Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

    ja foto's please
    ben benieeuwd!
    grow da weed, smoke it's buds

    Comment


      #47
      Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

      Poten die foto's van je vriendin, ghehehe
      Maar je plantjes willen we ook wel graag zien

      Grtz

      Comment


        #48
        Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

        Earth to green...earth to green, u dead man?
        Was wat ah rondzappen op JD en heb een draadje tegengekomen van iemand die sukkelt met hetzelfde probleem, bladvergeling bij jonge NL plant: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...154/page2.html
        Grtz $iR
        Last edited by SirSmokeAllot; 26 August 2009, 02:05.
        sigpic

        Comment


          #49
          Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

          High buddies!

          Sorry voor de suspense!! Ik ben echt heel blij met jullie aandacht!
          En ik heb net nieuwe foto's van mn schatjes gemaakt.

          Voor de volledigheid eerst wat oude foto's, kan je de groei zien gaan:

          DAG 24
          P1020420.jpg

          DAG 26
          P1020434.jpgP1020435.jpgP1020442.jpgP1020443.jpg

          DAG 29
          P1020478.jpgP1020479.jpgP1020480.jpg
          die laatste is een freak; gele halve blad zit ook op de blaadjes recht eronder. is er wel uitgegroeid later
          P1020482.jpgP1020487.jpg
          ze blijven mooi compact...

          DAG 30
          P1020493.jpgP1020497.jpg
          en ze groeien lekker...
          P1020498.jpgP1020499.jpg
          maar die kut-trips dus! (wist toen nog niet zeker wat het was). En deze rooie vriend vloog weg toen ik uit het raam hing om hem te vangen hij weet niet wat ie mist!!!

          P1020500.jpg
          security cam erop; kan ik vanuit de huiskamer zien hoe het gaat (joh krijg nou wat die smiley is naar mij vernoemd)

          Blijf hangen, de volgende post zit in de pijp/vaporizer/joint en komt zo naar jullie toe!
          BLESSSS

          Comment


            #50
            Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

            Dag 34
            [ATTACH]11568[/ATTACH][ATTACH]11569[/ATTACH][ATTACH]11570[/ATTACH][ATTACH]11571[/ATTACH][ATTACH]11572[/ATTACH][ATTACH]11574[/ATTACH]
            [ATTACH]11573[/ATTACH]
            zoals je ziet, het tegendeel van gestrekt!!

            dag 40
            [ATTACH]11575[/ATTACH]
            net terug van 5 dagen op reis, wat een opluchting!! ze doen het prima en ze hadden genoeg water in hun emmertje. Ik moest echt de hele tijd aan ze denken op reis...

            dag 45
            [ATTACH]11576[/ATTACH][ATTACH]11577[/ATTACH][ATTACH]11578[/ATTACH][ATTACH]11579[/ATTACH]
            weer net terug van 5 dagen op een festival. Sommigen zijn ietwat gestrekter geworden van de hoge(re) lampen toen ik weg was (2x, en later nog een keertje).

            De voorbloei was hier al (bijna) begonnen. Ik kwam er later achter dat een paar van mn mooiste, grootste en vooral ook compactste (!) plantjes mannetjes waren. En sommige lelijke gestrekte weer vrouwtjes. Gelukkig had ik genoeg keus en heb ik wel wat mooie vrouwtjes kunnen uitzoeken ))

            Comment


              #51
              Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

              High! Vooruit, dan ook maar meteen de laatste foto's, dan zijn we weer up to date.

              DAG 82!

              Ze staan in de bloei, nu sinds twee/drie weken ongeveer? Vergeten wanneer ik het precies had gedaan

              P1030076.jpgP1030070.jpg
              het hok met 6 vrouwtjes. en de plant die niet meer past!

              P1030071.jpgP1030072.jpgP1030073.jpgP1030074.jpg
              P1030075.jpgP1030078.jpgP1030079.jpgP1030077.jpg
              sommige zijn zo keihard gegroeid dat als ik even twee dagen niet thuis was ze tegen de lampen aan schroeiden. Vandaar dat je op veel plekken wat verfrommelde blaadjes ziet. Ook erg duidelijk de trips-schade! Kutbeestjes..
              Anyway, volgens mij is de groeispurt voorbij!!! Ik denk dat $ir_Smoke helemaal gelijk had, die spurt heeft idd ongeveer 2 weken geduurd...

