Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NO-budget eerste keer binnen...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Ik heb mijn halogeen lamp op een afstandje gezet...

    in combinatie met de spaarlampen geeft hij een heel goed licht spectrum.

    ik ga 'm echt nie weg halen zolang men plantje heel goed gaat.

    Peace

    Comment


      #47
      Zou toch de raad opvolgen en de halogeen wegnemen als het kopje er is.De halogeen zal je plantje verschroeien en uitdrogen met als gevolg dat je opnieuw kan beginnen.
      ps een suikertje zijn die meestal witte blokjes waarmee je elektrische draden met elkaar verbind.
      Peace Out

      Comment


        #48
        Suikerkes?
        Ik heb al vele benamingen gehoord voor 'kroonsteentjes' maar dat vind ik toch wel de grappigste

        Suikerkes aka kroonsteentjes:
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #49
          Als ge zo 1 blokje van ver bekijkt dan trekt dat op een suikerklontje. Vandaar wsl.

          Comment


            #50
            suikertje aka kroonsteentje aka lusterklem
            Hoe gaat het met de plantjes?
            Peace Out

            Comment


              #51
              Het plantje
              Ben haar slecht aan het verzorgen nu. Moest de kweek kast uit elkaar halen omdat de huisbaas normaal vandaag ging komen, en heb nie de tijd gehad 'm terug in elkaar te steken...

              Ga 'k nu doen.

              Peace

              Comment


                #52
                zorg dat em niet te veel stres krijgt he. en een suikerke is een belgische benaming

                Comment


                  #53
                  Hehehe die huisbazen toch Anders moet je eens gaan zien in een kringloopwinkel voor een oude kast waar je je plantje(s) in kan zetten (SPOTGOEDKOOP).Dan moet je ook niet telkens alles afbreken en terug opbouwen Je er dan ook een slotje aanhangen.
                  Peace Out
                  Keep on building

                  Comment


                    #54
                    zo heb ik het ook gedaan in een kleerkast. Maar dan niet voor de huisbaas maar voor mijn schoonouders. er komt juist wat licht door de spleten meer de kamer is donker (altijd) dus geen probleem met licht in de nachtstand.

                    Comment


                      #55
                      Hier is de foto:
                      Attached Files

                      Comment


                        #56
                        ziet er goed uit. Enkel heb ik de indruk dat de grond nogal nat staat. En naar de hand dat ik heb kunnen lezen hier is dit niet zo goed. Ben ook maar een beginner. Suces verder

                        Comment


                          #57
                          Weet ik, hij krijgt er dit weekend ook geen meer..

                          Maar het is ook wel heel donkere zwarte grond die erin zit, dus het lijkt alsof hij erg nat is maar het valt best wel meer.

                          Peace

                          Comment


                            #58
                            Zeker niet teveel water geven als ze nog klein zijn.Om de dag beetje water geven is al goed.Er gewoon op letten dat je grond niet kurkdroog is,vochtig(niet kletsnat) is goed.
                            Peace Out

                            Comment


                              #59
                              Hier weer een update:

                              Ik heb men plantje een paar dagen geen water gegeven en vanochtend terug een klein beetje (150 ml).
                              Attached Files

                              Comment


                                #60
                                ik zou als je spruitje wat groter is dan zou ik er wat extra aarde in doen
                                heeft ze meer ruimte om te kunnen wortelen

                                Comment

                                Bezig...
                                X