Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schoenendoosje's kweek - 5x royal creamatic autoflower [micro -> kweektent]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Schoenendoosje's kweek - 5x royal creamatic autoflower [micro -> kweektent]

    Korting op 420shop
    Goedemiddag, na het lezen van wat leuke kweekverslagen leek het mij een goed idee om er zelf ook een te beginnen, hopelijk kan ik iets leren van de (alom) aanwezige kennis hier .

    Ik ben helemaal nieuw in het kweek wereldje en heb besloten eraan te beginnen toen ik een 90x90 complete kweektent aangeboden kreeg voor een leuk prijsje. Ik heb een week lang meerdere forums en websites afgestruind in een poging zoveel mogelijk zo snel mogelijk te leren maar op een gegeven moment is het tijd om iets te gaan laten groeien! Ik ben nu in de eind fase van het bouwen van de kleine kast maar kan mogelijk wel wat tips gebruiken nog.

    De bedoeling is om het zo 'legaal' mogelijk te doen, wil niet meer dan 5 planten en het is vooral voor eigen voorziening en de lol dat ik iets wil kweken. Daarnaast zou ik er wel wat voldoening uit halen als het mij lukt om een nette kweek neer te zetten! Ik gebruik uiteraard wel een lamp. In een poging om wat energie te besparen heb ik van een oude pc kast een kastje gemaakt om tijdens de groei fase met spaarlampen te kunnen kweken. Daarna ga ik over naar de grotere tent en lamp. Hieronder een overzichtje;

    Zaden
    Een beetje op de gok gekozen van de Royal Seeds site.
    Royal Creamatic Autoflower:
    THC 15%
    CBD Medium
    Yield Indoor 400-450gr m2
    Height Indoor 60 - 80 cm
    Bloeitijd 6-7 Weken
    Oogstmaand 7-8 weken na ontkiemen
    Genetische achtergrond Cream Caramel x Ruderalis
    Type Sativa: 10% Indica: 60% Ruderalis: 30%
    Effect Ontspannend en volle smaak

    Meer informatie op;
    http://www.royalqueenseeds.nl/145-royal-creamatic-.html

    Hardware