Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160
Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160
Beste mensen, Vanavond weer kleine update met foto's. De twee russischse dames staan nu 9 dag in bloei.Gaan als een speer maar das mijn mening. De WW is nu rond de 5 dagen aan het drogen. denk nog paar dagen. Dan nu de foto's zijn er een paar dus geniet en geef gerust commentaar of opmerkingen.
Mooie opzet met die plug and grow lamp, valt het een beetje mee om je temperatuur in orde te houden met die spaarlampen?
Jammer van de ww, ze zag er zo mooi uit :/
Mooie opzet met die plug and grow lamp, valt het een beetje mee om je temperatuur in orde te houden met die spaarlampen?
Jammer van de ww, ze zag er zo mooi uit :/
Hoi hoi, Jawel valt mee heb mijn temp. nog niet hoger gehad dan 31gr en snachts ligt het tussen de 19 en 23gr dus valt mee.
Ik heb een 300kuub koolfilter in hangen en een fan voor 170m2 dus gaat lekker.
Ben zelf ook een kastje aan het maken met 300w plug and grow op 50x60 met een 150m3 filter. Mijn ventilatie ga ik echter volledig met pc fans doen dus ik hoop dat deze kracht genoeg gaan hebben om de temperatuur op peil te houden
Ben zelf ook een kastje aan het maken met 300w plug and grow op 50x60 met een 150m3 filter. Mijn ventilatie ga ik echter volledig met pc fans doen dus ik hoop dat deze kracht genoeg gaan hebben om de temperatuur op peil te houden
Hoi hoi, en heb je achter die filter(kool)neem ik aan geen afzuiging?
PC fans hebben over het algemeen niet genoeg kracht om door een koolstoffilter te blazen/zuigen.
@Daniel: Aan de plantjes te zien hebben ze het toch flink warm in je kweekruimte.
De karteltjes van het blad staan overeind da's een teken dat ze problemen hebben met de verdamping.
Ook vind ik ze er erg geel uit zien op de laatste foto's, maar die zijn van 2 weken geleden.
Tijd voor een update ?
Hoi Hoi,
Hier een kleine update want zoals het vraagd was is het alweer 2 weekjes geleden.
Mijn excuus daarvoor ben ook druk met andere dingen geweest.
Maar goed de update:
De volgende kweek waar ik net mee ben begonnen daar komt ander topic ga ik kort gr en dan bloei.Den 10 a 14 dagen gr met toppen en dan bloei en proberen eerste x scroggen.
Dames staan nu 75dagen in groei en 26 dagen bloei.
Temp is lamp aan 26gr tot 29gr boven de 30 kom ik niet.Lamp uit zit ik rond de 22gr
Lv is nu rond de 40 s'nacht iets hoger.
ben nu 3 dagen gestopt met voeding.
Nu de foto's die heb ik 4 dagen geleden gemaakt.
Goedeavond beste mensen. Hier weer kleine update van de Dames. Staan nu 78dagen groei waarvan 29. Temp ligt rond de 26gr licht aan en 20gr licht uit, lv schommelt tussen 37 en 45. Heb ze allebei goed bekeken en de voorste dame die is nu milky met beetje amber denk 80/20 en de achterste dame is het verst met net zoveel amber als milky misschien amber overheerst denk 60/40. Nu heb ik redelijk veel gelezen en geleerd maar niet uitgeleerd hoor bij lange niet maar nu heb ik dus gelezen dat je een paar verschillende manierer heb om te oogsten op trigonome.Nu dacht ik ga uitproberen heb 2 dezelfde staan een die nu 60/40 is oogsten en dan de ander laten staan en wachten tot die zo goed als alles amber is denk 80/20.
Clear Trichome: Nog niet potent genoeg, nu oogsten zal de opbrengst hard verminderen.
Cloudy Trichome : Oogsten wanneer de meeste trichomes er cloudy of milky uitzien zal je een up/head/energetic/rushy High effect geven.
Amber Trichome: Oogsten wanneer de meeste trichomes er amber kleurig uitzien zal je een Couchlock/Narcotic high geven. Stoned dus.
Half Amber/Half Cloudy: Oogsten wanneer het ongeveer 50/50 is zal je een mix geven van High en Stoned.
En foto's van mijn 2 kweek die ik wil gaan doen maar daar komt ander topic over. Had nog 2x wwxxl liggen en 1x russian lady. Ook zie je een klein kweekkastje met mijn nieuwe zaad die ik straks met de russischse dame wil scroggen. (Proberen) Maar de nieuwe heet Pure Kush. gekiemd op Easy Plug
Hoop op advies en commentaar in mijn nieuwe topic.
Hoi hoi, dank voor je reacktie.
Nu moet ik eerlijk zeggen het drogen met filter heb ik ruimte voor, ik heb een afgesloten gangkast met ventilatie.
Zoals ik al zei in het bovenste,is de een nu op helft dus denk zelf 60/40 die gaat dus voor Half Amber/Half Cloudy: Oogsten wanneer het ongeveer 50/50 is zal je een mix geven van High en Stoned.
De andere laat ik nog staan tot dat deze 80/20 is (dus die mag nog hooguit 2 a 3 weken)
In mijn kweekkast naast de bloeitent wil minimaal 2 a 3 weken voorgroeien en toppen dan gaan ze de bloeitent in.
En dan is voorste ook klaar.
4 weken lijk me een beetje veel. Maar we kijken en wachten af. Ze heeft nog tijd ik denk dat ze wat ik al eerder zei 80milky en 20 amber.
We gaan het bekijken.
ze moeten alleszins nog beginnen met zwellen.
kijk je vanaf de zijkant naar de trichome's?
want als bovenop kijkt heb je een verkeerd beeld dan zie je de cel zeg maar. en die is idd wit
ze moeten alleszins nog beginnen met zwellen.
kijk je vanaf de zijkant naar de trichome's?
want als bovenop kijkt heb je een verkeerd beeld dan zie je de cel zeg maar. en die is idd wit
Hoi Hoi ik heb ze van alle kanten bekeken en en als je rechtstreeks boven op kijk is het meerendeel milky, zodra je lager gaat kijken op de top en andere toppen dan is merendeels amber met beetje milky. Dus zeg het maar graag advies. Wil de voorste sowieso langer laten staan.
We zijn nooit te oud om te leren, ja tog.
grtz
Comment