Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Lowryder eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dus ik kan ze vanaf het ontkiemen al 18 uur onder de lamp zetten, ga ik meteen doen! Kan iemand mij vertellen wanneer ik kan zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn? Od gaat dat nog een tijdje duren?!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door tjeerdjj View Post
      hmm klote, mn vader zag mn kastje staan op mn kamer, en vond het niet helemaal goed
      Ik mag wel plantjes, maar niet als ze onder een lamp staan, is hij bang voor kortsluiting enzo... -.-
      als ik die dradenmassa bij jou thuis zag liggen had ik er ook wat van gezegd.

      veiligheid voor alles

      heb nu ook 2 lowriders staan

      groet

      Comment


        #18
        Haha dat valt wel mee hoor, dat zijn de kabels van mijn tv, xbox, en de dvd speler ( ook de draden van de dvd speler naar de 6 boxjes ) , hij staat namelijk achter mijn tv voor het kastje zelf heb ik maar 2 draden, 1 van bureau lamp, en een voor mn spaarlamp

        Comment


          #19
          dat is bij mijn ouders ook hoor.

          de subtieliteit en de veiligheid gaan voor
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment


            #20
            pff wat ben ik blij dat ik al 7 jaar op mezelf woon

            als ik er weer aan terug denk, wat en gezeik was dat elke dag weer zeg

            groet

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                plantje komt net boven kijken




                Edit-S-
                sorry, even groter

                Last edited by Smokey; 13 February 2009, 16:59.

                Comment


                  #23
                  Vandaag eens lekker met mijn vader gepraat, en hij vind het goed zolang het bij een plantje blijft, hij heeft me zelfs geholpen met mn lampe te installeren! ( hij wilde zeker weten dat het veilig was )


                  Mijn plantje is nu 2 cm ongeveer, en heb nu 3 spaarlampen van 15 watt per stuk,
                  maar hoe ver moet ik de lampe van mn plante af hangen?
                  Ik heb ze nu op ongeveer 6 cm van de top hangen.

                  Is het misschien slim om ze er verder vanaf te hangen, dat het plantje hoger word? Aangezien hij zoiezo al niet zo hoog word en hoe groter hi word, hoe meer/grotere toppen?
                  Last edited by TJ404; 14 February 2009, 18:12.

                  Comment


                    #24
                    valt me wel op die foto dat je aarde zeiknat is probveer dat te voorkomen
                    anders krijg je wortel rot en dat moet je niet hebben

                    zorg dat ze net genoeg krijgen , beetje vochtig achtige aarde is al goed

                    Comment


                      #25
                      Zal ze minder gaan geven, voortaan ook met een plante spuit, werkt wat beter denk ik, helemaal nu hij nog zo klein is

                      Hier weer nieuwe foto's met mn nieuwe lampjes:





                      Comment


                        #26
                        dat ziet er goed uit
                        hoe hoog hangt jouw lampen ?? in het begin nu ze nog spruitjes zijn niet gelijk op 5cm erboven hangen
                        maar later pas dan kan je je lampen dichtbij plaatsen

                        Comment


                          #27
                          Naar jou advies lampen weer hoger gehangen, en maandag ga ik de andere potgrond kopen en overpotten!
                          Thanx darkiess

                          Comment


                            #28
                            In het begin moet je je lampen proberen zo dicht mogelijk op het plantje te zetten.

                            En je potgrond ziet er nog altijd te nat uit.

                            En misschien zou je ook aluminiumfolie over de plaat waar de lampen onder hangen kunnen spannen. Dan gaan er minder lumen verloren door de lichtabsorptie van de plaat zelf.

                            Verder nog veel succes met je lowridertjes.

                            Peace

                            Comment


                              #29
                              okeeeee, de ene zecht hang ze verder weg, en de ander weer dichterbij, ik volg het niet meer
                              En van de aarde weet ik, word aan gewerkt, ga zoiezo morgen nieuwe aarde kopen..
                              En ik doe geen alufolie, hang er halve blikjes onder

                              Comment


                                #30
                                de komende 2 dagen ongeveer zet je ze nog op 10 cm (om te wennen aan de warmte), daarna op 5, en als je lv goed is kan het nog dichterbij

                                en je grond staat er ook prima bij volgens mij hoor, de eerste week is er nog niet veel wortel om water mee te drinken he

                                wat voor voeding ga je gebruiken? mijn 2 lr's zijn nl precies net zo groot

                                groet
                                Last edited by hobbyist; 15 February 2009, 11:03.

                                Comment

                                Bezig...
                                X