Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NO-budget eerste keer binnen...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      ja, voor luchtvochtigheid en lucht temperatuur.
      Het is echt goed klimaat nu rond de pot (lekker vochtig en warm).
      Het probleem is dat men zaadje nu onder de grond zit en ik het nie meer in andere grond kan steken he...

      Peace

      Comment


        #18
        ja ge moogt ze niet in het water later staan anders komt er schimmel in uwen grond; Het beste dat je daarbij kan kopen is een vochtigheidsmeter voor in de grond te stoppen.

        je moet echt uwen grond heel droog houden met het minimum van water.

        en uw zaadjes moeten niet tot 3 cm in de grond steken ze moeten ongeveer van 1 tot3 mm onder het aardoppervlak

        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment


          #19
          Attached Files
          Last edited by SaRs!; 18 January 2009, 18:49.

          Comment


            #20
            zorg nu wel dat je zeker niet te veel water geeft. het overtollige kan nu niet meer weg door dat waterdicht potje.

            Comment


              #21
              Nee, het is een gewone pot met gaten erin die dan nog in een waterdichte staat, dus het overtollige water is een laagje van een paar millimeter in het waterdichte potje, maar raakt het gewone potje niet.

              Geen probleem dus

              De temperatuur is heel goed, de luchtvochtigheid ook, alleen de grond is heel slecht, de belichting is slecht en ik heb geen voeding

              Comment


                #22
                Zoals ik al zei, ga morgen naar de gamma, koop potgrond (20 LITER) voor 1.70, zet je plantje nu in een vodka glaasje ofzo, heel klein zodat je nit alles weer hoeft te zoeke en zet morge daarin, droge goede aarde met voeding!.

                Koop meteen een paar meter draad en kroonsteentjes en haal je fitting eraf en zet daar kroonsteentjes op zodat je hoogte kan bepale door bv het draad op te rolle en vast te zette.

                Ga naar tuincentrum en zoek Biovoedsel van Pokon, 3,50 voor 500 ml. heb je wel genoeg aan in het begin en met de dingen die ik opgenoemd heb:

                potgrond 1.70
                5 meter snoer (weet niet hoe klein je ze kan kope) 2 euro ofzo
                kroonsteentjes (je heb er meteen 20) 2 euro ofzo
                Biovoedsel 3.50

                kost je 9 euro en kan jij weer lange tijd verder! koop je mss in een growshop nog eens 250 ml bloeivoeding ofzo voor 5 euro en jij heb voor 14 euro een leuk kweekje!

                Greetz

                Comment


                  #23
                  Yo, kzal het noteren.

                  Wat ik verder nog ga aanschaffen:
                  2 SL en fittingen
                  Een kacheltje (7 EU in blokker heb 'k gehoord)
                  Een pokerset
                  en een stekkerdoos.

                  Kan je bloeivoeding ook ergens anders krijgen dan in de grow shop? Anders moet ik nr maas gn en tis midde exames

                  Comment


                    #24
                    Denk wel aan kleurcode 827 van je spaarlampen! en denk om de afstand.

                    Je hebt nog wel 1-2 maanden de tijd, ik weet niet wat voor soortje je hebt? sativa of indica? en hoe groot je m wil laten worden.. maar hoeft niet meteen nu pas als die in de bloei gaat

                    Comment


                      #25
                      Attached Files

                      Comment


                        #26
                        Tweede lamp is te hoog...Kzou de lamp (die tweede) langs de "eerste" hangen en ze aan elkaar hangen (horizontaal).In mijn verslag kan je zien hoe (Link staat hierboven nog ergens) Lv is perfect,eerste week boven de 75 blijven,week 2 rond 70,week 3 tussen 65 en 70.
                        Peace Out
                        Last edited by StevOOOhh; 19 January 2009, 18:57.

                        Comment


                          #27
                          Bedoel je de bureau lamp? Want er hang nog een tweede SL die ik maar niet uit zen socket krijg. Hier effe foto om te tonen wat ik bedoel

                          Ik krijg dat zwarte deel dus niet uit het grijze deel. Wss moet ik langs boven de draadjes los maken maar dat lukt helemaal niet.

                          Niemand geeft trouwens commentaar bij m'n LV! Veronderstel dat deze goed is dan?
                          Attached Files

                          Comment


                            #28
                            Je kan anders enkele sockets gaan halen en deze aansluiten op de lamp die er nu vlak boven hangt dmv enkele kroonsteentjes.In mijn vorige post staan de richtlijnen voor je Lv (is perfect nu)
                            BRILLETJE OPZETTEN!!!

                            Comment


                              #29
                              Ok, ik heb er nog een spaarlamp bij gehangen vlak boven de plant en heb men bureau lamp van wat hoger laten schijnen voor warmte bij het plantje.

                              Ziet er een pak groener uit nu dan op de foto's en het staat mooi recht op. Er beginnen zelfs nieuwe blaadjes tussen die 2 te vormen (heel klein mr toch zichtbaar)

                              Als het zo blijft voruit gaan wordt dit hopelijk nog een leuk kweekje

                              Morgen om 7 uur gaat het licht uit dus dan ga ik rond 12 a 13 uur eens kijken naar LV en temperatuur om te zien wat het verschil tussen lampen aan en uit is. Hopelijk niet te veel

                              Thx voor de hulp tot nu toe in ieder geval

                              Comment


                                #30
                                Altijd klaar om te helpen

                                Comment

                                Bezig...
                                X