Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

He Kanon,

Nee ik kom niet uit Rotterdam, maar zit er wel op school. Kom elke dag dus praktisch langs 4Floors of Wittedewith. Dit zouden de betere shops moeten zijn. Bij beide betaal je alleen redelijk veel, soms wel redelijke kwaliteit, soms echt bagger. Reefer en Nemo mag ik helaas nog niet binnen, maar als ik jou zo hoor zal dat niet veel anders zijn. Ik ga veel liever naar The Grass Company in Tilburg, daar is de kwaliteit in ieder geval constant en je betaalt maar 8 euro de gram.

En dankje voor je snelle antwoorden. Dit ga ik in mijn achterhoofd houden wanneer ik zelf de mogelijkheid heb tot binnenkweken. Helaas woon ik nu nog thuis en gaan mijn ouders enkel akkoord met buitenkweek (wat overigens ook niet verkeerd is). Zodra ik op mezelf ga komt er snel een klein tentje of kasje. Heb het niet zo op HPS vanwege de warmteontwikkeling, brandgevoeligheid en mijn onhandigheid. Nu zijn er wel kant-en-klare HPS kasten en tenten te krijgen, maar speel het toch liever op safe. Als daar elke run 50/60 gram vanaf te halen valt, is dit wel voldoende. Zoals bij jou ook te zien valt, kan je ook gewoon een mooi plantje kweken onder led.
    Terminate the hate and spread the positive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpaceMountaineer View Post
      He Kanon,

Nee ik kom niet uit Rotterdam, maar zit er wel op school. Kom elke dag dus praktisch langs 4Floors of Wittedewith. Dit zouden de betere shops moeten zijn. Bij beide betaal je alleen redelijk veel, soms wel redelijke kwaliteit, soms echt bagger. Reefer en Nemo mag ik helaas nog niet binnen, maar als ik jou zo hoor zal dat niet veel anders zijn. Ik ga veel liever naar The Grass Company in Tilburg, daar is de kwaliteit in ieder geval constant en je betaalt maar 8 euro de gram.

En dankje voor je snelle antwoorden. Dit ga ik in mijn achterhoofd houden wanneer ik zelf de mogelijkheid heb tot binnenkweken. Helaas woon ik nu nog thuis en gaan mijn ouders enkel akkoord met buitenkweek (wat overigens ook niet verkeerd is). Zodra ik op mezelf ga komt er snel een klein tentje of kasje. Heb het niet zo op HPS vanwege de warmteontwikkeling, brandgevoeligheid en mijn onhandigheid. Nu zijn er wel kant-en-klare HPS kasten en tenten te krijgen, maar speel het toch liever op safe. Als daar elke run 50/60 gram vanaf te halen valt, is dit wel voldoende. Zoals bij jou ook te zien valt, kan je ook gewoon een mooi plantje kweken onder led.
      Ik kan er maar 1tje aanraden in R'dam

Mon Camarade 1e Middellandstraat 10A

Kush of NLX nemen

maar beter gewoon zelf wat gaan doen -> je zegt buiten kan en mag ik wel , nog een paar dagen dan 15 mei en kan je buiten kweken.
      Dit hoeven voor eigen behoefte echt geen 30 planten te zijn als je een soort al auto Mazar b.v kiest heb je voor best lang te roken.

Check gewoon even de buitenkweek topic hier op het forum er komen leuke projecten aan van echt die hard kwekers en mensen met ervaring.

Leuk om te volgens en super leerzaam.

Suc6 man
      Last edited by kanon; 4 May 2016, 18:40.
      sigpic
      LED there be light

Comment

Thanks voor de tip. Zodra ik tijd heb zal ik daar eens een kijkje gaan nemen.

En mijn buitenplantjes staan al in t kasje. 3x transsiberian van auto seeds. Wordt als het goed is 30-80 cm, misschien ook wat voor jouw kasje[emoji14]

Automazar ook al veel goeds over gehoord, die ga ik ook nog wel eens zetten denk ja!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Update !

vandaag precies 5 dagen drogen (Lemon skunk) toppen gehad en moet zeggen de hele kleine topjes zou ik al kunnen curen inmiddels.

