Re: Tweede kweek Skunk #11 (Dutch Passion) 120w Spaarlamp
Bedankt
Ik maak gebruik van LST om zowel de hoogte te beperken als om de opbrengst te verhogen. CFL's hebben een erg geringe dieptestraling, om het meest uit je licht te halen wil je zoveel mogelijk van de plant dicht bij de lampen hebben. Ik probeer gewoon de beperkte middelen die ik heb zo efficiƫnt mogelijk te benutten. Ik probeer licht te voeden omdat de voeding van CANNA er om bekend staat redelijk zwaar te zijn, bovendien is een tekort makkelijker te verhelpen dan een overschot. Het is uiteindelijk de hoeveelheid licht die de hoeveelheid energie van de plant bepaald, met voeding en klimaat probeer je alleen te zorgen voor een zo efficiƫnt mogelijk gebruik van deze energie. Ook heb ik, voornamelijk op Amerikaanse fora, wel gelezen dat een lichter voedingsschema een positief effect heeft op bijvoorbeeld smaak. Ik probeer gewoon mijn plantjes zo goed mogelijk te "lezen" en (hopelijk) zo goed mogelijk in hun behoeften te voorzien.
Ik ben ook benieuwd naar mijn opbrengst. Het zal sowiezo geen recordopbrengst zijn. De rechter Skunk is namelijk een veel beter fenotype dan de Linker, ik hoop dat deze nog goed bij zal trekken maar we zullen wel zien. Ik zal wanneer de lampen aanspringen even een paar nieuwe foto's schieten. Was ik gister niet aan toe gekomen.
Bedankt
Ik ben ook benieuwd naar mijn opbrengst. Het zal sowiezo geen recordopbrengst zijn. De rechter Skunk is namelijk een veel beter fenotype dan de Linker, ik hoop dat deze nog goed bij zal trekken maar we zullen wel zien. Ik zal wanneer de lampen aanspringen even een paar nieuwe foto's schieten. Was ik gister niet aan toe gekomen.

Comment