Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Rommeltopic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Rommeltopic

    doet me aan een citroen denken, die houden van beendermeel, zal deze ook wel lusten als fosfor zo'n grote impact heeft gemaakt!

    mooi bezig daar

    Comment


      Re: LR2's Rommeltopic

      Cool hoor zo'n oude taart(plant) weer wat anders dan oldtimers( auto's)
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        Re: LR2's Rommeltopic

        Nou, het is niet zozeer de voeding, maar meer de vorm waarin die fosfor in de grond belandt. Dat is H2PO4 oftewel fosforzuur. Kunnen we heel scheikundig over doen, maar het komt neer op: Dat verlaagt de pH ontzettend.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: LR2's Rommeltopic

          ken het fosforzuur idd van het afzuren van voedingswater etc idd. zelf gebruik ik citroenzuur, maar ik neem aan dat de fosfor alsnog vrij belangrijk is voor de ontwikkeling van het mirakel

          Comment


            Re: LR2's Rommeltopic

            Jep, kietelt de worteltjes en helpt ook wel wat in de vruchtaanmaak. Maar dat is eigenlijk niet zo belangrijk; voeding hebben ze genoeg. Een stilstaande plant neemt weinig op namelijk
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Rommeltopic

              sommige plantjes hebben speciale aandacht nodig, t is heel mooi dat wanneer (niet als) ik een mirakelbes bemachtig ik deze kennis kado heb gekregen
              ook kwa google en verzorging vind je eigenlijk niks, als je er handel van wil maken kun je dat beter nog even zo houden.
              Last edited by Hungry_Beaver; 17 December 2014, 18:41.

              Comment


                Re: LR2's Rommeltopic

                Ik ga ook niet meer kado doen dan dit hoor hungry beaver. Ik ben met nog wat plantensoorten aan het experimenteren, en ik heb wat dingen weten te bereiken die (nog) niet in de vakliteratuur te vinden zijn. Mocht ik ooit de centen hebben om een tropisch planten imperium op te bouwen, dan heb ik op dat gebied wel een voorsprong. Maar die kans is klein. Ik blijf realistisch. Tot die tijd, blijf ik lekker in mijn terrarium rommelen.

                *Tring tring* *Tring Tring*
                - Hallo? Lr2 hier.
                Oh hoi, met Thea van de administratie.
                - Hey Thea, zeg het eens.
                Nou Lr2, die laatbloeiende kerel heeft vandaag zijn eerste bal open geknald.
                - Super, hoe lang sinds het zaaien?
                Even terugrekenen, ik zet je even in de wacht.
                *Liftmuziek*
                7 weken groei. En dit is pas de eerste bal. Dus ga maar uit van bijna 10 weken groei.
                - Perfect, bedankt voor het doorgeven!
                Geen probleem hoor! Fijne dagen.
                - Jij ook Thea!


                SUPER AUTO'S HERE WE COMEEEE!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Re: LR2's Rommeltopic

                  Cool, je hebt al werknemers

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    Re: LR2's Rommeltopic

                    Dat zijn vondsten,doe er wat moois mee.

                    Comment


                      Re: LR2's Rommeltopic

                      DSCF7212.jpg
                      De prijsdame, wordt mooi wit als ik de flits gebruik. Ze neemt haar tijd.
                      DSCF7213.jpg
                      Reservebank #1. Deze dame doet het ook goed, maar is al in een veel verder stadium van de bloei. Bijna klaar al.
                      DSCF7214.jpg
                      Reservebank #2. Deze dame was later dan #1. Maar alsnog te vroeg.
                      DSCF7217.jpgDSCF7218.jpg
                      Beetje paars is het wel. Hier zo'n okselbloei. Het is te veel om het 'voor'bloei te noemen, maar te weinig om van echte bloei te spreken.
                      Super spannend. Zou het een semi-auto zijn, of gewoon een heel erg late bloeier? Het formaat zit goed in ieder geval!
                      Ik baal nu wel een beetje dat ik die vlugge kerel heb weggedaan. Maar bon, er zit niks anders meer op dan hopen.

                      DSCF7219.jpg
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        Re: LR2's Rommeltopic

                        Voor de administratie: gekiemd rond 27 oktober.
                        DSCF7234.jpg
                        Paars fenotype, vroeg. Ruikt heerlijk.

                        DSCF7235.jpg
                        Vroeg fenotype.
                        DSCF7236.jpg
                        Later fenotype. De prijswinnares.

                        DSCF7241.jpg
                        Vadertje is officieel autoflower. Nu, zo'n 2 maanden na de start, beginnen de uitlopende vertakkingen alleenmaar ballen te produceren. Lichtcyclus staat nog steeds op 18/6 (of minder donker; niet gekeken)

                        Omdat de dames wat vroeger zijn, hebben ze niet optimaal kunnen genieten van de 'topvruchten' van de man. Maar de okselvruchten doen hun werk ook wel. Bevruchting geslaagd! Met een beetje mazzel kan ik een testronde draaien voordat we buiten beginnen. Maar eigenlijk krijg ik ook wel zin om er vast een paar naar buiten te gooien. Zolang het niet vriest, maken ze een kleine kans.

                        Van verzorging is weinig sprake; ik geef ze alles behalve wat ze nodig hebben. Watertekort is aan de orde van de dag. Voedingsproblemen doordat de planten - na inzakken van de aarde - nog geen halve liter grond per stuk hebben.
                        Dat is te zien, kijk maar:
                        DSCF7240.jpg
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: LR2's Rommeltopic

                          Gaat lekker man. Dat moet wel een mooie zomer gaan worden

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: LR2's Rommeltopic

                            Gefeliciteerd met je autoflower mannetje! Ik bewonder je inzet om deze kruisingen te krijgen.
                            Ga zo door he.

                            Comment


                              Re: LR2's Rommeltopic

                              Je stress ze stevig,katsssjjjjjj zegt ie
                              En zo heurt `t.
                              Die paarse vind ik het mooist.

                              Comment


                                Re: LR2's Rommeltopic

                                de paarse vindt ik ook het mooist.
                                kijk al uit naar je buitenverslag
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X