DUS DAAR HAD STEMMA ECHT WEER EEN PUNT MEE

temp : 21 C (overdag)
          LV = 39% (met wat hulp van water)
          Nacht temp = 19,3 C en Lv is dan 45%

alleen de geur PFFFFFFFFFFFF KOLERE (vooral bij kast open doen en ff een check up) NIET NORMAAL -> doet der naam SKUNK echt eer aan.

Word gelukkig wel al minder maar eerste 2 dagen was het niet normaal meer kwa geur.

Ik gaat tot volgende week woensdag alles laten drogen en het laten hangen en dan ben ik benieuwd naar de droge opbrengst met wegen en erna gaan ze in de weckpot om te curen.

Ik heb ook me knipafval in de kast laten drogen en gaat dat erna door de grinder halen en de kief opvangen (heb al een potje vol van normaal zeven) en daar ga ik met een pollen pers wat leuks mee maken (hasj)

Ik zag ik een leuk stukje van je kan rest product erna nog je vapen (dus gaat dat is ff proberen) heb dan alleen de stam en de aarde niks mee gedaan. das de kliko ingegaan

Ik ga hierna heb ik deze week besloten, toch door in de zomer met een Bleuberry Kush en een NLX (kijken of ik kan vechten tegen de temps hier)

!!! wel baal ik van dat de poes hier me cherry tomaat stekjes heeft aan staan vreten !! gisterenavond welke ik vanmorgen de kliko in heb gerot.

JAMMER maar helaas (geef te veel om dat beest om boos op der te worden)

ANYHOW goed weekend alle en geniet van het mooie weer dit weekend
          Last edited by kanon; 6 May 2016, 12:20.
          sigpic
          LED there be light

Comment

Leuk nieuws!
            Alleen jammer van je Cherry tomaatjes.
            Goed bezig zo
            Groene vingers

Comment

Ziet er goed uit Kanon!
              Fijn weekend
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Update !

Vanavond of anders morgenochtend (the moment) dan gaan ze uit hun droog plek en ben ik zeer benieuwd naar geur en ook naar het gewicht.

De geur is afgelopen dagen wel minder geworden (gelukkig) en bij kast open doen voor controlle ruik je het nog wel steeds maar niet meer zo intens als de eerste 3 dagen.
                Ik brak gisterenavond na het eten bij check wat steeltjes en braken gewoon door midden (een echt duidelijke lucifer krak)
                Kan ook niet anders want morgen precies 10 dagen geleden dat ze begonnen met drogen.

Dus we gaan van de week Curen hier en dan ff een plan maken voor de Bleuberry Kush kweek samen met een NLX!

Ook heb ik nog een tomaten ding lopen en een augurken ding waar aardbeien en watermeloen gaat bij komen en nog iets met snij en passie bloemen!

Nog 5 dagen mensen dan 15e
                sigpic
                LED there be light

Comment

Yeahh kanon, ben benieuwd hoe je wiet zal smaken

Volgende kweek van je ga ik ook zeker volgen!
                  Groene vingers

Comment

Ben ook erg benieuwd naar de oogst en de kwaliteit!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

Spannend! Zit hier al vol ongeduld te wachten naar je resultaten

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

thx guys ! and girls

Nog een uurtje dan ben ik klaar en me vriendin heeft avond dienst dus kan ik straks ff lekker op me gemak alles doen!

keep you updated
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Spannend, ben benieuwd!

Groet O.D.

Comment

Zeg kanon die avator foto... is dat Bernadette van lourdes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                                Zeg kanon die avator foto... is dat Bernadette van lourdes?
                                geen flauw idee , deze avatar komt van zo site waarop je 3.000.0000 avatars kan downloaden (ik vond deze wel grappig)

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

zo lekker me eten op nu en daarvoor een ijskoude wodka/sprite op !
                                SOOOO LETs GO

Zo het was dus zo ver (eindelijk na veel geduld the final product)
                                Drogen was naar mijn idee gewoon klaar en de takjes kon ik gisteren al gewoon al een lucifer doorbreken dus waarom nog langer laten hangen dan ?

dit is er nu uitgekomen een lekker bakje vol met mijn eigen kweek (LEMON SKUNK)

IMG_3594[1].jpg IMG_3595[1].jpg

1. de Geur :
                                ja lekker niet meer zo intens als met knippen 2 weken geleden maar nog wel een best wel sterke smell.
                                elke dag alles gecheckt op gaat het goed en geen schimmel?
                                En bij even te lang de kast open een enorme wiet geur op heel de zolder! Ja ik vind het niet erg maar ik denk als er iemand langs komt die gelijk zegt zo dan.
                                maar
                                Ik begreep na goed curen ongv. 2 maanden to 6 maanden in een weckpot met elke dag even wat minuutjes luchten de geur alleen maar beter word maar moet zeggen ik vind hem nu al wauw.
                                Komt misschien dat het een beetje bevooroordeel liefde is omdat het een eigen home made kweek is en ik daar anders als iets tegen aan kijk wat van een coffeshop komt.

