miniTuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SweetMango
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 1252

    #196
    Re: miniTuin

    Dat ziet er super uit Mafferd!
    sigpic

    Comment

    • Ronson
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 2379

      #197
      Re: miniTuin

      Die toppen worden al lekker dik Maf.. Ze zien er erg goed uit.

      Comment

      • mafferd
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 1709

        #198
        Re: miniTuin

        Thanks mannen!

        Ben er zelf ook erg blij mee ron! Vondt de toppen aanvankelijk een beetj magertjes maar nu ze lekker vol worden is die zorg ook compleet wegenomen. Net wat ik al wel vermoede dat ze iets vertraging heb opgelopen.

        Maar het komt goed! nog een paar weken die zal ze ook nog wel gebruiken om nog wat meer te dikken, en fijn vet gemest de herft in te gaan!

        Stay tuned to be continued.. GreetzZ

        Comment

        • mafferd
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 1709

          #199
          Re: miniTuin

          Goeden avond smokers en growers!

          Even snel een kiekje in de minituin. We zijn in de 7de week werkelijke bloei en het gaat voorspoedig. De trichomen beginnen om te slaan naar milky. Dus de voeding is stop gezet en nu krijgt ze enkel nog afgezuurd water tot de 8de week en dan word het kraan water.

          De blumat heeft me nu een keer in de steek gelaten en is doorgelopen.. stond bijna een halve liter water in de schotel.. dit heeft max 24uur zo kunnen zijn en vraag me af of het schade veroorzaakt op zon tijds bestek. Het scheelt dat ze bijna oogst klaar is dus in het ergste geval gaat ze wat eerder om dan gepland.


          uploadfromtaptalk1385664585834.jpguploadfromtaptalk1385664595529.jpguploadfromtaptalk1385664608926.jpguploadfromtaptalk1385664621762.jpguploadfromtaptalk1385664631955.jpguploadfromtaptalk1385664643582.jpguploadfromtaptalk1385664658500.jpguploadfromtaptalk1385664671623.jpguploadfromtaptalk1385664682310.jpg

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #200
            Re: miniTuin

            Neu zal niet zo veel schade aandoen in zo'n korte tijd.

            Was het water of water en voeding??

            Als het alleen water is...dan heeft ze een hele flinke spoelbeurt gehad
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • Ronson
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 2379

              #201
              Re: miniTuin

              Ja dat kan wel eens gebeuren met die blumats. Heb het zelf ook wel eens gehad, alleen was ik er wel erg snel bij toen. Maar ff wat droger laten trekken de eerste dagen.
              Verder zien je toppen er erg smakelijk uit. Die gaan iig lekker verder. Vind ze er nog erg goed uitzien gezien hun leeftijd. Laatste lootjes Mafferd.

              Comment

              • mafferd
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 1709

                #202
                Re: miniTuin

                Goeden avond growers en smokers!

                Net weer even op bezoek geweest bij mn green lady. De herfst is in getreden, de bladeren beginnen te verkleuren. De trichomen zijn voor het grotendeels milky en zon 10% zijn al amber verkleurd. Zo als het er nu voor staat gaat ze volgende week nadat ze 9 volle weken in bloei heeft gestaan.

                Had jullie graag wat mee laten kijken wbt de trichomen alleen ik heb zon usb microscope waar ik maar geen trichoom mooi mee in beeld weet te krijgen

                Het klimaat is echt optimaal :cool: mn vrienden zijn goede stokers wat goed uitkomt. Zit op een minimale temp van 21 graden en max op 27graden. De lv is ook toppie tot nu toe minimaal 18% en max 53% ze mag nu mooi uitbloeien en hopelijk tot het laatst zonder verdere problemen. Donker zetten doe ik nooit meer veel te hoge kans op top rot.
                Het gaat me helemaal naar de zin. Enkel jammer dat ik geen dagelijks bezoek aan mn dame kan brengen. Dat worden spannende weken in mn volgende grow daar dat de lamp in de groei dagelijks omhoog moet.

                Het einde komt inzicht. Althans wbt deze kweek.. ben al weer aan het zoeken naar een fijne soortje voor de volgende ronde. Zit te denken aan twee soortjes en 1 daarvan gaat iets van bubblegum worden. Eerst even de juiste breeder vinden. Tips hierin zijn altijd welkom. Dan de jack die spreekt me ook nog steeds erg aan. Maar goed daar horen jullie meer over binnenkort.

                Genoeg geluld tijd voor de fotos.uploadfromtaptalk1386267461552.jpguploadfromtaptalk1386267405120.jpguploadfromtaptalk1386267388040.jpguploadfromtaptalk1386267357730.jpguploadfromtaptalk1386267315923.jpguploadfromtaptalk1386267290906.jpguploadfromtaptalk1386267235076.jpguploadfromtaptalk1386267215628.jpguploadfromtaptalk1386267168895.jpguploadfromtaptalk1386267010466.jpguploadfromtaptalk1386267023282.jpguploadfromtaptalk1386267040918.jpguploadfromtaptalk1386267063531.jpguploadfromtaptalk1386267063531.jpguploadfromtaptalk1386267081786.jpguploadfromtaptalk1386267155103.jpguploadfromtaptalk1386267155103.jpg
                Attached Files

                Comment

                • Cookaap
                  Elite Grower
                  • Dec 2011
                  • 2730

                  #203
                  Re: miniTuin

                  Leuke topjes zitten daar aan zeg

                  Echt een leuk project.

                  Comment

                  • Escargot
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 4984

                    #204
                    Re: miniTuin

                    Ik reken 10% complimentjes belasting.......

                    Wil je er één horen

                    Ik vertel je er graag één :mrgeen:
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment

                    • thugz
                      Amazing Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4284

                      #205
                      Re: miniTuin

                      dat wordt een lekker rokertje straks
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment

                      • mafferd
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 1709

                        #206
                        Re: miniTuin

                        Thanks manne!

                        Kan ook niet wachten tot ze klaar is ben benieuwd hoe ze gaat smaken. En ook wat ze zo opbrengt qua gewicht met deze opstelling met de 100w hps.

                        En escargot kom maar een jointje roken als ze klaar is!

                        GreetZz

                        Comment

                        • wartjen
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2013
                          • 254

                          #207
                          Re: miniTuin

                          mooie toppe man

                          Comment

                          • Ronson
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 2379

                            #208
                            Re: miniTuin

                            Mafferd ze staat er erg mooi bij zo. De laatste loodjes, met een beetje mazzel zit jij deze kerst al aan je oogstje te leurken.

                            Comment

                            • mafferd
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Sep 2010
                              • 1709

                              #209
                              Re: miniTuin

                              Dat was de opzet ron witte kerst

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #210
                                Re: miniTuin

                                Super mooi kastje! Heel vet! Prachtige bloemen
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...