Mededeling
Collapse
No announcement yet.
NO-budget eerste keer binnen...
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Hey, dit ziet er een mooi begin uit.
Ik zou in plaats van nog een bureaulamp te hangen kiezen voor nog 2 spaarlampen.
Omdat deze een beter lichtspectrum hebben.
Ik zie dat je hier nieuw bent gelieve eerst even je voor te stellen in het member introductie sectie!
ps=Topic zou moeten staan bij micro kweekverslagen! Is al gebeurd thx smokey
grtzLast edited by westport; 18 January 2009, 14:20.
Comment
-
Men plantje is nog niet boven de grond en ik had ergens gelezen dat ze in dit stadium (en ook als ze er pas bovenuit steken) nog te fragiel zijn en niet zo goed tegen het licht kunnen.
Ow, en ik heb gewoon een spaarlamp gehangen waar vroeger een groeilamp al in de muur hing. Hoe hang ik hier nu een extra SL bij?
Mijn bureau lamp is een halogeen lamp (die redelijk fel wit licht geeft) van 50 W.
Peace
EDIT: Foto'sLast edited by SaRs!; 18 January 2009, 11:31.
Comment
-
nadat het zaadje al ontkiemd is en ; ge het daarna in de grond stopt suurt het een dag of 2 dat ze boven de grond uitkomen.
die vitamines en wortelstimulanten hebt ge niet nodig voor een perfecte kweek te kunnen afronden;
wel indien er zich problemen voordoen zoals een vb.: een magnesium tekort .
die vitamines en wortelstimulanten. zorgt ervoor dat de werking van uw plantje geoptimalliseerd wordt en sneller gaat.
GreetzWat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!
sigpic
Comment
-
Je spaarlamp moet echt veeeeel dichter (+-5cm remember)Anders gaat je plantje er totaal niks aan hebben.Mssn heb je hier iets aan : http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...amp-t2325.html
Peace Out
Comment
-
Hoe meer licht, hoe harder het plantje zal groeien
Ik zal wel als ik jou was voeding kopen, ik heb bij een tuincentrum (de boet) biovoedsel gekocht voor maar 3.50. werkt als het goed is goed in de groei en wortel stimulator, ik geef 4 ml per liter per week en is 500 ml fles.
Je zou je spaarlamp langer kunnen maken door de fitting los te maken en tussen dit stukje een kabel te doen met kroonsteentjes vast maken en dan kan je m in hoogte verstellen. Mag ik vragen wat het kleurspectrum van de spaarlamp is en hoeveel watt?
ik weet ook niet hoeveel ruimte je heb, maar je zou bv 1 of 2 TLs kunnen aanschaffen. 120 cm tl of 60 cm tl met GROEI spectrum (33) kosten 6 euro per stuk met armatuur en alles. ik weet je ruimte niet maar je zou bv 2 van 60 cm kunnen kopen en dan heb je 36 watt. Je kan ook nog een tl buis kopen met BLOEI spectrum (827 of 840) voor 2 euro. Allemaal bij de gammaheel makkelijk aan te sluiten, draadje erin en dat draadje in een stekker vastmaken en in het stopcontact steken
Ik zal ook nog een timer kopen bij de action ofzo voor 2-5 euro. Het kost niet veel maar je kan dan instelle en hebbe je plante een vaste ciclus en hoef jij niet om de 6 uur erheen te gaan en de stekker eruit te halen
Wat voor grond heb je precies gebruikt? en weet je of het sativa of indica soortje is??
greetz
Comment
Comment