Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Lowryder eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Mooie plantjes kerel

    Comment


      #62
      Zeker mooie plantjes, lijken iets te verschillen van de mijne ... komt misschien omdat ik lowryder #2 heb! Ruiken deze ook al naar wiet?!

      Comment


        #63
        Ja dat je #2 hebt zal idd wel schelen Ruik nog helemaal niets nee, jij al wel?
        En heb je al bloeiverschijnsele ?
        Last edited by TJ404; 3 March 2009, 19:48.

        Comment


          #64
          Nieuw nieuw!

          Voor de foto's komen, paar vraagjes:
          Ik heb een temp/LV meter gekocht, hoe hoog moet LV en hoe hoog temp? ( foto zit er bij van hoe het nu zit)
          Ik heb een paar close ups gemaakt, want ik heb sterk het vermoede dat het een dame is ( plant nr 1, die is groter dus kan ik al beter zien) Is dit ook een vrouwtje of zijn dit gewoon nieuwe groei scheuten?
          En ten slot, van nr 1 zijn er paar plekjes op blaadjes een beetje uitgedroogt lijkt het, komt dat door de LV of voeding, of staat de lamp te dicht bij?

          Commentaar graag!

          Foto's :

          Temp/lv:


          Close up geslacht?





          Plekjes:


          Plantje 1:


          Plantje2:

          Comment


            #65
            of het een dame is moeilijk te zeggen nu ze. luchtvochtigheid proberen toch zeker 50 procent te halen.
            probeer al es met handdoek in emmer water
            temp zit wel goed 22 -28
            Last edited by bearprolec; 4 March 2009, 20:33.

            Comment


              #66
              LV is inmiddels gezakt nu hij er even hangt, is 34 %

              Comment


                #67
                wat je ook kan doen is simpel maar heel erg effectief voor ffies
                zet je waterkoker aan
                en giet dan het kokende water in een paar kommetjes
                door de dampen die eraf komen zal je LV wel ffies behoorlijk omhoog schieten
                maar pas op het is maar voor korte duur

                Comment


                  #68
                  Ik ga vandaag hok maken, die kan ik dan wel helemaal afsluiten,
                  dit zal dus al redelijk schelen, zodat ik de LV beter kan controleren,
                  ook het idee van de waterkoker zal dan beter vanpas komen heb ik het idee omdat het dan langer blijft hangen.

                  Maar ik weet nog niet hoe ik het met de luchtaan en uitvoer moet doen,
                  daar zit ik nog over te denken, heb wel 1 pc fan, maar geen idee hoe ik die aan moet sluiten.
                  En zou ik die dan boven in het uigat moeten hangen of onder bij de ingang, en moet ie altijd aan staan? of alleen als het licht brand.......?

                  En heeft toppen van ee lowryder zin? zat te denken om dat bij een er van te doen, of te dieven, gewoon om te kijken wat het verschil is.
                  En na de lowryders ga ik voor top44, word niet te hoog dus prima te doen,
                  Die ga ik dan misschien ook toppen of fimmen.

                  Het hokje word 30x60x80 > diepte, breedte, hoogte

                  Comment


                    #69
                    jaja je kan altijd proberen maarja we zijn tenslotte wel beginners dus ik zou het persoonlijk niet doen maar het hokje dat wordt wel wat en de aavoer of afvoer kanj e beter altijd aan laten staan in heb er helemaal nog geen initten omdat ik een best wel groot hokje heb ik dat niet echt nodig zij darkies maar ja het komt wel goed allemaal

                    gr je medekweeker

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door tjeerdjj View Post
                      Ik ga vandaag hok maken, die kan ik dan wel helemaal afsluiten,
                      dit zal dus al redelijk schelen, zodat ik de LV beter kan controleren,
                      ook het idee van de waterkoker zal dan beter vanpas komen heb ik het idee omdat het dan langer blijft hangen.

                      Maar ik weet nog niet hoe ik het met de luchtaan en uitvoer moet doen,
                      daar zit ik nog over te denken, heb wel 1 pc fan, maar geen idee hoe ik die aan moet sluiten.
                      En zou ik die dan boven in het uigat moeten hangen of onder bij de ingang, en moet ie altijd aan staan? of alleen als het licht brand.......?

                      En heeft toppen van ee lowryder zin? zat te denken om dat bij een er van te doen, of te dieven, gewoon om te kijken wat het verschil is.
                      En na de lowryders ga ik voor top44, word niet te hoog dus prima te doen,
                      Die ga ik dan misschien ook toppen of fimmen.

                      Het hokje word 30x60x80 > diepte, breedte, hoogte
                      oke dat is mooi tjeerd we hebben er toen over gehad he dat je beter een hokkie kan maken is ook niet duur succes spreek je

                      Comment


                        #71
                        Hoi mooie plantjes.
                        Bij lowryders is toppen niet aangeraden.

                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #72
                          Hey mooi man, ik hoop dat we binnen een paar dagen kunnen zien welke de vrouwtjes zijn! De mijne ruiken echt zwaar naar wiet ja, lekker luchtje in mijn kamer!

                          Comment


                            #73
                            Haha, ik ruik nog helemaal niets! zelfs niet als ik ze in mn neus duw
                            En toppe zal ik dan wel laten
                            Heb nu bijna mn hokje af, alleen nog bovekant erop zetten en deur erin,
                            Maarja, dan nog beklede met alu folie en de lampe er in hangen enzo...
                            Hoop dat ze vanacht in het hokkie kunne doorbrenge!
                            Denk dat ik dan de LV ook wel onder controle krijg, bakje water me handoeke.
                            En ik hetbegin meteen een keer kokent water zoals darkiess zij, en keer met plante sproeier, komt goed!

                            Comment


                              #74
                              Gaat fijn hier Met je lv straks op peil helemaal!

                              Greetzz

                              Comment


                                #75
                                Goed nieuws, volgens mij zijn er nu wel echt bloei verschijnsele
                                En meteen foto's van mn nieuwe hokkie, alleen LV is nog niet omhoog ( staan ook pas half uur in kast maargoed)

                                Bloei?: ( ongeveer in het midde, aan bijde zijde wit draadje )


                                Kastje:


                                Plantje 1:


                                Plantje 2:


                                Samen:



                                Edit:

                                Sorry dat de foto's gedraait zijn!

                                Comment

                                Bezig...
                                X