Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Netje is mooi vol, kan me niet voorstellen dat je r niks rookbaars af wil halen. Alhoewel het erg interessant is en je in de toekomst vast beter kan anticiperen op je plantjes.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Hoi hoi daar.

Wat een feestvreugde was het weer op ons forum.
      De festiviteiten wisselde elkaar af, Kerst, Oud en Nieuw, Hips verjaardag etc etc etc.
      Ook hebben er diverse mensen deze week geoogst.
      Pijn in m'n hart heb ik ervan, tranen in m'n ogen, het huilen staat me nader als het lachen, ik wil namelijk roken.

Chemiel je hebt gelijk, ik wil wel oogsten.
      Alleen, ik kan helemaal niet kweken,ik doe maar alsof.

Bij gebrek aan beter materiaal heb ik maar even een foto gestolen van onze aap.
      Mooie oogst, lekkere rookwaar, aapie ik ben trots op je.

Tsja hier is ie weer he, een beetje van aap en een beetje van mij.

Ik beloof jullie, dit wordt wel de enige foto van fatsoen in m'n kweekverslag.
      Ik plaats deze, zodat ik er later nog eens naar kan kijken.
      Zo kan ik mezelf inbeelden....als ik later groot ben, dan kweek ik ze net zo als aap.....
      Nee schrik niet.....ik bedoel dus Schrik niet!!!, ik wil niet zo'n aap kweken.
      Nog zo'n aap....daar zou deze wereld niet klaar voor zijn.....

Goed, terug naar de realiteit.

Vandaag heb ik na een gesprek met El Guériliero, ingezien dat mijn plant veel te ver van de lamp stond.
      Hier dus direct verandering in aangebracht.
      Stutten onder het scroggnet geplaatst en de hele boel een paar verdiepingen hoger.
      Gelukkig maar en net op tijd, de geur was al duidelijk aanwezig in de middag, de plant begon direct THC te spuien.
      de plant, jaaaa ze vind het lekker.
      Duidelijk een vrouw, ze wil in aanzien staan...

Nu zit ik te twijfelen....ik kan niet meer met m'n camera bij de plant...
      er is geen ruimte meer....

Zal ik haar dan toch maar weer....

Goed, het is bloeidag zus en zo en echte bloei reken ik nog wel een keertje uit.

Hier zijn de foto's (Escar gaat Bloody Seabounch spelen)

Laters

P1010370.jpgP1010369.jpgP1010378.jpgP1010368.jpgP1010374.jpg
      Last edited by Escargot; 5 January 2014, 22:55.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

Dat begint er meer op te lijken escar & dan bedoel ik niet alleen de gejatte foto

Ik ben er zeker van jij gaat nog aan de hps
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Die komen er wel! Ziet er leuk uit, die wilde wiet. Die toppen doen me denken aan de 'Bob Marley' die ik ooit buiten had staan. Alleen is die pas in November gaan bloeien, dus meer dan de eerste topjes heb ik nooit gezien.
          Geef je een P+K voeding?
          Als het niet teveel gevraagd is, zou ik graag eens 'n close up zien van een top!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

prachtige photoshop escar.

Je plant voelt zich weer wat minder gestresst, ze ziet weer wat witter, maar dat is goed.
            T is best knap dat ze nog groen zijn eigenlijk

growshopaarde?

Comment

CouCou

P1010419.jpgP1010429.jpgP1010397.jpgP1010432.jpgP1010430.jpgP1010434.jpgP1010435.jpgP1010436.jpgP1010437.jpgP1010433.jpgP1010439.jpgP1010438.jpg

Thanks El Guérilliero.

Wist ik veel......

Na de foto's gaat de dame weer lekker dicht bij de lamp...

Prettige avond.

Slaap zacht..
              Last edited by Escargot; 7 January 2014, 11:30.

Comment

De scrog gaat je erg goed af zie ik. Staat er goed bij zo. Mooi hoor.

Comment

nog eens je topic van voor af aan doorgenomen .. man man veel gebeurd sinds vera, hoewel ik begrijp dat sommigen het niet kunnen appreciëren vind ik het een geslaagd experiment.
                  op een hobby forum moet dit kunnen. iedereen kweekt zoals ie wil, doet met zijn planten wat ie wil en hoe ie het wil verslaan is ook aan de persoon zelf. puur vanuit het oogpunt 'hobbykweek' leer je hier veel meer door dan enkel naar 'geslaagde' foutloze kweekverslagen te kijken .. ga door kerel.

Comment

Tuurlijk LR

Hier zijn ze...

P1010452.jpgP1010454.jpgP1010451.jpgP1010450.jpgP1010461.jpgP1010459.jpgP1010468.jpg

Ik vind ze zelf dus niet er geweldig....maar goed, wat kan ik eigenlijk verwachten.....

Oh ja, veel plaats onder de plant nu...

P1010457.jpg
                    Last edited by Escargot; 8 January 2014, 18:05.

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

Ze zijn schattig je foxtailertjes
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Dit is nou net het moment dat je in commerciele soorten dubbelbloei zou zien (dus calyxen die uit de calyxen komen) of een flinke zwelling. Stiekem hoop ik ook dat ze binnen nu en 14 dagen opeens open knallen en verder bloeien. Dat zou zomaar kunnen, maar door die bruine haren is het lastig in te schatten. Zie je nog nieuwe calyxen ontstaan?
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ze is bezig nieuwe calixen aan te maken, ik vind het een heel bijzonder plantje trouwens.

Ik heb de lamp afstand, tot het absolute minimum beperkt.
                          Nu even afwachten wat er gaande is...

Comment

vraagje, hoe ver in de bloei ben je nu al? Je scrog gaat echt waanzinnig goed dat voor een eerste keer.

Comment

Dat net begint inderdaad steeds voller te zitten. paar lekkere stevige stammen ook.
                              En hoe dan ook, lelijke plantjes hebben ook liefde nodig
                              If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

The choice is hard.jpg

Jullie mogen het zeggen...
                                Last edited by Escargot; 19 January 2014, 02:13.

Comment

Bezig...
                                X