Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

Oorspronkelijk geplaatst door peepzzz View Post
    Plantjes zien er mooi gezond uit!

Waarom je beter 1 soortje kan kweken ipv 2 is gewoon omdat de strains kunnen verschillen in hoogte.

1 plant blijft misschien 30 cm terwijl de andere 50 cm word. Dan zit je te kutten met je lamp en dergelijke.

Keep it up!
    Ok, ik zat er al aan te denken en kijken welke soort als volgende kweek neem dan maar een soort.
    Last edited by odinxdaniel; 25 January 2015, 18:02.

Comment

ja mooie plantjes hebde daar, ik ben ook net met men eerste kweek bezig deze loopt stil op het einde ! ik was namelijk ook eerst gestart met autoflowers en fem. zaad dit is wel iets dat ik niet meer doe in de toekomst , maar daar kom je ook nog wel achter alvast succes en ik ga je zeker blijven volgen

Grtzz Dieseltj

Comment

Hoi Diesel. de volgende word geen auto

Comment

Ja, ook van mij veel succes! Kom geregeld wel eens langs Zijn ongeveer samen begonnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lovetara99 View Post
            Ja, ook van mij veel succes! Kom geregeld wel eens langs Zijn ongeveer samen begonnen
            Hoi Lovertara
            Leuk dat je komt kijken zal ook bij jou ff kijken. leuk dat je ook bent begonnen misschien leren we van mekaar

Comment

Goedenmiddag mensen,
              Even een kleine update, Dames staan er lekker bij en ik dacht dat ik toch wel een fijne klimaat voor ze heb weten te regelen.
              Toen vanmorgen 09:00 de lamp uit ging zat de temp op 25.5 en lv op 51. Dus snacht onze tijd laat ik hem aanstaan.
              Vanmiddag om 15:00 gaat de lamp aan en meestal 15min ga ik kijken en dan is de temp 23.5 en lv 52 a55.
              In de loop van de dagcyclus loopt de temp op en kom ik tussen de 25 en de 28 en lv tussen 50 en 60.
              Dus dacht ik zo redelijk goed voor de eerste poging.

Comment

Goedenavond Luitjes,

Mijn dames zien er volgens mij goed uit, de grotere die laat nu haar geslacht doorschijnen dus gaan de goede kant op, alleen baart het me een beetje zorgen dat ze zo klein blijft. Ze is nog maar 15 cm vanaf grond tot kruin.

1:Vraag me af of oemand weet hoe hoog een autoflower White widow xxl word of dat er verder nog groei moet komen in een eindspurt ofzo?

De 2 andere dames staan nu 1 week in 11ltr pot en gaan naar mijn idee goed, of ander moet een andere mening hebben hoor ik graag des te meer leer ik.

Nog ff de temp en lv.
                als wij slapen dus nacht is mijn temp 26c a 28c en 53lv lamp aan.
                Om 9 uur slaat mijn lamp uit en dan als mijn lamp aanslaat om 15.00 uur en ik ga 5 min kijken dan is het tussen 19c a 22c
                en 55 a 58lv.

Als er vragen of aanmerkingen , advie of kritiek hoor het graag.
                Nu wat fotos
                Attached Files

Comment

Ziet er goed uit ! Lijken erg op mijn White Widow Automatic van RQS , ik schuif aan, en succes !

Greeeetz

Comment

- je doet het goed
                    - hoe ga je het aanpakken met de auto ivm de lichturen ?
                    - zorg dat je lv beneden de 70% blijft , anders gaat je filter sneller geurtjes doorlaten

- Grts Amazing

Comment

Hoi hoi
                      mooie om hier te kijken ben zelf gisteren gaan ontkiemen
                      heb 2 tenten
                      en heb gekozen voor Fruit Spirit
                      en kreeg er een paar WW bij

Kan zelf nog geen topic starten anders had ik ook verslag uitgebracht
                      groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                        - je doet het goed
                        - hoe ga je het aanpakken met de auto ivm de lichturen ?
                        - zorg dat je lv beneden de 70% blijft , anders gaat je filter sneller geurtjes doorlaten

- Grts Amazing
                        Oorspronkelijk geplaatst door DaffyDrugs View Post
                        Hoi hoi
                        mooie om hier te kijken ben zelf gisteren gaan ontkiemen
                        heb 2 tenten
                        en heb gekozen voor Fruit Spirit
                        en kreeg er een paar WW bij

