Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Lowryder eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Ja overduidelijk da's een dame! Mooi zo, dat gaat goed!

    Greetzz

    Comment


      #77
      mja, volgens mij is het toch nie zo duidelijk te zien of het een dame is hoor.

      Ruik je 'm al? Mijn plantje was 3 keer zo groot, ik rook hem wel al goed, maar er waren nog geen geslachtskenmerken.

      Volgens mij zijn dit gewoon zijscheuten bij jou. Kan je misschien nog een betere close up maken (fototoestel in macro stand zetten)

      Peace

      Comment


        #78
        Ik zie toch duidelijk witte sprietjes op die foto, aan twee kanten

        Comment


          #79
          jep is idd een vrouwtje !

          Comment


            #80
            Hey! Bij mij is bij 2 planten het geslacht te zien, 1 vrouwtje en 1 mannetje! Het vrouwtje ruikt ook meer naar wiet dan het mannetje, zou dat kunnen kloppen? De andere 4 zullen snel volgen hoop ik! Nog even geduld!

            Comment


              #81
              foto toestel stond al op macro, ik kan mn moeder camera misschien wel een keer gebruiken, maar dit zijn duidelijk witte draden, ruik ze alleen nog niet.
              En volgens mij zien zijscheuten er anders uit, eerst dacht ik ook dat het bloei was maar dat waren idd wel zijscheuten.

              Comment


                #82
                goed dat je een hokje gemaakt hebt gaat wel wat verschil maken zeker voor dien top 44

                Comment


                  #83
                  Ja heb ik idd ook gedaan met top 44 in mn achterhoofd.
                  Nu alleen nog ventilatie!

                  Ow en plantje 2 is ook een dame zo te zien, allebij dames dus

                  Comment


                    #84
                    als je in bloei zet groeit je plantje nog wel even verder ze , maar heb nu geen idee hoe het net met lowryders zit tot welke grootte je best voorgroeit

                    Comment


                      #85
                      Okee, ja ik heb mn lamp nu iets hoger gehangen ( +/- 13 cm ) in de hoop dat ze nog iets hoger worden ^^
                      Maar dat zie ik vanzelf wel, hope dat ik snel mooie toppen krijg te zien!

                      Comment


                        #86
                        Hey! Mijn lampen hangen nog steeds ongeveer 5 cm van de planten en toch groeien ze nog goed (zie foto's!). Komen er bij jou nu al witte haartjes uit, bij mij nog niet! Alleen de vrouwelijke dan (of bedoel je die?!). Verder ruikt het in mijn kamer als in een coffeeshop ... lekker!

                        Comment


                          #87
                          Weer een update, ze blijven mooi groeien,
                          alleen over de lengte ben ik het niet helemaal eens!

                          Plantje 1 zie je al veel stampertjes, plantje 2 laat er ook al wel wat zien,
                          maar nog niet zo veel, en krijg ik niet goed vast gelegd op de camera.

                          Plantje 1:





                          Plantje 2:


                          Samen:

                          Comment


                            #88
                            dat begint er al goed uit te zien nog ffies en je gaat je geslacht zien

                            Comment


                              #89
                              haha kijk eens goed, je ziet t al
                              Niet heel duidelijk op de foto, maar bij plant 1 zie je al de witte draden uit de stampers komen
                              Als ik er met blote oog naar kijk zie ik het duidelijker dan op foto, sorry dat k niet duidelijker krijg

                              Comment


                                #90
                                idd
                                kleine haartjes daar
                                eureka
                                Etiam inter vepres rosae nascuntur

                                Comment

                                Bezig...
                                X