Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Mooi hoor escargot, netje mooi vol! ben benieuwd wat er vanaf gaat komen!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Jongens ik vrees het ergste.....

Ik vrees dat ik van deze kweek niet kan roken hoor, dit slaat helemaal nergens op.
      Hier komt niets van af, denk ik, vrijwel geen toppen

Ik had met mezelf afgesproken, helemaal niet naar mijn plantje te kijken.
      In de tussentijd is er wel wat veranderd.
      Het net is een rommeltje, de blaadjes nemen licht weg van de iets kleinere toppen.
      U ziet een hopeloos geval.

Eerst was de afspraak 48 uur niet te kijken, echter later besloten nog 24 uurtjes hier aan vast te plakken.
      Dit is heel moeilijk.

Zoals jullie kunnen zien heeft ze licht overvoeding.
      Dit terwijl ik alleen bloeivoeding gebruikt heb in deze kweek.
      Ik heb het gespot en ze krijgt even twee waterbeurten alleen water, wellicht zelfs drie.

Dit is week 3 van de bloei, dus in week 4 krijgt ze een flinke dosis PK te verwerken.
      Als ik het goed heb, zal de dame deze week laten zien, in hoeverre ze gaat presteren onder een lamp.
      Let wel, de voorouders van deze plant hebben nog nooit onder een lamp gestaan.
      Generatie op generatie zijn het buiten planten geweest, uit de bergen nog wel.

Het hok ruikt weer enorm naar Citroen met af en toe een flinke wiet

Al met al, zeer lekker dus.

Bloeiweek 3 Dag 1
      Aantal Dagen 12/12 =19
      Aantal Dagen Zichtbare Bloei 15

P1010129.jpgP1010113.jpgP1010112.jpgP1010109.jpgP1010103.jpgP1010102.jpgP1010145.jpgP1010147.jpgP1010149.jpgP1010123.jpgP1010156.jpgP1010162.jpgP1010155.jpgP1010115.jpg
      Last edited by Escargot; 22 December 2013, 23:45.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

gaat lekker mkker!!!!!!!
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Mooi veldje escar! Wat verwacht je er zelf van? dat ze net zo groot word als buiten of groter? En je plantje stresst hem flink zo te zien :p

Zie dat ik toch te veel heb weg gehaald. Achja, nieuwe kansen met de mango ^^
          sigpic

Comment

Ploftoppen escar, ik hoop dat ze zichzelf nog gaan opvullen maar ik denk ook dat ze té gestresst is.

Kan het zijn dat ze lichtstress hebben?

Comment

idd een mooi veldje en hopelijk worden de toppen nog een stuk dikker.
              Eerst maar eens tot rust laten komen

Comment

Die komen er wel, met wat nodige tijd extra.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Hoe bedoel je ploftoppen dit is de eerste dag van week drie.

Ik weet niet, ik vind ze er redelijk uit zien persoonlijk, alleen weet ik niet wat ik normaal zou moeten verwachten.
                  Ik heb de 250 W HPS klaar voor de start, alleen ik lees dat ploftoppen door warmte ontstaat, Temperatuur is zo stabiel als het maar kan zijn.

Max 2 graden verschil tussen nacht en dag.

Comment

Ik hoop toch dat die HPS erbij komt? Geen lampen vervangen hoor, dan krijgen je planten vervangingsstress!

Comment

Ik denk/zie dat die toppen zich wel normaal ontwikkelen, hier zie je goed hoe sativa/landras óók kan bloeien. Ik heb gemerkt dat het onder een spaarlamp langer duurt dan normaal, maar alsnog blijven ze - mits de temperatuur laag blijft en de lichtdruk hoog - relatief compact. Wel kleiner van formaat, maar zeker geen flufzooi als je de lamp er goed op houdt. Dat het er nu wat iel en strekkerig uit ziet, zegt nog helemaal niets. De gemiddelde haze of jamaican is 'luchtiger' van aanzien na drie weken onder 90W spaarlamp. (jaja de verpakking zegt 150, maar méét het eens )
                      Bij blani sluit ik me verder aan.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Even vergelijken

Buiten 29 Augustus, bloeidag 15, Week 3, Dag 1..

En nu de binnen versie nog een keer

Kijk nu kan ik toch wel zeggen dat ik blij ben dat ik een kweekverslag bijhoud.....

Verder nieuws voor vandaag, de lamp is vervangen, de CFL gaat plaats maken voor een 250 W HPS.

P1010180.jpgP1010184.jpg

Nu kan ik ook eindelijk van die mooie foto's maken...

Reken maar op een paar nominaties, lelijkste foto's van 2013.

Vanaf vandaag, regelmatig een gele foto, is dat niet fijn
                          Last edited by Escargot; 24 December 2013, 02:28.

Comment

Prachtig m8 ben benieuwd hoe ze het erop doen onder dat warme zonnetje.
                            Binnen en bujten weinig verschil toch? Ja nu binnen zijn ze al wat verder dus ik zeg lekker verder knallen.

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

Heel mooi escar, daar gaan je meiden van genieten!
                              Kan je het op temperatuur houden in je hok?
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ja hoor, dat lukt best, als ik de lamp aansteek....... wordt het warmer als dat ik dit niet doe

Comment

Bezig...
                                X