              P1030080.jpg
              Deze plant had ik aan mn buurman gegeven, voor op de galerij in de zon. Nu waren ze hier de flat aan het verven, heeft het vervolgens keihard geregend. en is dit het resultaat, arm plantje

              P1030081.jpg
              Het hok hoe het er nu bij staat! Begint al aardig ergens op te lijken.
              Geen lichtvallen bij de kieren, maar ik hou wel de kamer (praktisch) donker.

              Nou, dat is de huidige status jongens! Als je nog tips/ideeen hebt, graag. Of als je meer info wil

              Comment


                #52
                Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

                Aight man, ziet er goed uit he! Wel jammer dat het wat veel in een keer is want zo verlies je uiteraard wat van de inhoud he als je het allemaal moet lezen.
                Geen last meer met je dames ivm vergeelde bladeren enzo? Mooie mannetjes en lelijke vrouwtjes...kom het ook vaak tegen.
                Voor de rest heb ik gisteren de oorlog tegen trips aangevangen en post regelmatig een update'je hier op JD. Tzijn echt beesten uit de hel en je moet gaan oppassen voor de volgende oogst man, want ze zijn heel moeilijk weg te krijgen. 1tje is al voldoende want de vrouwtjes hebben geen mannetjes nodig om zich voort te planten...
                Grtz $iR
                Last edited by SirSmokeAllot; 28 August 2009, 12:05.
                sigpic

                Comment


                  #53
                  Last edited by L Green; 28 August 2009, 22:16.

                  Comment


                    #54
                    Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

                    grrrrr... donkergroen is goed maar goed kijken voor verbrande vingertopjes he.
                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment


                      #55
                      Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

                      Wow verschiet echt van dat je plantjes zo mooi erbij staan met die allerlei verschillende lampen goe gedaan echt
                      Izzz

                      Comment


                        #56
                        Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

                        Waarom geef jij jou plantjes zo weinig water?
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #57
                          Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

                          hey guys,

                          thanks $iR, moet ik inderdaad ff op letten...
                          en Izzz; ik had uberhaupt nooit gedacht dat ze nog zouden leven
                          en Bella: doe ik dat? kan best hoor, het gaat gewoon vanzelf met die Blumats...

                          Prettig weekend iedereen, de update komt daarna weer!

                          Comment


                            #58
                            grow da weed, smoke it's buds

                            Comment


                              #59
                              Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

                              Hey guys & gyals, ik ben net weer een kort weekje weggeweest, had ik niet moeten doen!

                              Mn plantjes stonden al een beetje droog, maar vlak voor ik wegging heb nog ff water gegeven en de Blumats gechecked. Toen ik teruggkwam stonden er toch weer twee of drie plantjes droog!! CRAP.

                              Ook allerlei beestjes die zich wel vermaken met mn plantjes ;( Spruzit werkt goed maar ik blijf nie spuiten met die t$r!n&zooi

                              Maar gelukkig, alles leeft nog en het begint ergens op te lijken! Oogst komt steeds dichter bij

                              P1030355.jpgP1030343.jpgP1030344.jpgP1030346.jpgP1030347.jpgP1030348.jpgP1030349.jpgP1030350.jpgP1030351.jpgP1030352.jpgP1030353.jpgP1030354.jpg

                              ze worden wel een beetje kaal maar de toppen gaan goed..

                              Hoe lang denken jullie dat ik ongeveer nog moet?

                              BLESSSS, L

                              Comment


                                #60
                                Re: L's TL kweek: Northern Light + Highway Delight

                                Geef je je voeding mee met je blumats?

                                Die kunnen makkelijk verstoppen vooral dan door bio en organische voeding. Als je voeding wil meegeven ben je best dat je minerale voeding gebruikt dan en kijkt bij de fabricant of die gepast is voor een druppelsysteem. Die 2 die droog stonden zou ik es deftig spoelen en erna terug inweken en afstellen.

                                Het ziet er wel naar uit dat je nog effe geduld gaat moeten hebben, hoelang staan ze in bloei nu?
                                Denk dat met die NL 9weken bloei wel goed zal zijn maar $ir smoke allot zal dat met zekerheid kunnen zeggen
                                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                                A. The cop!

                                Comment

                                Bezig...
                                X