Re: koelkastkunstjes monden uit in .. (kweekverslag)
ali juppa ..
ruim boven de 6000 vandaag met dank aan bubba voor de extra bump gisteren.
heb ik alweer nieuws, net twee weken en een dag bloeifase voor de grootste 4planten en wat blijkt: 1_1 is een vogel
check it:

jammer genoeg wil dat ook zeggen dat de topstek die ik staan had van deze plant, hoewel totaal niet gegroeid toch nog in leven, ook mag verdwijnen.
rondes 4 5 en 6 tonen behoorlijk zware verbrandingsverschijnselen maar ronde 7 geeft me voorlopig 10 op 12 kiemen in de cocos pads met ééntje die komt piepen en ééntje die wat achterblijft. straks ff zien hoeveel er nog in de bumba doos zitten.. voorlopige tussenstand 11 op 30
zelden gezien in de laatste weken
ali juppa ..
ruim boven de 6000 vandaag met dank aan bubba voor de extra bump gisteren.
heb ik alweer nieuws, net twee weken en een dag bloeifase voor de grootste 4planten en wat blijkt: 1_1 is een vogel
check it:

jammer genoeg wil dat ook zeggen dat de topstek die ik staan had van deze plant, hoewel totaal niet gegroeid toch nog in leven, ook mag verdwijnen.
rondes 4 5 en 6 tonen behoorlijk zware verbrandingsverschijnselen maar ronde 7 geeft me voorlopig 10 op 12 kiemen in de cocos pads met ééntje die komt piepen en ééntje die wat achterblijft. straks ff zien hoeveel er nog in de bumba doos zitten.. voorlopige tussenstand 11 op 30

plant 3_1 onderhevig aan lst met wat staaldraadjes, op de volgende nog iets verder neer gehaald.
geknakte 3_2 is vollop aan een 'inhaalbeweging' bezig ..

op de bovenste rij is er ééntje die alsnog de geest geeft wat mij toch nog een 13tal schietende planten 

uitlaat van bloeihok is de inlaat van de tl prefab ..

duidelijk beter gevuld dan vorige fotoos/rondes
hier zie je ronde zes .. groot verschil onderling / kon je ook al opmerken in de koelkast maar onder de bloeilamp is het verschil alleen maar sterker waarneembaar geworden .. niet geheel onlogisch gezien het verschil in potentieel medium echt wel zeer groot is .. de buitenste twee zitten in een rozenpot van 'maar' 2liter de middelste heeft de rest van de emmer ter beschikking.. emmer kan max 12liter bevatten .. hier zonder zakken mss 10 dat is nog 3keer zoveel voor de middelste in verhouding tot de twee buitenste .. kortom we testen er weer op los .. (^^,)

vijfpunts bladeren zijn zeker 3 keer zo groot als bij de oudere planten .. echt geskift
even lang in bloei als de volgende maar verre van haar gelijke !!
Comment