Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede kweek Skunk #11 (Dutch Passion) 120w Spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Tweede kweek Skunk #11 (Dutch Passion) 120w Spaarlamp

Dag 44 zichtbare bloei

Ik heb gister toen de lampen aangingen nog een paar foto's geschoten. Deze week hebben ze 2ml/l Canna Terra Flores en 1ml/l Canna PK 13/14 gekregen. De rechter Skunk begint al mooi aan te dikken en heeft een lekkere frisse Citrusgeur, dit is een fijn Fenotype met goed veel kracht. De linker heeft eigenlijk alleen nog maar losse clusters van calyxen, ik hoop dat dit komt omdat dit Fenotype meer Sativa genen heeft maar we zullen wel zien of ze nog wat kan aandikken.

Keep it Green!

Samen.jpgSkunkL 1.jpgSkunkL 2.jpgSkunkL 3.jpgSkunkR 1.jpgSkunkR 2.jpgSkunkR 3.jpgSkunkR 4.jpgSkunkR 5.jpgSkunkR 6.jpg

Comment

Dag 49 Zichtbare bloei

Ik heb gister weer een paar nieuwe foto's geschoten, de rechter begint nu echt mooi op te zwellen Ik zie haar van dag op dag gewoon groeien, ze beginnen ook stevig te ruiken. Deze week hebben de dames 2ML/l Canna Terra Flores gekregen. De potten staan nu ook voor het eerst lager dan dat ze vorige keer stonden, dus qua opbrengst moet het beter kunnen zijn dan de vorige keer. Nu maar hopen dat de Linker een beetje meewerkt.

SkunkL 1.jpgSkunkL 2.jpgSkunkL 3.jpgSkunkL 4.jpgSkunkR 1.jpgSkunkR 2.jpgSkunkR 3.jpgSkunkR 4.jpgSkunkR 5.jpgSkunkR 6.jpgSkunkR 7.jpgSkunkR 8.jpgSkunkR 9.jpgSkunkR 10.jpgSkunkR 11.jpg

Comment

Ziet er lekker uit hoor. Ik hoop wel dat je toppen nog wat compacter worden. Je hebt nog maar enkele weken tijd...
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

Comment

Watskeburt ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb uiteindelijk na 11 weken bloei geoogst, de linker was geen geweldig pheno maar de van de rechter heb ik erg lekkere wiet gehaald met een sterke Citrus geur. Hier zijn wat oogstfoto's:

P1010914.jpgP1010915.jpgP1010916.jpgP1010917.jpgP1010918.jpgP1010920.jpg

Comment

Mooi verslagje!
                Ziet er lekker uit

Comment

ziet er goed uit!!

Groet FRL

Comment

nice geniet ervan

Comment

Bedankt! Nadat ze al meer dan een maand aan het curen is is het echt een heerlijk zacht wietje geworden, en met die Citrus geur en smaak is ze ook nog eens erg smakelijk. Van het andere plantje heb ik eigenlijk alleen maar een zooi fluff gehaald, gelukkig is het wel sterke fluff (ze is was wel witter dan haar zusje) dus heb ik er tenminste nog wel wat aan.

Ik moet toegeven dat ik erg aangenaam verrast ben met de kwaliteit wiet die ik (nu al) weet te behalen met vrij amateuristische apparatuur. Qua kracht en smaak doen mijn Bubblelicious van vorige kweek en de goede Skunk van deze niet onder voor wiet uit de Shop. Alleen zijn de topjes iets luchtiger dan ik uit de Shop gewend ben, ook al is dit niet eens het geval bij de mooie topjes van de Bubblelicious. Ik heb op dit moment een Indica (Fruit Spirit van RQS) die 3 weken in de bloei staat dus ik hoop hier iets hardere topjes vanaf te krijgen, ook al is dit natuurlijk puur esthetisch

Ik hoop nu alleen een keer twee goede pheno's in een keer te kunnen draaien, ik heb beide keren 1 van beide planten gehad die een beetje ondermaats waren, dan heb ik echt een leuk voorraadje.

Comment

Leuke oogst man zijn er al gewichten bekend ?

Nog even over die minibreeze je kunt hem gewoon open schoeven aan de onderkant en dan zie je de onderkant van het printje schroef deze er ook voorzichtig vanaf inclusief het ultrasone membraam ( Metalen ding ) .
                        dan zie je het ledje zo zitten heb m dr zelf gewoon vanaf geknipt daarmee beinvloed je de werking niet.
                        Deze info is ook handig als je hem wil schoonmaken ook dan het ultrasone membraam met print eraf schroeven en met azijn schoonmaken ook de fan met wat wd 40 bewerken op zn tijd kan geen kwaad.

Greetz

Comment

mooie lst kweek! en leuke opbrengst

wbt die fluffy plant.. zou ook nog wel eens kunnen komen door die fan die er rechtstreeks op staat te blazen.

greetz mafferd

Comment

Bezig...
                          X