Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    Gefeliciteerd Kanon, geniet ervan !
    Dat heb je super goed gedaan en ook nog eens onder LED

    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      THX Stemma ! en onder led kweken is nog niet eens zo heel klote als je maar rekening houd metr afstand en dit serieus neemt is dat goed te doen.

      Ja je zal altijd de paarse steeltjes hebben (bekend led probleem)

      maar het is te doen en vind het leuk en ga er ook mee door
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        En dat jij er blij mee bent is het belangrijkste. Mooie opbrengst, helemaal omdat je niks speciaals hebt toegepast.

        Misschien kan je de volgende keer 4 kleinere plantjes erin kwijt, toppen, of een scrog maken. Dan wordt het led licht nog veel beter verdeeld over de plant.

        Je hebt mij in ieder geval overtuigd van de mogelijkheden met led kweek. Wanneer de mogelijkheid zich voordoet ga ik er ook zo eentje halen.

        Maar goed. Enjoy je eigen gekweekte wietje!
        Terminate the hate and spread the positive

        Comment


          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          Wauw kanon dat ziet er gaaf uit man!

          Echt super mooi die toppen van je
          Krijg er trek van

          Leuk dat ik zo met je mee heb kunnen kijken

          Veel plezier met lekkere oogst!
          Groene vingers

          Comment


            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            thx alle

            Vandaag de pot 2x 10 min open gehad (vanmorgen en vanavond) gaat dus nog even duren voor ik wat ga vapen ervan.

            Daar in tegen heb ik 10 min geleden me knip afval in een afsluitbare bak gedaan en die gaat ik in tussentijd wel vapen.

            van het weekend (nu al zin in)
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              ik mis naast de boel prt wel de fotoos

              Comment


                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                Van harte gefeliciteerd met de overwinning Kanon,

                Wil zelf ook mijn eigen dochters gaan adopteren, omdat de kwaliteit uit de shop bij mij uit de buurt helaas niet meer te vertrouwen is.
                Ik kies voor mijn eigen gezondheid en wil ook beginnen met een eigen kweekje. Nu is mijn oog gevallen op de G-kit van rollingstoned.nl.
                Kun je mij iets vertellen over de manier waarop zij het verpakken ivm mogelijke levering bij de buren.

                Groet Freeman,

                Comment


                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  Dat het u mag smaken ook tof dat je wat met augurken doet,ik heb zelf 3 struiken en maak er soep van handig als je wat kilo,s wil afvallen,kijk nu al uit naar je volgende verslag
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    Yo Freeman, Ik heb hem zojuist ook binnen gekregen, en er staat als afzender 'Rolling Stoned' op de doos. Groeten

                    Comment


                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Beste FreeMan !

                      De kast bevalt goed alleen kut is dat ik hem via G-tools zelf besteld heb die GLS als verzender gebruiken!
                      Met die van mij was ge gooit en ik had 2 delen die schade hadden (gelukkig niets ernstig) en kon ik verhelpen maar is niet de bedoeling als je 499 euro uitgeeft

                      Als je een goede review wilt zien kijk dan in dit topic een paar pagina's terug


                      Ik rate hem een 8 out of 10 !


                      grote voordeel : zeer stealth en binnen 1 koop klaar met een kweekhok (wel zal je meter potten en voeding en aarde moeten kopen erbij)

                      Nadeel : de stip in de deur scheurt snel (lichtlek strip) dus tussen de schuifdeuren (bij die van mij heb ik nu toch strip erin gelijmd)



                      @Joremkrank THX man en gaat goedkomen.
                      BTW die augurken gaat ik dit weekend verpotten en zijn 4 planten, ik wil er geen soep van maken maar ze inpotten met kruiden en knoflook.
                      (lekker als snack)
                      OJA had ik niet verwacht van jouw Jorem dat jij augurken deed.

                      YOU ROCK
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment


                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        Hey Kanon,
                        Bij mij was de strip kapot bij levering. Heb een nieuwe gekregen maar als ik die er op schroef dan schuiven de deurtjes niet meer..
                        Kan jij een foto maken hoe jij hem er op hebt?

                        Comment


                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          @

                          Comment


                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            Hey kanon,
                            Nogmaals mooi werk man. Echt na wat je hebt meegemaakt met deze dame en haar streken man man man [emoji14]
                            Geniet ervan en laat ons zeker weten hoe ze smaakt eh!
                            @freeman
                            Echte dominant Sativa en micro gaan zelden goed samen. Als je echt micro wil kweken zal je eerder naar de hybrids moeten gaan. Ik spreek natuurlijk enkel uit ervaring en wil je zeker niet afschrikken
                            Ikzelf kweek ik een koelkast en ga volgende kweek ook eens spelen met een sativa en dan nog wel in scrogg of mainline [emoji14]



                            Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

                            Comment


                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              @all thx voor de reacties en aanvullingen

                              De kast is 105 cm hoog -< een pot is meestal al tussen 20 en 30 cm hoog -> ligt aan de ltr's


                              je zou in deze kast 4 11 ltr potten kunnen doen en dan een regulier fem. soort maar dan zal je moeten toppen,scroggen of LST (met led is 20 cm de minimale afstand) en lager gaan krijg je licht bleek (ja ook met led)

                              Kijk ik weet je kan tenten kopen van 220 cm hoog maar het is maar wat je wil (en ik wilde geen tent en geen HPS) voor mij is deze kast echt perfect kwa kweken en ik hoef geen 400 gr bij oogst.


                              ik ben gisteren avond bezig geweest aan de kast en heb een paar dingen aangepast o.a de licht strip shit heb ik wat anders voor verzonnen en heb hem helemaal met detol en warm water staan schoonmaken en cleanen.

                              Ik ga volgende week of eind volgende week een nieuwe kweek doen met zo wie zo bleuberry kush en of een NLX of een white widow.


                              EN EN EN EN

                              Gaat straks is een beetje knipafval wat droog is al eens ff testen in de vaper en dan slapen want wil 3 uur opstaan voor UFC 198.


                              goed weekend alle
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment


                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                Awel Kanon, Ik ben ervan overtuigd dat ik mezelf eind zomer ook een g-kitje ga aanschaffen.
                                Eerlijk gezegd grotendeels dankzij uw verslag echt top!

                                A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                                Comment

                                Bezig...
                                X