miniTuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nik
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 2207

    #106
    Re: miniTuin

    Wat een heerlijk tapijtje mafferd, dat beloof veel goeds!
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment

    • mafferd
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 1709

      #107
      Re: miniTuin

      thanks manne!

      Het gaat lekker zo, Al word t wel een hobbelig tapijtje zo de laatste paar dagen zijn er nog heel wat topjes de lucht in geschoten wat eerst niks leek te worden. Dit valt ook niet meer te scroggen hoog uit een knak.. al ben ik daar al voorzichtig mee de takken zijn al aardig aan het verhouten dan worden ze harder en minder flexibel. Maar tot dus ver is alle het groen nog binnen de max 15cm vanaf het net gezien dus maak ik me niet zon zorgen over die 100watter krijgt de eerste 10-15 cm van de topppen wel goed belicht.

      Vandaag hebben ze voedings beurtje van metrop volgens schema gehad. Erg prettig was na alles aan het water toegevoegd t hebben bleek de ph al stabiel zijn op 6.1


      groene groeten

      Comment

      • DPrime
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2013
        • 93

        #108
        Re: miniTuin

        Amai! Dat gaat daar lekker zeg! 't ziet er zeer goed uit!
        greetz
        2x Green House Seeds - Green-o-Matic
        2x Barney's Farm - Crimea Blue

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #109
          Re: miniTuin

          Hé Mafferd......

          Herken je deze plaatjes ?



          En een beetje snel......
          Alstublieft meneer....

          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • mafferd
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2010
            • 1709

            #110
            Re: miniTuin

            Thanks DPrime
            Omdat je het zo lief vraagt escargot Zal ik vanavond na mn werk mn stinkende best gaan doen er nog een update op te knallen

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #111
              Re: miniTuin

              Ik was gewoon een beetje over enthousiast.

              Komt zo wel eens over me heen.
              Daar kan ik helemaal niets tegen doen..
              Het is gewoon sterker als ik ben.....
              Sorry
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • mafferd
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 1709

                #112
                Re: miniTuin

                Zoals beloofd een update uit de miniTuin. werd ook wel eens tijd

                Deze dame is nu bezig aan haar 4de week bloei, ofwel week 6 12/12 Kan er weinig woorden aan vuil maken, het gaat haar goed Toppen zijn lekker aan het ontwikkelen. Afgelopen week heeft ze tweemaal een voedings beurtje Metrop gehad. De lichte verkleuringen zijn weer terug mooi groen getrokken. De blumat doet wat tie moet doen, hij blijft mooi tussen de 100 - 300mbar.

                1 dezer dagen krijgt de dame een zware beproeving.. de kast moet verhuizen en dat wel 50km ongeveer en dat zal liggende moeten gaan gebeuren.. pff dat word me nog wat..


                genoeg geluld tijd voor picas!


                20131028_211254.jpg20131028_211301.jpg20131028_211331.jpg20131028_211616.jpg20131028_211735.jpg

                20131028_211355.jpg20131028_211411.jpg20131028_211453.jpg20131028_211729.jpg

                20131028_211819.jpg20131028_211857.jpg20131028_211349.jpg20131028_211402.jpg
                20131028_211432.jpg20131028_211459.jpg20131028_211532.jpg20131028_211601.jpg
                20131028_211607.jpg20131028_211635.jpg20131028_211640.jpg20131028_211724.jpg


                grr toch weer een gedraaide foto



                groeten uit de miniTuin!

                Comment

                • SweetMango
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 1252

                  #113
                  Re: miniTuin

                  Ziet er mooi uit man. Succes met de verhuizing van je plantje!
                  sigpic

                  Comment

                  • thugz
                    Amazing Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4284

                    #114
                    Re: miniTuin

                    Ziet er idd heel mooi uit.
                    En ook veel succes met de verhuizing van je plantje.

                    Thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment

                    • Cookaap
                      Elite Grower
                      • Dec 2011
                      • 2730

                      #115
                      Re: miniTuin

                      Das een beste scrog, de takken zij nog vrij hoog na het scrognet. Dat betekend veel grote toppen van 1 plantje!

                      Comment

                      • mafferd
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 1709

                        #116
                        Re: miniTuin

                        thanks mannen!!

                        pff die verhuizing als ze er maar niet zo van in de stress raakt als ik zelf.. zal de pot moeten gaan vastzetten op 1 of andere manier de pot mag niet kunnen gaan schuiven. Dan de pot van boven helemaal afdichten zodat de aarde er niet uit kan vallen. Dan ook het scrog-net vastzetten met beugeltjes deze mag ook echt niet gaan schuiven. De lamp demonteren en de blumat af koppelen. Filter systeem afkoppelen. De ventilatie gaten dicht plakken met Duck tape. En dan een spannend autoritje waarbij je niet aan gehouden wilt gaan worden


                        laten we hopen dat je gelijk heb cookaap ben al dik tevreden hoe ze het doet tot dusver! Dus die lange toppen zijn een mooie plus punt


                        greetzz Mafferd.

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #117
                          Re: miniTuin

                          ik zeg maar zo, je doet je naam eer aan Mafferd.

                          Saai is het hier in ieder geval niet.

                          Een Bouw-klus-voorbereiding's-kweek-verhuisverslag......

                          What's next ?

                          Ik ben razend benieuwd
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • mafferd
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Sep 2010
                            • 1709

                            #118
                            Re: miniTuin

                            gehehehe het is me gelukt haar veilig over te huizen damn dat was toch wel aardig zweten in de auto en dan ook nog gedwongen langs een politie bureau moeten rijden. Maar eind goed al goed. Had haar echt zeer goed vast gezet met van die 90 graden beugeltjes. De pot goed afgedicht en helemaal verpakt tussen keuken papier.. leek me slim aangezien alle ventilatie gaten afgedicht werden de lv als een malle omhoog zou schieten. Een maal de kast op zn plek gezet te hebben was het een aangename verassing toen de deur open ging, een heerlijke zwoele warme wietgeur kwam me te gemoed het was er nog een fijne 23graden. Alles is goed gegaan en heb geen problemen aan het plantje of installatie kunnen vinden. Kan vannacht gerust slapen gehe maar vindt t nu al wel minder nice dat ik nu niet direct mn plantje kan gaan checken.. zal haar morgen en over morgen sowieso even gaan bezoeken wil wel weten hoe het met de blumat installatie gaat. Verder heeft mn maat het makkelijk qua verzorging de strek is er nu uit de lamp hoeft niet dagelijks meer omhoog. De blumat tank is gevuld met het zuiverste water spa blauw met tevens een voorraad van 16liter. Tijdens mn 3x wekelijkse bezoek aan mn plantie kan ik haar nog bijvoeden en evt nog een knak zetten of lampie iets omhoog. Zo moet het maar goed gaan komen hopen we

                            groeten uit de miniTuin

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #119
                              Re: miniTuin

                              Wacht ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

                              Drie weken.....

                              En wat moeten wij dan ????

                              Had je daar wel eens aan gedacht
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • mafferd
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Sep 2010
                                • 1709

                                #120
                                Re: miniTuin

                                jajajaja ik blijf uiteraard updaten! drie x per week bezoek ik haar.. zal mn maat nog even vragen dagelijks een fototje te maken.

                                STAY TUNEND! TO BE CONTINUED...

                                Comment

                                Bezig...