Kan zelf nog geen topic starten anders had ik ook verslag uitgebracht
                        groetjes
                        Hoi Amazing,
                        Ik heb ondertussen zoveel gelezen over belichting dat het voor autoflower niet veel uitmaakt als ze wil bloeien doet ze dat wel want dat ligt vast en ander zegt als de voorbloei begint de ander zegt je snap wel waar ik heen wil.Of jij moet zeggen ze gaat nog de lucht in of wat anders ik wacht af op adviezen en weer veel lezen. maar om over te gaan naar 12/12 zou ik nog even wachten tog? aangezien ze nog maar 15 a 16 cm is en de andere twee zijn geen autos dus ga tog probleem krigen, maar had al oplossing om kledingkast van mijn uithuis vertrokken zoon als groeikast te gebruiken en voor die tent tog hps te halen maar moet even kijken naar redelijk geprijsde aangezien je nog andere dingen erbij moet hebben. En wat betreft lv zit ik gemiddeld tussen de 45 en 60.

Hoi Hoi Daffydrugs,
                        Hoezo kan je geen eigen topic maken?
                        Veel s6. Veel kweekplezier

Comment

Nou ik denk dat ik nog niet genoeg berichten heb geschreven maar komt wel

Comment

Hallo Luitje,
                            Even een kleine update met foto's.

Dames doen het goed vooral mevr.Widow die geeft een spurt in de afgelopen 2 dagen. Temp hangt rond 26c en lv 50 a 55.
                            Morgen maak ik mijn groeikast klaar kunnen de 2 russian lady daar staan en ga ik die widow onder de bloei zetten. Of moet ik nog even mee wachten.

Hoor van jullie. Fijne avond nog Laterzzzzzzzzzzz
                            Attached Files

Comment

[QUOTE=odinxdaniel;506941]Hoi Amazing,
                              Ik heb ondertussen zoveel gelezen over belichting dat het voor autoflower niet veel uitmaakt als ze wil bloeien doet ze dat wel want dat ligt vast en ander zegt als de voorbloei begint de ander zegt je snap wel waar ik heen wil.Of jij moet zeggen ze gaat nog de lucht in of wat anders ik wacht af op adviezen en weer veel lezen. maar om over te gaan naar 12/12 zou ik nog even wachten tog? aangezien ze nog maar 15 a 16 cm is en de andere twee zijn geen autos dus ga tog probleem krigen, maar had al oplossing om kledingkast van mijn uithuis vertrokken zoon als groeikast te gebruiken en voor die tent tog hps te halen maar moet even kijken naar redelijk geprijsde aangezien je nog andere dingen erbij moet hebben. En wat betreft lv zit ik gemiddeld tussen de 45 en 60.

hey ordinxdaniel,

Ik heb namelijk mijn autos mee op 12 12 gezet na een week of 4 voorgroeien want had ook special qeeun en critical dat was gewoon zaad geen AF en van mijn af zijn een goede 15 gr per plant gekomen sommige iets meer dus dat zit wel vrij goed want van af krijg je zowizo niet super veel af van de critical is dat namelijk het dubbele wat eraf komt maat 12 12 mag zeker voor af maar meet licht bij af is wel meer gewicht dus als je 2 tentjes hebt zou ik de af wel meer licht geven dan haal je er toch nog meer af normaal heb ik me laten vertellen(verbeter indien niet correct)dat je 18-6 of 20 4 doet dat je wel tot 20 procent meer kan hebben dan op 12 12 maar of het nu de moeite is om af onder hps te zetten?
                              mijn mening is nee maar ik vind het wel goed om de eerste keer zoiets te nemen dan kan je rustig leren en begint het alemaal wat gemakkelijker .

grtz diesltj

Comment

Goedenavond Mede Growers and Blowers,

Vandaag weer een kleine updat heb geen probleemen gehad met temp of lv blijft rustig hangen als lamp uit tussen de 19c a 22c en lv tussen 55 a 60. Als lamp aan is temp 24c a 28c en lv 45 a 50 soms iets hoger.
                                De Witte weduwe staat er na 3 a 4 dagen een stuk groter en goed eruit ze gaat vrij breed maar heeft de laatste dagen tog nog de lucht in gegaan.

De 2 blonde russian ladys gaan nu ook de breedte en de hoogt in maar lopen wel flink achter met widow maar goed heb ik al wat op gevonden want hierna ga ik geen AF meer doen en gewoon Fem.
                                Heb al een tweede stealth kast gemaakt van de kleding kast van mijn zoon die het huis uit is en in studeert. Die foto's komen nog.
                                maar nu de fotos. Veel plezier hoop dat jullie advies of commentaar hebben of iets anders ik hoor het graag. Laterzzzzz
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X