Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo hoor ik het graag! Wil hierna ook die lemon kush gaan doen. Dus ff kijken wat jij er van maakt. En als het goed gaat, dan steel ik je aanpak gewoon . Waarom het wiel uitvinden als het al gedaan is?
Okey thanks!
Nog
Even een vraagje, als je die besteld, hoe komt dat dan op je bankrekening? Want dat wil ik graag wat undercover houden als je snapt wat ik bedoel.. :p
ik heb ze verpot naar hun laatste schoentjes!
het mannetje uit de 2 onbekende staat nu op het dak terras en we zien wel wat hij doet!
de andere hou ik dan maar! heb haar serieus gebogen zodat ze toch genoeg licht krijgt! morge als ze bekomen is van het overpotten word ze getopt! de lemon ook trouwens!
de lemon had nu misschien wel wat nate voetjes heb haar bij het verpotten dus niet TE veel water gegeven! vooral aan de zijkant zodat het midden water ontrekt van de 'oude' aarde DSC_0246.jpg
Ik zie dat je ze verpot hebt in een kartonnen doos met een plastiek zak in, ik hoop dat er onderaan enkele gaatjes zitten zodat het overige water er terug uit kan lopen?
Want momenteel staan ze wel heel erg nat denk ik...
Comment