Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

    Korting op 420shop
    Beste lezers en Smokers,
    Ik hoop dat ik jullie kan vermaken met met eerste kweek verslag (eerste kweek ooit)Had het verslag op kweekverslagen gezet maar dacht hoorde beter op de forum
    en hoor graag input om het te verbeteren.Hiermee ben ik begonnen.


    Eerst wat specs:


    Kweektent Darkroom 60x60x160 (Mammoth)
    Spaarlamp 250W groei Plug and Grow
    Spaarlamp 300W bloei Plug and Grow
    Reflector hoge kwaliteit Spaarlamp
    Luchtfilter koolstoffilter Rhino 300m3
    Afzuig ventilator buis 190m3 (S-vent)
    Easy Roller verstelbare hangers 10kg 1-paar
    Ventilator klem
    Thermo & Hygro meter digitaal Basic (Hortiline)
    4x 11ltr potten


    Ingredienten:


    Autodinafem White Widow xxl auto
    Blond Russian Lady feminized
    Plafron batmix
    Plagron Alga groei
    Plagron Alga bloei


    IK had mijn white widow zaadjes gekocht en de volgende dag waren ze al binnen. Heb ff een paar dagen gewacht tot dat ik mijn tent en benodigdheden had besteld.
    zou het over een paar dagen krijgen dus ik denk ga ik alvast 1 ontkiemen ff kijken.


    Krijg ik een twee dagen later bericht ze hadden 1 ding niet meer op voorraad dus is besteld, goed kan gebeuren.
    Maar onder tussen was het zaadje (ww) al ontkiemt en zat er 1 centimeter wortel aan dus ik in potje met gewoon aarde gezet en in het vensterbank.
    Na twee dage sta ze haar kopje boven de aarde en nog geen spullen .
    Spullen binnen en de volgende dag opgezet. ff laten draaien en na mijn idee ging het redelijk goed.
    Waarde 26c a 28c en 60 a 65lv met lamp aan zoden lamp 19 a 20c en 70 a 71lv.
    Plantje had wel een slow start want hij heef een week binnen in het vensterbank gestaan en had ze een lange steel.heb haar overgezet naar grotere pot.Heb haar in de tent gezet (10-01-2015) en toen ging het niet zo goed met haar heb straks foto's.Na 6 dagen in de kast (16-1-2015) nu volop groei.Overgezet van kleine pot naar 11 litr. in de batmix misschien te snel of nit goed maar kan ze rustig groeien.
    Op 12-01-2015 heb ik 3 Blond russian lady laten ontkiemen en 15-01-2015 geplant in klein potje met badmix, 17-01-2015 zijn er 2x opgekomen 1 nog niet. Een daarvan was mooi de ander gele blaadjes maar dat waren de eerste 2 loblaadjes verder gaat ze volgens mij wel goed komen. Nu komen er wat foto's en dan hoor ik eventueel opbouwende kritiek.
    Tot het volgende verslag denk over een paar dagen.
    Attached Files

    #2
    Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

    - vind het jammer dat je met 2 soorten werkt
    - autoflower heeft van begin tot einde 18/6 nodig
    - fem zaad , 18/6 voorgroeien en 12/12 om te bloeien.
    - ik wens je succes

    - Grts Amazing

    Comment


      #3
      Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

      Ok dank je gaat dat een probleem opleveren dan 2 verschillend, auto en fem

      Comment


        #4
        Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

        Deze ga ik mee volgen. Veel succes! Ken er zelf nog te weinig over om advies te geven

        Comment


          #5
          Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

          Hallo even een kleine update, nu 5 dagen cyclus van 18/6 temp blijft hangen lamp uit rond 20c en lv rond 59.
          Overdag temp rond 26 a 28 graden en lv rond 55 a 60. Volgens mij staat de dame er lekker blij.
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

            Hallo people vandaag weer een updat en vragen,

            Cyclus 6 dagen van 18/6
            Gister (21-1-2015) had ik de water ph uitgelezen met zo'n aqaurium strip en kwam uit op 6.0 a 6.8 weet niet of dit accuraat is of niet daarom als iemand weet wat het van Delft water is zou ik dat graag willen weten?
            De kleine dames staan erbij maar om te zeggen wat staan ze er goed bij, een heeft gerimpelde blaadjes en de ander ziet vreemd eruit? of ligt aan mijn ogen. de grote dame staat er lekker bij.
            De temp is nu (22-1-2015) op 25.5 en lv op 44.Nu een paar fotos.
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

              Beetje te natte aarde denk ik. Dat de eerste bladeren een beetje raar doen, dat kan gebeuren. Die strips zijn vaak niet super nauwkeurig, maar beter dan niets. Als ze 7 of hoger aangeven weet je dat je verkeerd zit, alleen niet hoeveel..
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

                Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                Beetje te natte aarde denk ik. Dat de eerste bladeren een beetje raar doen, dat kan gebeuren. Die strips zijn vaak niet super nauwkeurig, maar beter dan niets. Als ze 7 of hoger aangeven weet je dat je verkeerd zit, alleen niet hoeveel..
                Dank je, Welke kan ik dan gebruiken voor nauwkeuriger meten.

