Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX
rare is ze sterft van de trichomen dus er toch geknipt , en is een vrij harde top ook nog (nee geen schimmel daar expres op gelet)
dus toch maar knippen en nu drogen en dan mooi om Hasj van te maken ofzo, heb nog knipafval in de vriezer en een medicijn potje vol pollen uit de 4 delige grinder.
De NLX daarin tegen blijft goed en netjes.
Maakt ook een hoofdtop aan van een cm of 20 zoals gewend van een NLX welke altijd een grote top hebben en een paar kleintjes en als een vuurpijl in der potje staat.
Ook heel weinig zijtaken en uitloop echt zo vuurplijl plant
foto vande NLX
DSC01134.jpg
Heeft iets lichtbleek van te dicht bij de led op een paar blaadjes maar is heel ver weg getrokken door die led voeding, welke een aanrader is en gewoon samen met andere voeding te gebruiken is.
DSC01131.jpg
Deze gaat ik zo wie zo ooit nog is een keer doen kwa kweken is echt een heerlijke plant om te zien ook met der vuurpijl top.
Ruikt ook bijna niet als je dit stadium zag met me skunk vergleken.
Als laatste:
bij de aarde uit de BKK pot halen en kluit zag ik dat wortels niet meer als 10cm diep zaten en aan de zijkant niks.
De onderste 25 cm van de pot was dus loze aarde waar niks van wortels inzat.
wederom een zwakke genetica en komt van een bepaald merk wat ik nooit meer ga kopen of bestellen.(noem geen namen verder want modder gooien heeft zo weinig zin)
Nu had ik MZL dat ik deze gekregen had maar hoop met de Hindu Kush zaadjes in sept van wietzaadjes.nl meer geluk te hebben (mede omdat ik die wel gekocht heb)
tot zo ver me mini update! en was van plan niks meer te doen aan dit verslag maar dacht vandaag jullie kunnen er ook niks aan doen dat ik problemen in familie heb en me niet goed voel.
Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX
1ste dag vakantie vandaag:
Lekker de stad in geweest en bij de Mac store een nieuwe Macbook air gekocht voor me vriendin (de oude gaat naar der zusje)
Daar heb je de komende dagen geen kind meer aan
dan de NLX
die gaat lekker en heeft nu 2x canna Pk 13/14 gehad en krijgt deze week dat nog 2 keer (om de dag)
na het fiasco met de BBK moet ik zeggen dat ik van de NLX blij word als ik in me hokje kijk.
Dat gekke ding is een hoofdtop aan het aanmaken das gewoon eng. NO SHIT
Kut is wel ik ga vrijdag 4 a 5 dagen naar Limburg toe naar goede vrienden die daar een huisje hebben (nee geen campeer shit heb ik echt een grafhekel aan) maar echt zo zomerhuisje
met een samsung tv , goede bedden , Wifi , goede koelkast , en mooie omgeving (vorig jaar een weekend geweest en was echt mega leuk toen) echt heel lekker eten en vriendelijke mensen ook daar.
Kutte is dan dat de NLX 5 dagen geen verzorging heeft dus heb ik me zwager gisteren langs laten komen en hem 10 gram Lemon skunk en 10 gram Og kush gegeven met als voorwaarde hij om de twee dagen even komt kijken en water geeft aan de NLX.
Dat wilde die heel graag doen en was blij met ze stash (gaat hem zo wie zo wat geven kwa kweekjes einde van dit jaar) is de vriend van me vrouw der zusje en weet als enige wat ik doe in me fam.
DUS das ook geregeld en ik pas dan weert eind aug op hun hond als ze 14 dagen op Bali zitten (is een PITBULL maar wel een schat van een beest alleen vind poes poes hier dat niet helemaal)
kortom foto's van de NLX (gaat anders van de week en met vakantie toch niks van komen)
NLX1.jpg
valt op de foto nog mee vind ik, maar als je de kast in kijkt haast een pols dikte nu.
NLX2.jpg
Dus kanon dacht na die Lemon skunk hoofdtop gekker gaat het niet meer worden (think again)
wat in deze kweek een domme fout was dat ik een paar dagen de Spectrabox te dicht bij de top heb gehad en ze op wat bovenste blad wat lichtbleek heeft, wat wel heel veel weg is getrokken door dat speciale led voeding
wat ik mee gaf samen met de normale dosis Bio Bizz.
DUS happy en de NLX gaat ik zeker nog een keer opnieuw doen hierna want is gewoon een perfecte plant voor in mijn hokkie kwa grote en kwa makkelijk zijn.
NLX3.jpg
Blijft ook maar aan dikken en tot vorige week rook je echt helemaal niks, maar bij nu de kast 1 min open denk je zoooooooooo PFFFFFFFFFF keeeeeeeeee dan
tot zover een willekeurige update.
SOW eind van de week zullen jullie dus 4 a 5 dagen zonder mijn vervelende gelul moeten doen (hoor nu al mensen opgelucht zuchten) OMG
Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX
Haha komt goed!
Heul veul plezier kerel, klinkt ontzettend leuk, en de leukste vakantie ooit hebben wij in zo'n vakantiehuisje gehad!
Meer als een paar maatjes heb je niet nodig, en wifi dan
Last edited by Greyvol; 25 July 2016, 19:37.
Reden: Is zo kut, nog nie
Comment