Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Lowryder eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    lv meet ik eigenlijk niet, heb ik de apperatuur niet voor..
    En voor voeding weet ik nog niet, ik denk dat ik geen speciale voeding ga gebruiken, of beter wel ? Zo ja, wat voor iets?
    groetjes,

    Comment


      #32
      bij de blokker ofzo heb je temp/lv meters voor 15 euro

      en qua voeding ben ik ook nog niet zo geleerd, maar ik zou op zijn minst een aarde voeding nemen (zit vaak ook al voor +- 6 weken in je potgrond dus dan moet je het pas naar 5 6 weken langzaam toe gaan voegen) en tijdens de bloei hebben ze veel pk's nodig dus daar zou ik ook 1 of ander flesje van kopen

      of je haalt bijvoorbeeld een fles bcuzz aarde voeding component 1, dat is gewoon aarde voeding met een extra hoog npk gehalte waardoor het dus bloeibevorderend is 2 vliegen in 1 klap, en het kost maar 10 euro voor een litertje

      en dan langzaam verder expirimenteren, want voeding geven helpt zeker

      groet

      Comment


        #33
        Dank je, goede tip!
        Zal voor die temp/lv meters gaan kijken, en een fles bcuzz comp 1 is wel een goed idee zodra hij in bloei komt, maar dat duurt nog even
        Heb je zelf ook een kweek verslag over je lowryders?

        Edit-S-

        Goed nieuws, ik heb mn pa zelfs nu zo ver gekregen dat ik een hele nieuwe kast mag maken die ook helemaal dicht is!
        Ik laat mn lowryder nog lekker in dit boxje staan, maar tege de tijd dat hij klaar is maak ik een mooie nieuwe kast, waar ik ook een ietswat grotere plant in ga kweken,
        zit te denken aan een pure powerplantje.

        M'n lowryder groeit echt met de dag, zeer leuk om te zien hoe hij steeds groter word
        Last edited by Smokey; 15 February 2009, 17:43.

        Comment


          #34
          Mijn plantjes zijn nu een week oud, sinds 2 dagen lijkt het echter of ze niet meer groeien ... Ik heb er een 23 watt spaarlamp boven hangen. De grond is een beetje vochtig. Ik heb geen kweekkast!

          Comment


            #35
            1 lamp boven 6 plantjes?
            En hoe groot zijn je potje?
            Maak anders ook een paar foto's en start een verslagje, is misschien makkelijker, helemaal als je foto's hebt zodat we zien hoe of wat
            En hoe ver heb je je lamp er van af, en hoe groot zijn ze ongeveer?
            Groetjes

            Comment


              #36
              Ja nog wel 1 lamp, zijn pas plantjes van 4 cm hoog! Ik zal eens proberen een verslagje te maken!

              Edit-S-

              Verslagje is gemaakt!
              Last edited by Smokey; 15 February 2009, 17:44.

              Comment


                #37
                ( Even tussendoorl; Kan ik 2 ppp op 25x50x100 zetten ? of kunne er meer op ?)

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door tjeerdjj View Post
                  ( Even tussendoorl; Kan ik 2 ppp op 25x50x100 zetten ? of kunne er meer op ?)
                  Hoi tjeerd dat zal ik niet weten maar vind het wel tof van je ouders vooral je vader dat hij mee wilt helpen dat zijn tenminste leuke ouders

                  groietjes en hoe staat het nu met je kweekje en de lampen groetjes chris30

                  Comment


                    #39
                    25 cm is wat krap, dan moeten ze de hoogte in, maar dan word 100 weer krap

                    40 bij 80 bij 140 ofzo zou ik doen voor 2 planten, je zit ook nog met de hoogte van je potten he, en de lampen moeten er nog in..

                    groet

                    Comment


                      #40
                      Ja zou leuk zijn als dat kan, maar heb een probleem, ruimte, ik denk dat dat niet gaat passen op mn kamer maar ik groei eerst rustig mn lowryder, heb ik alle tijd om over een groter kastje te denken

                      Comment


                        #41
                        hmm ik heb mijn 3 lowryder laten groeien en bloeien in een kastje van 55cm breed 35cm diep en hoogte was max verstelbaar tot 1 meter en dat ging perfect

                        Comment


                          #42
                          maar hij heeft het hier niet over lowriders maar over zijn volgende kweek. PPP

                          2 PurePowerPlants in zo'n klein kastje. dat word toch te krap.

                          groet

                          Comment


                            #43
                            Jup, PPP, lowryders zou wel gaan ja
                            Het gaat overigens wel goed men mn plantje, alleen ik ben een beetje dom geweest :$
                            Ik had 2 zaadjes ontkiemd, en daarna in de aarde gedaan, de eerste kwam binnen een paar uur al bove, de 2e na 2 dagen niet eens!
                            Ik heb die 2e maar weg gedaan in veronderstelling dat hij kapot was ofzo, en heb m op mn venster bank late staan.
                            Vanmiddag wilde ik dit potje weg doen en zag ik tot mijn verbazing onder wat zand nog een klein spruitje!
                            Zijn blaadjes zijn wel geel en zelfs een heeel klein stukje bruin, maar ik heb m er nu onder de lamp bij gezet in de hoop dat hij nog gaat bloeien, ik ben benieuwd
                            Ill keep u posted!

                            Comment


                              #44
                              Whahaha, dat is ook toevallig dan.

                              Wacht minimaal 10 dagen voordat je je zaadjes weggooit, het is vrij onwaarschijnlijk dat zo'n zaadje na 10 dagen nog gaat kiemen
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment


                                #45
                                zelfs met een pp is het me gelukt hoor
                                ik heb het gewoon gescrogged na 15cm al op bloei gezet en 2 x getopt lukte prima

                                Comment

                                Bezig...
                                X