Eerste kweek 150 W HPS
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: Eerste kweek 150 W HPS
Haha, bedankt voor de aanmoedigingen! De goesting om de kweek tot een goed einde te brengen is er alvast, ik pis bijna in mijn broek van enthousiasme.Comment
-

Dat gaat nogal een gang!
Ze zijn niet zoveel groter geworden, maar het tweede bladpaar is zich al aan het vormen. Weet er iemand wat die puntjes op het blad zijn?
Comment
-
-
die puntjes op het blad kunnen geen kwaad hoor, dat hoort zo
maar wat precies de naam is van deze puntjes weet ik niet.. dit is gewoon de structuur van de plant.Comment
-
Niet te rap stressen als je vlekjes of verkleuringen ziet, je kweekt binnen dus het risico dat ze besmet raken met schimmels of dergelijke is miniem zolang je het klimaat in je hok onder controle hebt.
Ik volg
Oh, en, welke camera gebruikt u?Resident in Tenerife, Spanje.
3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-SpanjeComment
-
ziet er echt mooi uit!
mooie fotos ook
ben benieuwd hoe het verloopt met je 150watt.
heb er zelf ook ff aan gedacht 1 te halem maar toch maar voor 250 gegaan
dat ze maar hard mogen groeien
Comment
-
Stress heb ik niet hoor. Het was meer uit nieuwsgierigheid.
De camera is een Panasonic Lumix DMC GF2 met een macrolens. Foto's trekken onder die lamp is behoorlijk lastig. Ik krijg mijn witbalans niet goed, de foto's die je hier ziet zijn veel meer rood/geel dan dat ik het waarneem. En als ik inzoom om scherp te stellen flikkert mijn beeld, waardoor ik dus niet echt in detail kan gaan.
Ach ja, als het zo voortgaat heb ik binnekort eerder een groothoeklens nodig.
Comment
-
-
De kast staat in mijn keldertje, en daar is heel weinig licht. Lekker handig ivm eventuele lichtstress, minder handig om foto's te trekken. En ik ben er nog niet toe gekomen een extra lamp te installeren. Het moet ook allemaal een beetje stealth blijven he.
Comment
-

Dag 6. Het derde bladpaar laat al zijn kopje zien. Zij het nog zeer bescheiden.
Comment
-
ziet er weer mooi uit!
nu begint het echt op een plantje te lijken he,weet je wat ook echt mooi is zo een time elapse cameratje
ook mooi om je plantje van a tot z op te zien groeien,groeispurten enzComment

Comment