Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
    Ik weet niet hoe de verdunning is, maar zou oppassen met huidcontact
    Ja dat staat in de gebruiks aanwijzing ook zag ik.(bedankt voor de waarschuwing Stemma) You rock

Wees niet bang bij alles wat ik met voeding of ph-1 doet heb ik handschoenen aan _> dokter kanon

de verdunning is op 10 liter water 6ml -> maar je weet als geen ander dat schema altijd overdone is

Dus ga voorlopig op 2 ltr is 0,5 proberen als buffer opbouw erna zien we wel.

de BBK staat er zo wie zo slecht bij zag ik vanmiddag die begint geel te worden maar hoofdtop zit vol met kristallen die nog helder zijn.
    Zal morgen ff een update (wekelijkse) doen.
    sigpic
    LED there be light

Comment

Woensdag wekelijkse update:

Probs all over

de BBK om te beginnen word geel en wil niet de hoogte in , is en blijft een dwergplantje maar maakt wel 1 dikke grote hoofdtop aan die ook al vol met suiker zit.
      Laat der gewoon staan en kijk wel wat het word.

DSC01078.jpg DSC01083.jpg

Dan de NLX

die doet het op zich goed en heel leuk , op 1 ding na (mijn fout)
      Omdat de BBK niet wilde heb ik een paar dagen de Spectrabox bij hoger worden van de NLX niet hoger gezet (dus op 15 cm gehouden)
      Mede daardoor heeft ze nu last van lichtbleek op der bovenste bladeren en bij ontdekken gelijk de lamp weer naar 23cm gehangen.
      Het valt nog mee en is minimaal alleen laat ze waar ze licht bleek heeft de bladeren hangen terwijl alles onder netjes recht staat en of omhoog.

gaat nooit meer !!! 2 verschillende doen in 1 kweek , in mijn kast werk dat gewoon niet

de NLX

DSC01084.jpg
      hier goed de lichtbleek te zien (eigen schuld en fout van mij)

Ik heb hiervoor inmiddels dat led protect gekocht wat ze vandaag door de voeding beide gaan krijgen

gelukkig is het alleen de top en verder maakt ze onderin toppen aan waarvan ik zeg zo das cool (dat word weer een weckpot vullen straks)

BEIDE

DSC01080.jpg
      sigpic
      LED there be light

Comment

Zitten de verkleurde blaadjes van de BBK nog wel vast?
        Omdat ze 'lokaal' zitten doet het mij aan toprot denken. Ik zeg niet dat het zo is maar hou het in de gaten. Sommige strains zijn er extreem gevoelig voor. De auto jack die ik vorig jaar had kreeg toprot welke ik ruim weg had geknipt, maar na het drogen zat de hele plant vol met zwarte schimmeldraden, was dus goed geinfecteerd met meerdere schimmels. En aangezien schimmelsporen door de lucht zweven kan je het niet altijd voorkomen.
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Eerst de mensen blurple plantentoasters verkopen en dan nog wat "protect" aansmeren ; ik zou kunnen zeggen "je moet maar durven" maar ik verkies "what's new".
          Wilgenthee is goed spul, werd inderdaad vroeger als pijnstiller gebruikt en kan ook dienen als wortelstimulator. Voordat ik een nieuwe pot grond gebruik begiet ik deze een weekje vooraf met wilgenthee.
          (zeikerd zijnde, natuurlijk ook een beetje pis).

Comment

ja die blaadjes zitten nog vast

ik denk ook niet dat het rot is maar eerder een te kort aan iets , wat raar is want de NLX doet het wel goed.

de bruin gele bladeren gaan ook van puntjes naar het midden van het blad

DSC01096.jpg

DSC01097.jpg
            sigpic
            LED there be light

Comment

Nu ik het hele donkergroene blad onderop zie, zou het ook een overbemesting kunnen zijn? Zo lastig dat elk soortje andere voedingsbehoefte kan hebben
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

daarom zei ik al ik denk eerder aan een te kort of te veel

maar vanaf dag 1 was ze al raar en mijn visie is zaad was 2 jaar oud en heb ik gekregen en heeft 2 jaar in een lade gelegen, de vorige de lemon skunk was ook al niet helemaal fris maar het rare is dat de NLX het weer wel doet.

heb er nog 2 van deze zaden een AK en een White widow maar ga volgende ronde is me vers bestelde Hindu kush proberen

Oja laat de BBK gewoon staan en zie wel wat het word , ik weet wel het is een grote hoofdtop nu en ze maakt THX aan als een malle , maar de bruin en geel troep ziet er niet uit aan zo dame.

we zien het wel

wel jammer daar niet van
                sigpic
                LED there be light

Comment

Zo ik ben hier na een half uur weer bijgelezen
                  Altijd leuk om dit te volgen

Kanon hopelijk gaat het allemaal relaxed met halve dagen werken
                  Je dames groeien echt lekker, keep it growing.

En ook je tuintje staat er erg vrolijk bij, moet allemaal lekker smaken straks
                  Leuke updates weer
                  Groene vingers

Comment

Thx Bird

de halve dagen werken na bij ongv. anderhalve week koorts en overgeven valt niet mee

Ik werk van 8 tot 1 uur nu maar als ik dan thuis kom ben ik echt gesloopt.
                    Collega's zeiden ook al ben je gek geworden? je ziet er slecht uit man en me vriendin zei dat ook al van het weekend.

Ik ben normaal nooit ziek (ja wel is hoofdpijn of verkouden)maar voel me de laatste weken echt zwaar klote.

gelukkig idd me tuin dingen waar ik af en toe me ei in kwijt kan en ff verstand op nul en van kan genieten.

Goed om te horen dat je het kweek verslag leuk vind Bird (you rock)

JIJ suc6 met je aardbei teelt heh ik heb net nog wat gepost erop in je topic

alvast een goed weekend
                    sigpic
                    LED there be light

Comment

Beste members

Sorry Vandaag en de komende tijd even geen wekelijkse update meer totdat ik mezelf en me prive probleem weer een bettej op de rails heb.

Ik ga zo wie zo door maar gaat wat dingen anders doen en meer tijd aan me gezondheid en me problemen besteden.

Ik wens jullie een fijne dag toe en voor de gene op vakantie of die gaan -> prettige vakantie en neem een biertje of wijntje van me

YOU ROCK
                      sigpic
                      LED there be light

Comment

Yoo kanon

Inderdaad slim. Prioriteiten stellen en gezondheid is toch wel de hoogste prioriteit. Hoop voor je dat je er snel bovenop komt! Neem je tijd en doe vooral rustig aan eh, je kan jezelf niet gezond haasten.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                        Terminate the hate and spread the positive

Comment

Beterschap man,

maar je innerlijke en uiterlijke gezondheid gaat boven alles,
                          en ik spreek uit ervaring!

Mocht ik ooit iets voor je kunnen doen, om het even wat,
                          vraag het dan aub!

Groet, beterschap en succes O.D.

Comment

Beterschap!
                            verslag 1, verslag 2

Comment

Beterschap hoop dat je je snel wat beter voel
                              God was never on your side..

Comment

Beterschap kanon
                                sigpic it is just a flower

Comment

Bezig...
                                X