                Comment


                  #9
                  Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

                  De pH en alle stoffen die in je kraanwater zitten kun je vinden op de site van je waterleverancier.
                  Bijvoorbeeld van Evides vind je hier de pH, EC en de rest.
                  Onderaan dat schema staan tabs met de gegevens van je dichtstbijzijnde productielocatie.

                  Ik denk ook dat ze wat te nat staan, of het is de batmix die wat te sterk is in het begin.
                  Of beide.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                    De pH en alle stoffen die in je kraanwater zitten kun je vinden op de site van je waterleverancier.
                    Bijvoorbeeld van Evides vind je hier de pH, EC en de rest.
                    Onderaan dat schema staan tabs met de gegevens van je dichtstbijzijnde productielocatie.

                    Ik denk ook dat ze wat te nat staan, of het is de batmix die wat te sterk is in het begin.
                    Of beide.
                    Dank QnQ,
                    De batmix is nieuwe zak misschien daar aan ligt had niet veel water gegeven. Ik had gelezen en gezien dat je eerst een tijdje (2uurtjes) je batmix moet watereren voordat je ging planten om te activeren. Ook had ik gelezen en gezien dat je ze in begin nat moest houden hoor 2 verschillende dingen. Wel nat houden en de dames laten zoeken naar water.
                    Is er een norm hoeveel water ze moeten hebben of is het natte vinger werk, nat of laat maar zoeken en geen water geven of om de 2 a 3 dagen. Je hoort zoveel verschillende methodes.

                    Comment


                      #11
                      Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

                      Nat maken, laten uitdrogen. Bovenste laag mag zeker droog zijn vooraleer je opnieuw water geeft.
                      Je kunt ook zien aan de bladeren als ze dorst heeft. Als je dan water geeft zie je na 2u al dat ze al gezopen heeft.

                      Comment


                        #12
                        Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

                        Ik schuif aan

                        Comment


                          #13
                          Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

                          Oorspronkelijk geplaatst door weibei View Post
                          Nat maken, laten uitdrogen. Bovenste laag mag zeker droog zijn vooraleer je opnieuw water geeft.
                          Je kunt ook zien aan de bladeren als ze dorst heeft. Als je dan water geeft zie je na 2u al dat ze al gezopen heeft.
                          ok, ja zal er op letten en af en toe even voelen naar gewicht pot.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Avond luitjes,
                          ff kleine update, Vanmorgen toen de lamp net aansprong keek ik op mijn meter en die gaf temp aan van 23c en lv 38.
                          Dacht dat de lv als de lamp uit was steeg. Maar goed nu zitten we op 18:00 en de temp was 25.7 en lv 66. denk dat dat wel goed is tog?

                          Nu een paar fotos kunnen jullie voor jezelf oordelen
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

                            Goedenmiddag beste mensen ff een kleine update:

                            De dame die WW heet is nu al 33d in groei en nog een klein meisje wil niet opgroeien. Terwijl ik tog lief tegen haar doe
                            maar nu heeft ze ook een hele slechte start gehad vanwege omstandig heden in het begin maar tog, ze staat ook pad 6 dagen in 11 ltr pot met batmix dus aan voeding kan het niet liggen dat ze klein blijft. straks een paar fotos

                            De blonde russian ladies staan nu 10d in groei en pas overgezet in 11ltr pot. Er was er een met oderdoms verschijnselen zoals rimpelblaadje maar ze doet het na mijn idee goed maar allebei ook traag of ligt aan mij omdat dit eerste kweek is ooit van mij. Temp is 25.7 lv 50.
                            Maar goed hoop genoeg info. Advies altijd leuk en leerzam dus kom maar op. Nu de fotos
                            Tot laterzzzz
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

                              Plantjes zien er mooi gezond uit!

                              Waarom je beter 1 soortje kan kweken ipv 2 is gewoon omdat de strains kunnen verschillen in hoogte.

                              1 plant blijft misschien 30 cm terwijl de andere 50 cm word. Dan zit je te kutten met je lamp en dergelijke.

                              Keep it up!

                              Comment

                              Bezig...
                              X