Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Ziet er vet mooi uit man!
    Lekkerr
    Goed bezig
    Groene vingers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THEBIRD View Post
      Ziet er vet mooi uit man!
      Lekkerr
      Goed bezig
      Thx! na wat tegenslag begrijp je denk ik wel dat ik ER SUPER BLIJ MEE BEN
      sigpic
      LED there be light

Comment

Ja dat begrijp ik meteen kanon, Enjoy
        Lekkere dikke top
        Groene vingers

Comment

Okee ! sinds deze morgen (vrijdag) staat ze in het donker.
          En heb dus net voordat het licht zou aangaan de tijdklok eruit getrokken.
          Straks al ik klaar ben met werken krijgt ze voor de een na laatste keer water maar dan wel KOUD water.

Zondag word het oogst dagen gaat ze kennis maken met me speciale schaartje.

EN JA IK VERHEUG ME EROP (is dat gek dan?)
          Last edited by kanon; 29 April 2016, 08:16.
          sigpic
          LED there be light

Comment

Nee hoor, het zou gek zijn als je je erniet op verheugd

Ze is erg mooi geworden en dat is aan jouw skills te danken he
            Wij kunnen roepen wat wij willen maar jij bepaalt naar je gevoel
            wat je ermee doet, onthou dat !

Zorg wel dat je ongestoord kunt knippen en hou de deur dicht voor onverwachte visite, want het hele huis geurt als je hebt geknipt
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Man man wat een mooie knotsen! Daar zal wel leuk knipwerk aan zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

@Stemma Thx girl en ben er ook echt blij mee (moet wel toegeven dat mede door jouw en een paar andere hier en hun advies/tips het toch gelukt is)
                en jullie weten op een gegeven moment had ik zo week erbij zitten dat ik er al richting de kliko mee ging lopen van klaar en weg ermee.

Ook heb ik wat domme rookie foutjes gemaakt wat ik niet meer zal doen de volgende ronde.
                Daar bedoel ik o.a mee de pot niet tot de rand vullen en te lang wachten met groei geven.
                Ook wil ik volgende ronde alles met bio Bizz gaan doen dus ook de aarde ipv Plagron.
                Bio Bizz bevalt me goed en weet nu ook inmiddels wanneer en hoeveel ik moet mengen door me water.

Over dat ruiken is een goede tip! want ik krijg Zondag morgen 3 mensen op de koffie (dus pas knippen als die naar huis zijn)
                Het ruiken is nu al als je de kast op laat staan en bezig bent ruikt na 4 a 5 min echt de hele ruimte ernaar.

@dareps - dat knippen is niet erg vind ik, en dat ga ik op me dooie gemak onder genot van een biertje en een muziekje op,lekker een zondag middag zitten doen.

Ik ga erna kiezen voor minimaal 10 dagen drogen (dus ook weer op me dooie gemak) heb geen haast namelijk want zoveel rook ik toch niet meer inmiddels
                sigpic
                LED there be light

Comment

Voor de laatste keer der een shock gegeven

Net water gegeven (IJSKOUD) en der ff in de flits van de IPhone gezet (SURPRICE)
                  Water wel af gezuurd ivm met wortelklepjes dichslaan en het laatste water nie meer opnemen (bijna een liter heeft ze gehad EXTREEEEM FLUSH)

Echt zwaar herfst nu check hoe ze in de war is en geel word en wederom mega veel blad op geraapt op de bodem van me hokje 15 min geleden wat ze heeft laten vallen afgelopen 2 dagen.

FOTO:

IMG_3540[1].jpg

Echt elke keer als ik de hoofdtop zie moet ik lachen (HOE GAAF DIT)

(fluistermode aan)

Morgen gaat ze eraan !!!! (echt zin in)
                  Last edited by kanon; 30 April 2016, 15:29.
                  sigpic
                  LED there be light

Comment

Bevalt je kast Kanon?

