vraagje he.Heb een klein bladprobleem.Ik ga de foto het woord laten voeren .Vind niet direct iets terug hiervan.dacht eerst aan ijzer maar de vlekken(wolkjes)zijn hier iets te bruin voor.Wie o wie gaat mij het antwoord kunnen geven ? Maar geen paniek mensen ik ben ook niet in paniek
            Peace Out en merci op voorhand he
            Attached Files

            Comment


              #81
              heey steevo ,

              zat eens te kijken maar is het misschien niet het begin van fosfor tekort ook omdat je aan het einde van de kweek zit.
              het is maar een gok hoor ik las wel dit http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tos-t3257.html

              topic over fosfor.

              succes .

              Comment


                #82
                11 dagen tot oogst

                thnx phg
                Zo,nog 11 dagen en het boeltje moet om.Zou ze nog iets langer in bloei willen laten maar dat zal helaas niet gaan want kga verhuizen.

                Vanaf dan is het tijd om alles van dit projectje te drogen te hangen,een reveg te proberen en een hydro kweekprojectje .Als ik dan nog tijd over heb misschien eens proberen feminised zaad te creeren dmv bestuiving

                De 3 hoofdtoppen zijn vuistgroot (ongeveer 13x7cm) en voelen lekker vast.Er komen ook mini topjes uit de hoofdtoppen,is wel leuk om te zien Ze hebben het de laatste dagen wel niet makkelijk gehad : algemene elektriciteit storing waardoor de lichten 1.5 uur uit waren.Dag erna vallen we zonder stookolie,gevolg : 10 graden bij ons in huis,waardoor de planten het ook wel een beetje veel frisser hadden (geen verwarming in hok als de lichten uit zijn) Denk dat ik er meer last van gehad heb dan de dames .
                hier nog enkele foto's :
                Peace Out
                Attached Files

                Comment


                  #83
                  damn dat ziet er lekker uit jammie

                  Comment


                    #84
                    idd mooie toppen

                    Krijg er zelfs zin in

                    Grtz

                    Comment


                      #85
                      Nog 2+8 dagen tot oogst

                      +8 dagen tot oogst?? yep,we verhuizen een weekje later.Zo kan ik de dames nog even verder laten genieten van de kunstmatige zonnetjes.
                      Klein probleempje gehad waardoor er toch redelijk wat bladeren zijn uitgedroogd(fan geblokeerd).Allemaal opgelost nu .(Eigenlijk nog niet zo erg want nu gaan ze een beetje meer thc produceren door de verdroging).
                      Nog wat koordjes moeten bijspannen als ondersteuning,want stammen begonnen me een beetje te veel te buigen.
                      Ook zal je zien,op de foto's,dat er in de helft van de planten maar weinig toppen zijn ->staaltjes genomen natuurlijk .Heb een wazige foto van 1 van de topjes als bewijs .Maarja zo gaat er weer wat meer energie naar de hoofdtoppen he .
                      Kan niet wachten tot de verhuis in orde is,kan ik eindelijk eens aan mijn nieuw project beginnen !!
                      Hier nog wat shots:
                      Peace Out
                      Attached Files

                      Comment


                        #86
                        Ey Stevooohh, dat ziet er lekker uit zeg. Ze lopen inderdaad op hun einde zo te zien. Hoop dat die top je gesmaakt heeft ondanks je m waarschijnlijk snel hebt gedroogd Alvast succes met oogsten! Ben benieuwd hoeveel je eraf haalt en hoe ze smaakt.

                        Greetzz

                        Comment


                          #87
                          Thnx thnx,dat was absoluut niet de enige top hoor,het waren er zo een 9 stuks
                          Zullen we maar enkele grammen bij het eindresultaat moeten rekenen he
                          Toppen zo een 7 uur laten drogen vanop een meter van een warmluchtblazertje.Misschien niet echt de beste manier van drogen maar het resultaat was er niet minder op De geur ook niet hahaha
                          Peace

                          Comment

                          Bezig...
                          X