Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek in tentje !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Na een aantal weken ben ik er weer met een update met wat foto's, wie weet krijg ik ook nog is antwoord op mijn vragen.
    Foto's zijn genomen in week 4 van de bloei.
    Attached Files

    Comment


      #47
      Ziet er mooi uit !

      Wat bedoel je met witte pluisjes ? Zijn dat niet gewoon de trichomes (harsklieren) ?

      Of zijn het witte puntjes in je blad, met aan de onderkant van het blad kleine puntjes (beestjes) ?

      Wellicht kun je een foto plaatsen van de "pluisjes" ?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #48
        Ziet er lekker uit, ik zie ook alleen maar trichomes op de foto's. Hoe meer hoe beter Je blad ziet er ook mooi uit. Keep it up!

        Peace

        Comment


          #49
          nice leuk om te volgen

          Comment


            #50
            Mensen ,,,

            Heb een vraagje.
            Mijn dames staan nu ca. 4/5 weken in bloei en het eind komt in zicht, wanneer moet ik stoppen met bloeivoeding ???

            Graag hoor ik van jullie.

            Groetjes
            Last edited by Thyz; 10 January 2009, 13:30.

            Comment


              #51
              Minimaal 1 week voor de oogst stoppen met voeding geven.

              Grtz.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Thyz View Post
                Op sommige van mijn bladeren zie ik witte pluisjes zitten (lijkt op bladluis), is dit schadelijk en wat kan ik hier aan doen?!?
                Deze ga ik onthouden! Ze staan in de bloei, iedereen blij dat er bloeiverschijnselen zijn en meneer denkt aan bladluis . Het ziet er allemaal goed uit hoor, dat is thc wat je daar ziet die witte stipjes. En die pluisjes zijn wat je later 'plukjes' zal noemen. Die gaan je J in .
                Houden zo en ik onthou je als een echte grapjas
                Echt een fijne jij

                Greetzzz

                Comment


                  #53
                  ooooh kijk is aan dat beginnen al leuke topjes te worden

                  Comment


                    #54
                    Die pluisjes worden ook wel pistils genaamd!
                    grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #55
                      Jona, laat duidelijk zijn dat dit niet gaat om de befaamde toppen!!!
                      Het gaat hier om een soort schimmel op me bladeren, gelukkig blijft het bij 2of3 stuks.

                      Heb weer een vraagje voor jullie:
                      De eerste haartjes worden nu bruin, moet ik nu stoppen met water en bloeivoeding?

                      Graag hoor ik weer van jullie!
                      Greetz Thyz

                      Comment


                        #56
                        Alright, het was geen offence he makker, ik vond het gewoon grappig overkomen .
                        No hard feelings.
                        Om op je vraag te beantwoorden:
                        Hoeveel weken moet je soortje normaalgezien staan? En in de hoeveelste week zitten we nu?
                        Als ze bruin komen, kan je zeggen hoeveel % er zo ongeveer al bruin is? Want de laatste week komt er dan wel allicht aan. Je kan, indien er zo 1/3de bruin is stoppen met voeding voor een week en daarna je lichten 3 dagen uitlaten en dan oogsten maar.
                        Ik raad je aan van even de topic te bekijken ivm het oogsten adhv de kleur van de trichomes, het is net iets professioneler: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2047.html

                        Greetzzz

                        Comment


                          #57
                          mooie damens thyz

                          Comment


                            #58
                            We zitten nu in de 6e week bloei en het end is echt in zicht, HEERLIJK !!!
                            Ik denk dat ik woensdag donderdag en vrijdag het licht uitlaat en dan zaterdag oogst.
                            Wat vinden jullie daarvan ???
                            Hier wat foto's.

                            Thnx weer zover!!!
                            Attached Files

                            Comment


                              #59
                              ziet er goed uit alleen er bevalt me iets niet aan je blad beetje roest achtige plekjes
                              kijk is aan de onderkant van je blad

                              want ik denk dat je spint heb

                              Comment


                                #60
                                Ik denk dat het er mee te maken heeft, dat me plantjes op het end van hun leven zijn !!! Dan wordt het blad vanzelf lelijk om ze weet dat ze dood gaat ,,, niet ???
                                Darkiess: Ik heb wel wat spint ondekt ,,, maar zit op het end van me kweek is dit schadelijk voor me oogst ???
                                Last edited by Thyz; 20 January 2009, 06:36.

                                Comment

                                Bezig...
                                X