Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 150 W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Eerste kweek 150 W HPS

    Oorspronkelijk geplaatst door rolling stone View Post
    ziet er weer netjes uit bramonius,voor een mooi netje kun je eens bij de gamma kijken,als je daar in de buurt woont 1mx1m voor maar 7 euri,en nog wit ook maakt het nog wat makkelijker!
    heb m zelf ook gekocht,ga zelf denk volgende week of week daarop scroggen,klok staat nu 10 dagen op 12 12 en heb ze toen gelijk getopt.

    groetjes
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

    Comment


      #62
      Re: Eerste kweek 150 W HPS

      Mooie foto's, pastinaak! Succes verder en blijf je volgen.

      Comment


        #63
        Re: Eerste kweek 150 W HPS

        Moooi hoor, maar pastinaaaak? dag 25 lichturen op 12/12 toch? al wittte haaren gespot dan? want voor zover ik weet staan ze dan pas echt in bloei al met al zien ze allebij er als 2 schoonheden uit veel plezier en succes nog.

        GReeeetzz

        LA untraceable!
        Kijk hier mijn microkweek 200Watt ,scroggnetje met 2 maal cheese er op.

        Comment


          #64
          Re: Eerste kweek 150 W HPS

          Dit was dag 25 vanaf ze hun kopje boven de grond staken, nog maar dag 4 op 12/12. Ik had bloei geschreven, maar daar moet ik nog even op wachten denk ik. Ondertussen staan ze zo'n klein weekje op 12/12 dus ik ben in blijde verwachting.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

          Comment


            #65
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

            Comment


              #66
              Re: Eerste kweek 150 W HPS

              Het lijkt op een verbrandingsspot. Voor de rest ziet het er goed uit hoor, mooi groen! Succes
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment


                #67
                Re: Eerste kweek 150 W HPS

                Idd. Gewoon burn spots. Niet erg

                mobile message

                Comment


                  #68
                  Re: Eerste kweek 150 W HPS

                  toch ook mooi voor micro kweekje.

                  Comment


                    #69
                    Re: Eerste kweek 150 W HPS

                    Ok, bedankt,

                    ik houd het in het oog en het wordt niet erger ofzo, dus het zullen wel wat verbrandingspuntjes zijn.
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                    Comment


                      #70
                      Re: Eerste kweek 150 W HPS

                      Ze gaan nog lekker hoor pastinaak! nu hopen dat de zijscheuten snel het netje gaan vullen, gaat vast en zeker mooi worden maat & zoals je weet Keep it green


                      Greeeetzzz



                      LA untraceable!
                      Kijk hier mijn microkweek 200Watt ,scroggnetje met 2 maal cheese er op.

                      Comment


                        #71
                        Re: Eerste kweek 150 W HPS

                        Hehe, dat hoop ik ook, de eerste scheuten hebben inmiddels het scrognetje bereikt.



                        Het kleinere plantje blijft wat achter. Deze heb ik ondertussen op blokjes hout van 3 cm geplaatst, dus je ziet wel degelijk een groot verschil aangezien dit plantje nog een stuk onder het netje blijft. De knaller heb ik echter alle kansen gegeven om te knallen en staat al een ganse tijd knal onder de lamp. Het andere plantje staat er schuin onder. Stom dat de lamp onder de groeikap niet echt in het midden hangt.
                        Alien, je zal eens met je leveranciers moeten klappen. (Praten voor de Nederlanders)

                        H
                        Hoewel dit plantje niet zo enthousiast groeit heb ik hier wel de eerste YIEHAAAA haren gespot. Het is een echt vrouwtje.



                        Na lang zoeken heb ik bij de knaller ook een zeer bescheiden eerste aanzet gevonden. Females on the go!



                        JSTLA, je hebt me nog gevraagd welke voeding ik gebruik. Het is een setje van Atami. De foto vind je hieronder. Ik moet me nog inlezen welke voeding ik nu ga geven, nog even groei, of al overschakelen op bloei. Het kweekschema klopt al voor geen kanten meer bij mij. Zij geven 1 weekje groei op, maar omdat ik heb gefimd om te scroggen heb ik er 3 weken groei op zitten, alvorens naar 12/12 te gaan. Nu zijn m'n schatjes toch echt aan het bloeien, en dat op Valentijn!

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                        Comment


                          #72
                          Re: Eerste kweek 150 W HPS

                          Dringend tijd voor een update. Ik was hier al bekan naar de tweede pagina verbannen.
                          Het is wat rustiger met de verslagjes, de plantjes zijn ook niet meer zo explosief. Ik hoop dat ze me niet in de steek laten en nog wat extra gaan knallen.


                          De plantjes groeien wel nog lekker, ze zijn zoetjesaan door het scrognet aan het groeien.



                          De knopjes zijn zich, nu nog heel bescheiden, aan het vormen.



                          Close-up met vreemde kleuren.



                          Een eerste gescrogd takje. De scheuten in de oksels krijgen al prompt meer licht. Wat ik tot nu toe heb gelezen over het oprichten na het scroggen is niet overdreven. Het is inderdaad een kwestie van enkele uren alvorens de plant zich hersteld heeft.

                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                          Comment


                            #73
                            Re: Eerste kweek 150 W HPS

                            Gisteren nog vergeten te vermelden. De foto's zijn genomen op dag 41. De plantjes staan ondertussen 3 weken op 12/12 en de voorbije week heb ik de groeivoeding afgebouwd en de bloeivoeding zachtjes opgebouwd. We gaan nu de 4de week in, dus wat mij betreft mag de bloei zich nu vollen bak doorzetten. Nog een weekje en ik kan aan bloombastic beginnen te denken.
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                            Comment


                              #74
                              Re: Eerste kweek 150 W HPS

                              Ziet er goed uit! Mooie close up's in je verslag, gaat vast goed komen hier volgens mij . Ondertussen kan ik mooi wat afkijken qua scroggen (gezien je een maandje voor loopt om mij )

                              Grow on
                              eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

                              Comment


                                #75
                                Re: Eerste kweek 150 W HPS

                                Wel jammer dat je de foto's op imageshack hebt staan, die zijn over een aantal maanden weg, en blijft er weinig van het verslag over.
                                Plantjes hebben het wel naar hun zin zo te zien. Dat gaat best goed komen.

                                Ahja, nog een nadeeltje van imageshack :
                                ffwachtuhimageshack.jpg
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X