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Comment

Ja bevalt echt heel goed !!!

voordelen :

-Lekker Stealth (niemand die denkt het is een kweekkast)
                      -maakt geen lawaai (ja je hoort een brom maar das echt minimaal van de afzuiger)
                      -je ruikt niks (ja of ik moet een deurtje openen in bloei dan ruik je het

Nadeel

-Duur (wel compleet gelijk met led en afzuiger) maar toch 499 euro en dan krijg je nog medium en voeding en meters
                      -is maar 100cm hoog dus een Mazar bijvoorbeeld gaat het niet worden in dit soort kast (is echt voor microkweek) ja of je zou moeten scroggen
                      -de strip welke op deurtjes zit om geur en licht inval tegen te gaan scheurt snel (hier gaat ik komende weken iets anders op bedenken)

kortom hij bevalt me goed maar er zitten wat kleine nadelen aan die ik wel kan verhelpen.

zou ik deze kit aanraden -> JA als je het geld ervoor over hebt wel

mijn cijfer 8 out of 10

je moet het wat fine tunen wat ik volgende ronde ook gaat doen
                      sigpic
                      LED there be light

Comment

Ok, dank voor je verhaal! Ik ben benieuwd naar de resultaten. Ik blijf je iig volgen!

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Comment

Bezig met oogsten en knippen geweest vanmiddag (is nog niet helemaal goed geknipt maar gaat straks weer verder)

IMG_3543[1].jpg
                          Het aantal topppen (superblij mee) en echt niet verwacht na de toch niet helemaal goede start in begin

IMG_3544[1].jpg
                          Dan de hoofdtop (YEAH)
                          Deze heb ik onder ingekort want was een waterflesje groot, maar onder de hoofdtop bleken 2 wat apart groeiende kleinere toppen te zitten en dat verklaard ook gelijk dat ik dat het is 1 grote top.
                          de 2 kleinere heb ik dus apart geknipt en voor het drogen is dat denk ik beter ook.

SUPER Blij mee dus!

IMG_3546[1].jpg

Eerste kweek heh mensen dus niet te hard voor me zijn :loL

IMG_3547[1].jpg
                          Het wegen ! dit weegt het schaaltje leeg 43,4

dan schaaltje vullen

IMG_3548[1].jpg

Nat gewicht is dus 119,4 gr -> NAT HEH dus zegt weinig maar had ik niet verwacht

IMG_3549[1].jpg
                          EEEEEEEEN LEKKER BAKKIE VOL EIGEN KWEEK! (coffeeshops het was leuk maar deze gast ga je niet meer zien sorry)

JA IK BEN BLIJ

IMG_3550[1].jpg

Tja en de hoofdtop word ik pas echt blij van (valt op foto nog mee) maar in het echt zei ik bij oogsten zo dan !

IMG_3551[1].jpg
                          En we hebben een klein bakkie knip afval, en ff kijken wat ik ermee ga doen

Zo dat was de oogst! tot zover

Wel grappig toen me visite weg vanmiddag ging zei me vriendin jij gaat zeker beginnen nu?

Ik ja zeker weten en ze zei kom straks wel ff kijken -> 10 min later staat ze voor me neus op zolder met een fles rode wijn en 2 glazen en zegt kom ff gezellig erbij zitten.
                          Dus haar op laatst ook 2 handschoentje gegeven en der laten knippen en zij vind het nog leuk ook om te doen dus das mooi.

straks nog ff de laatste kleine blaadjes wegknippen en de toppen fine tunen en daarna ff me ruimte schoonmaken en dat word dan komende dagen droogplek.

wat ik deze zomer nog gaat doen ben ik nog steeds niet overuit of ik doorga of tot sept stop ivm met temps hierboven

tot zover mijn update mensen, fijne zondag nog
                          Last edited by kanon; 1 May 2016, 15:36.
                          sigpic
                          LED there be light

Comment

Mooi man, geniet ze!

Comment

Thx man gaan we zeker doen!

Net klaar met knippen van de laatste bladjes en overige niet gewenste

IMG_3552[1].jpg IMG_3553[1].jpg

alle toppen hangen inmiddels ook ondersteboven in me drooghok

tot over 10 dagen

(wel een goed gevulde zondag middag zo gehad)
                              sigpic
                              LED there be light

Comment

Mooi man! Zo leuk om te lezen hoe enthousiast jij en je vriendin zijn

Het drogen gaat soms veel harder dan je denkt, dus wel tussentijds checken hoor!
                                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
                                X