Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
sjonge jonge wat een verhaal.
we leven met je mee hoor. je bent gelukkig niet de enige die met de maatschappelijke standaarden stoeit
(en het verplichte meedoen hieraan.)
mag i je wel bedanken dat je de humor er nog in houd. je doet me ontzettend denken aan een vriend die ik
helaas al jaren niet meer heb gezien. de zin 'jammer dat ie hetero is' klonk als cabaret in de oren kunnen mensen
zo lekker van op hun achterste benen gaan steigeren loool.
ik mag hopen dat je niet teveel last ervaart van alles wat je moet meemaken. als ik het zo hoor ben je er bij lange
nog niet vanaf, maar heb je ook 'geluk' qua ernstige complicaties. mijn neefje kwam er met 3 maanden (waarvan 2 weken coma)
minder goed vanaf. ik ben blij jou toch met enige regelmaat een bericht te zien achterlaten. ik wens je met de gezondheid
echt alle beterschap toe en een pluim voor hen die je helpen en behelpen waar nodig. je bent al een rijk man en dat mensen
je echt helpen valt tegenwoordig buiten de standaard dus wat dat betreft zit je goed in eigen gedachte
goed we komen terug op onze hobby. je plantjes zijn perfect bijgehouden. die gast voelt hoe je kan verzorgen. eentje met
levenskracht inde vingers. en die beestjes, ja die kruipen wel weg in de winter, maar wel vaak in je potgrond bij de plantjes.
a;s je ronde af is en het vriest mooi buiten kun je kast gewoon buiten laten en 2 weken laten doorvriezen. dan rent alles weg of
ze vriezen kapot. komt allemaal goed.
escargot heel veel beterschap en kweek plezier. ik ga hier vaker aanwaaien
Nou, of het erg nutvol is weet ik niet. Je behoud idd wel de topjes onder het net maar het neemt wel en beetje het scrog idee weg.
Ik zou dan die tl buis boven bij je lampen hangen
Meer licht is gewicht he! als je nu stopt met toppen dan kun je de 4 hoofdstengels ieder naar een punt van het net begeleiden (als iedere pot een individueel netje krijgt).
Ik was van plant twee of drie van de plantjes in de kast te houden.
Morgen wil ik ze in een ruimere pot zetten zodat ik de bodemruimte volledig benut.
Hierna wil ik ze drie a vier dagen de tijd geven ze aan te passen.
Vervolgens scrogg net erboven en direct op 12/12.
Deze actie had ik in gedachte voor Vrijdag, Zaterdag of Zondag.
Dan houd ik natuurlijk twee plantjes over.
Hiervoor heb ik twee opties.
Of ik zet ze in een eigen kweekkast identiek aan deze.
Of ik ga deze buiten laten bloeien.
Het is hier heerlijk en de vooruitzichten op de lange termijn zijn goed.
Ik zal buiten natuurlijk direct al onder de 12 uur licht gaan komen en weet niet of dit een probleem is.
Maar toch, ik wil dit proberen, heeft de plant wel 12 uur nodig of kan het met minder.
Natuurlijk is het verschil erg groot, de energie van de zon of een 150 W CFL.
hahaha, zou zomaar kunnen zijn dat ik een betere oogst buiten haal
wellicht ook buiten een scrogje dan maar
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Je hebt gelijk Ron.......
FF kijken wat ik vandaag voor martel praktijkje kan uitvoeren.
Nieuwe naam voor dit topic is dan ook Escar's Martel en S/M Kastje.
Zal ik de muurtjes maar eens Zwart gaan schilderen?
Weet zeker dat nog nooit iemand dat geprobeerd heeft.
Ik zal bij iedere keer als ik iets geks zeg even een plaatsen.
Zo weten eventuele nobele strijders onder ons dat "this is not to be done"
Dus vanaf nu als je een ziet, denk dan heel goed na.
Dit is dan gewoon een speling van Escargots ehhh vindingrijke geest.
MEANS THIS IS NOT TO BE DONE (Vraag nu ook ineens af, of er überhaupt wel iets bruikbaars staat in mijn verslag)
Comment