2. de omschrijving geur:
                                Echt een pure Skunk lucht met een heel klein beetje citrus achtige geur maar ruik ook iets van een Kali soort erin, echt aparte geur .
                                In mijn jeugd heel veel skunk gerookt dus herken die geur gelijk.Ruikt ook echt als mega wiet stankt maar niet voor niks de naam SKUNK.

3. het gewicht: -> voor mij het leukste
                                We hadden dus nat 119,4 gr en na 10 dagen drogen in de kast en op der kop hangen.
                                Blijft daar van over 85,8 gr -> min het bakje gewicht = 42,3 gr lemon skunk van 1 plant (happy)
                                bijna 42,5 gr is voor mij iets van ZOOOOOOOOO THE FUCK
                                (het was eigenlijk het begin van een nieuwe hobby dit en zoiets van vind ik het leuk en lukt het?) maar verder zoiets van al zou het 20 gram of 15 zijn vind ik het al goed en leuk

IMG_3596[1].jpg IMG_3598[1].jpg lekker bakkie vol

Maar ook al was er maar 15 gr afgekomen was ik al blij geweest maar nu zeg ik YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS gaaaf en zooooooooooo dan
                                En ben ik er best blij mee (eindelijk van die shitzooi af van coffeeshops wat ik inmiddels al heel lang niet meer heb gerookt)
                                VEEEEEEEEL EN DE Meeste hier zullen ook zeggen nou poeh poeh PFFFFFFFF 42 gram lekker vet, maar ik ben er echt no shit blij mee.
                                ME eerste kweek (binnen en vechten tegen de natuur = helemaal geweldig)

Dus in de weckpot ermee
                                de hoofdtop ging er niet goed in dus die heb ik in twee stukken gebroken

IMG_3599[1].jpg IMG_3600[1].jpg IMG_3607[1].jpg IMG_3604[1].jpg

verder ben ik het kweken ook echt leuk gaan vinden en ook de community er omheen kwa mensen en het advies en elkaar helpen
                                Ook besloten blijf verder gaan en er mee doorgaan (gewoon leuk als hobby erbij)
                                gaat zo wie zo komende dagen ff een plan maken voor een blueberry kush samen met een NLX te doen en verder met me augurken en tomaten en me aardbei en meloen plantjes.

kijk ik snap dat het voor jullie geen zoden aan de dijk zet deze kweek van mij , maar wij roken hier zo weinig en minimaal hier doe ik de rest van het jaar mee want heb ook nog home grown kush liggen 15 gram van me maatje welke naar de usa is vertrokken.

IMG_3605[1].jpg IMG_3606[1].jpg

Stash van OG Kush en Lemon skunk (beide thuis kweek)

tevreden nu !

Ik ben zo wie zo geen every day smoker meer (ooit wel) maar ik moet zeggen nu wat ouder aan het worden en tegen de 50 gaat ik aanhikken en staat ik er wat anders tegen over tegenwoordig en het kan ook niet meer met me werk.

OJA ik zal na het goed curen nog wel een rookverslag posten

IEDEREEN BEDANKT VOOR HET MEE KIJKEN EN MEE DENKEN EN VOOR ALLE GOEDE TIPS EN ADVIES

JD LEDEN YOU ROCK

Nu een plan voor de volgende kweek maken en proberen de rookie fouten eruit te halen!

een rook verslag komt er nog aan maar eerst ff goed curen komende weken!
                                heb nog wel een shitload aan knip afval wat ik bij de toppen heb gedroogt maar naar mijn idee nog net nie droog genoeg is en dus tot einde deze week nog in kast blijft !!
                                Dit gaan we vapen.
                                Dan volgende week een nieuwe ronde op me dooie gemak starten.
                                Last edited by kanon; 10 May 2016, 18:04.
                                sigpic
                                LED there be light

Comment

Bezig...
                                X