Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn allereerste kweek WWxxl en Russian Lady in 60x60x160

Mooi mooi!!

Comment

Temp is goed dag/ nacht , groene planten , veel suc6 met je kweek !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door budha54 View Post
        Temp is goed dag/ nacht , groene planten , veel suc6 met je kweek !
        Hallo budha, Dank je is beginnersgeluk denk ik maar tot nu toe heb ik mijn temp en lv goed onder controle maar heb hier weer een paar fotos dames zie er goed uit en groeien lekker door. tot de volgende fotoronde en update.
        Laterzzzz
        Attached Files

Comment

ziet er goed uit
          alleen wel een aardige hoogteverschil he
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
            ziet er goed uit
            alleen wel een aardige hoogteverschil he
            Hoi Hoi,
            Ja klopt die hoogte zit hem erin dat de 2 dames achter later plant zijn en geen af. Maar moet ze ff gaan verhogen zodat ze evenwijdig staan met de ander.

Comment

Goed bezig !

Comment

Beste Mensen,

Vandaag weer een update met foto's.
                Alles gaat volgens mij goed staan er gezond bij mooie kleur. De 2 kleine dames beginnen aardig hun best te doen zat er over na te denken om te toppen. Aangezien die widow sneller klaar is moet dat tijd gewijs wel lukken.
                Grote dame ziet er goed uit en doet haar best maar dat moeten jullie maar beoordelen, als ik wat veranderen moet hoor ik het graag. Temp en lv blijven redelijk steady tussen 20c en 27c en lv schommelt tussen 42 en 48. nu de foto's
                Attached Files

Comment

doe zo verder !

Comment

Het enige wat ik wss nog zou doen, is die uitschieter een knak geven ter hoogte van de andere plantjes zo kan je lamp weer wat lager en zijn die andere ook beter belicht.

Verder ziet het er goed uit.

Thugz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Yep, die moet binnenkort plat, zodat de lamp lager kan, anders gaat dat problemen geven bij die daaronder staan.

Als je zo'n stengel plat legt gaan de topjes die daar nu vormen weer omhoog groeien.
                      Zo krijg je een hele rij toppen straks.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Yep, die moet binnenkort plat, zodat de lamp lager kan, anders gaat dat problemen geven bij die daaronder staan.

Als je zo'n stengel plat legt gaan de topjes die daar nu vormen weer omhoog groeien.
                        Zo krijg je een hele rij toppen straks.
                        Hoi Hoi,ja die grote is AF en heb al een extra kast voor die andere 2 dames die wil ik daar verder laten groeien en de grote wil ik tog onder de bloeilamp zetten. Weet is niet echt nodig maar dat geeft mij iets meer tijd met de 2 kleine dames.
                        Wil die ook vandaag of morgen toppen. Zal vandaag een foto plaatsen welke hoogte ik dat ga doe en aanstrepen dan kunnen jullie kijken en mij eventueel advies geven of ik op de goede hoogte zit of ander advies.

In ider geval bij ik blij met jullie adviezen en eventuele comments. Dank Dank

Nu de dame op de foto die ik wil toppen denk wel dat het goed is?
                        Attached Files
                        Last edited by odinxdaniel; 10 February 2015, 22:23.

Comment

Goedenavond luitjes,
                          Een kleine update, na mijn berekening staat de WW nu 8 a 9 dagen in bloei en ze gaat goed na mijn idee. Heeft wat gele puntjes op een paar blaadjes en een blad onderin die paar gele vlekje heeft maar kan zijn dat daar voeding is opgevallen .Denk ook dat die plekjes door de voeding komt want het medium wat ik gebruik is badmix en staat nu 4 a 5 weken in de grond dus denk dat ze nog genoeg van de grond krig aan brandstof maar kan ook ergens anders aan liggen dan hoor ik het wel.
                          De 2 kleinere dames zijn niet klein meer dus die zijn ook opgeschoten. heb niet getopt dat ga ik in ronde 2 proberen en misschien gelijk scroggen proberen.
                          maar goed lv en temp zijn zoals elke keer tussen de marge.
                          Alleen mijn vraag is 40 a 50 lv daartussen goed voor de bloeiende WW of niet?

Nu wat foto'.s.

Fijne avond
                          Attached Files

Comment

Staat er mooi bij!

Comment

Goedenavond Luitjes,

Weer kleine update:
                              Foto 1 en 2, deze heb ik gister 13-2 getopt en dit is resultaat, is wel goed gegaan lijkt mij.
                              Foto 3, is haar zusje die is niet getopt.
                              Foto 4 en 5, de WW

Gaat goed dus we wachten gewoon.
                              Attached Files

Comment

- gaat goed hier

Comment

Bezig...
                                X