Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Rommeltopic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Rommeltopic

    ik deel je mening en vind t ook een mooi project! erg interessant, toch al een aantal keren doorheen gebladerd de afgelopen maanden.

    Comment


      Re: LR2's Rommeltopic

      Beetje laat ontdekt,gefeliciteert Stemma
      Interessant topic LR2 en wij danken u voor de uitsluiting

      Cheers

      Comment


        Re: LR2's Rommeltopic

        Ik wilde gisteren updaten, maar toen zag ik dat ze nogal droog stonden hehehehe.
        Bij deze.
        DSCF7114.jpg
        Mooi bakkie.

        DSCF7115.jpgDSCF7116.jpgDSCF7117.jpg
        De vroegste vrouwtjes. Die gaan waarschijnlijk blijven staan, maar weet nog niet of ik ze ga gebruiken. Bloei na 3/4 weken is te snel eigenlijk.

        DSCF7118.jpg
        Mijnheer punisher alstublieft. Ook lekker laat.

        DSCF7119.jpg
        Dit zijn de mooiere dames; beginnen over 2 weken. Je ziet nu rustigaan haartjes tevoorschijn komen in de kruin.
        DSCF7120.jpg
        Hee een trips!
        DSCF7121.jpg
        Nu issie weer weg.
        DSCF7122.jpg
        Kijk eens, een klein Fe tekortje ofzo. Beetje geelkleuring in de top, of kwam dat door teveel voeding? Moet geen kwaad kunnen, ik voer nog wel een keer bij als het nodig is.

        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: LR2's Rommeltopic

          mooie plaatjes
          ik denk dat de laaste foto eerder overvoeding is puntjes draaien ook een beetje
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            Re: LR2's Rommeltopic

            Ja, ze gaan lekker

            Ik zou bij die laatste foto eerder denken aan een te hoge pH? Of gewoon jonge scheuten. Die zijn wel vaker even geel toch?

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment




              Thanks voor de reacties allemaal! Als iemand nog wat te vragen heeft, dan heur ik 't wel!
              Last edited by LR2; 1 December 2014, 21:02.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                Re: LR2's Rommeltopic

                grappig die afrikaanse bes, weer wat geleerd
                die zaden zijn overigens ook niet goedkoop zeg

                Comment


                  Re: LR2's Rommeltopic

                  DSCF7125.jpg
                  Deze begint mooi laat. Perfect! Maar ik zag hier en daar nog latere bloeiers. Helemaal mooi.

                  DSCF7126.jpg
                  Deze was erg vroeg. Blijft wel staan, maar kleine kans dat er wat leuks mee gaat gebeuren. Autoflowers van onder de 50 cm willen we gewoon niet meer.
                  Want dat is simpelweg verspilde moeite, weggegooid geld, en zuur om weg te doen als je eenmaal een pot hebt staan. Vermijden in deze kruising dus.

                  DSCF7127.jpg
                  Ik ga ook de genetische voortzetting van dit fenomeen bekijken; blijft die vierweg-splitsing in het spel?
                  DSCF7129.jpg
                  Of anders die vage drieweg-splitsing? Pleur die maar bij de 'slechte foto's' het gaat om het idee.



                  Nu een cursusje hoe herken ik een man? En dan niet herken in de tuin met een herk. Maar herkennen als in zien wat je ziet, en dit in een referentiekader plaatsen. Framing? Ja.
                  DSCF7132.jpg
                  Dit zijn mannelijke ballen omdat:
                  1. Ze hebben .
                  2. Ze zitten in clusters in de oksels (dit vergeten mensen vaak!)
                  3. Ze zijn gesegmenteerdmeerdere donkere lijnen lopen.
                  4. Zodra ze openklappen hangen er bananen uit. Maar dat herkennen we allemaal wel. Dan is het ook al te laat trouwens.

                  DSCF7133.jpg
                  Zoals je ziet op bovenstaande foto, lijken de ballen soms op vrouwelijke calyxen. Hierbij is die clustervorming belangrijk; dames hebben in de regelDSCF7135.jpg
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Rommeltopic

                    Mooie foto's en bedankt voor je tips en uitleg over herkennen van een man.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Re: LR2's Rommeltopic

                      Bedankt en graag gedaan Stemma! Alles na de 1e regel maakt het voor iedereen zo ontzettend veel makkelijker, dat ik het gek vind dat ik het nog nergens eerder gelezen heb.

                      Misschien omdat het na zo vaak checken een soort van herkennings-automatisme wordt, maar goed, nu nog eens benoemd voor de mensen die er gebruik van willen maken.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        Re: LR2's Rommeltopic

                        gaat lekker zo te zien genoeg keuzes te maken! en @hungry beaver om even op die mirakelbes terug te komen vanaf april kan je ook gewoon planten bestellen die uit stek gegroeid zijn en al volwassen zijn en dus vruchten maken. deze bessen uit zaad kweken is voor mensen met een paar jaar geduld aangezien de plant na +- 5 jaar pas vruchten gaat maken ohja hier kun je bestellen, maar kan dus alleen als het continu boven de 10 graden celsius is in nederland dus vandaar dat ik zei april http://miraclefruitfarm.com/shop/
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                        Comment


                          Re: LR2's Rommeltopic

                          dat het 5 jaar duurt is niet zo erg, leuk hebbedingetje.
                          zolang t maar kiemkrachtig zaad is vind ik het t leukste om met een zaadje te beginnen, stekken is vaak wel makkelijker/sneller.
                          maar mijn lijst met te bestellen zaden is sowieso nog niet definitief, ik heb niet zoveel plaats en ik wil al heel veel

                          Comment


                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                            Comment


                              Re: LR2's Rommeltopic

                              Wel grappig dat jij juist de laatbloeiers zoekt terwijl de breeders doorgaans adverteren dat hun autoflowers snel afbloeien. Ben het wel helemaal met je eens trouwens. Beter een paar weken langer wachten op een behoorlijke oogst dan dat je "snel" een plantje van 30cm hebt met een paar gram oogst. Daar loop je toch al dat risico niet voor.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                minstens 3 uur verlengd worden. Dat is na ongeveer 8 dagen toch al gauw 2 dagen (van 12 uur) aan licht er bij. Dat is per jaar 92 dagen extra. Na drie jaar dus al meer dan een heel jaar aan licht er bij. Scheelt een boel hoop ik!
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X