Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR#2 & JD met SL in low budget kast (project 2)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: LR#2 & JD met SL in low budget kast (project 2)

Als het gewoon een update is is dubbel posten geen probleem.

trichomes zijn er clear uit. denk zelfs meer dan een week.

grtz

Comment

Welke kleur moeten ze nog krijgen dan? (foto...)
      Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
      Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Als de hars nog doorzichtig is ben je veel te vroeg, word deze melkachtig is de plant op haar top van thc productie oogst je nu (dus zeer vroeg) dan zal de wiet een high effect geven, wel aanzienlijk minder gewicht door het vroege oogsten. Als de hars Amber is dan vind er reeds meer afbraan dan aanmaak plaats de thc word afgebroken in restproducten oa cbn eb cbc. deze veroorzaken een meer stoned effect.

Grtz

Comment

A! Kijk dat is een hele mooie uitleg!
          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)

Comment

Kortom. ik ga oogsten als ongeveer 1/3e amber is.. dan krijg je (hopelijk) een combi van High en Stoned..

Ik bedoel.. dit wordt mijn 1e joint.. dan wil ik gelijk ook best of both worlds
            Info nodig...? Zie: Misty's ABC

Comment

Doe dat! Maak je nog een paar mooie foto's dan kunnen wij ook zien hoe dat een beetje verloopt.

Comment

hoi

je eerste joint zeg je , plaats je dan een rookverslagje? gebruik een kleine hoeveelheid om te beginnen , lowryder #2 die binnen is gekweekt kan een heftig wietje zijn en heeft een lekker fris geurtje en smaakt ook zo en laat een stevige high achter

greetz,

Comment

Goed dat je er over begint..

Ik zat zelf te denken aan een halve gram op een normale vloei, samen met half zware sjek.

Maar zoals jullie (wellicht) weten... ik rook eigenlijk nooit (nou ja.. af en toe een sigaar), dus is bovenstaande een beetje een goede "instap" voor mijn 1e joint?

Ghe.. volgens mij wordt ik nog stoned van de sjek zelf en dan zonder de wiet

Comment

ik zou gewoon een halve gram met een heeeeel klein beetje shag doen
                    weet je meteen wat je in huis hebt
                    lets get high of our own supplie

Comment

ik zou voor 0,2 tot 0,3 gram gaan. dat is wel een gemiddelde dosis.

Comment

een halve gram is inderdaad wel wat veel,voor z'n eerste joint toch
                        ga je ook andere soortjes kweken ? zo kun je verschillende soorten wiet proeven dat is zeker een leuke ervaring !

greetz,
                        Last edited by mr.blueberry; 16 December 2009, 00:08.

Comment

Je eerste joint ? dan zou ik zeker niet voor een 1/2 gram gaan.
                          Zou je niet 1st een beetje proberen in een gewoon shaggie ?
                          Gewoon een paar kruimels om het effect dat het e.e.a op jou heeft te testen.
                          Als je nog nooit geblowd hebt kan een 1e joint best aankomen. (afhankelijk van wietsoort that is)

Suc6 m8. Geniet er van.
                          Last edited by Gertie; 16 December 2009, 02:31.
                          sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

hehe.. dan wordt het halve zware sjek met 0.25 gram...
                            zoals het er naaruit ziet ga ik over ongeveer 1 week oogsten.. dan nog ff drogen en dan met oud en nieuw ben ik van de kaart

woooheeeeeeyy....

Comment

--Update--
                              Denk dat het een drukke kerst wordt voor mij.. want ik heb het idee dat de boel nu melkachtig begint te worden, dus zal ik zondag ofzo wel moeten gaan oogsten gok ik.

Zit nu ook met smart te wachten tot de eerste zaadjes eens eindelijk gaan komen, want dat is inmiddels ook alweer een tijdje geleden dat de toppen bevrucht zijn..

Grmbl.. wachten is zo.... zo.... zinloos

Comment

--- Foto update & Kerstverhaal ---

Daar ben ik weer met mijn 3 kerstvrouwen!

't was op een heldere 2e kerstavond dat ik een fel licht zag neerdalen vanuit de donkere zwarte hemel alwaar de sterren en de maan mij glimlachend beschenen.

Het felle licht kwam zo dichtbij dat ik het bijna kon aanraken en op dat moment zag ik hoe het licht zich vormde in een patroon.. een zeer bekend patroon:

Daarna sprak het tegen mij en zei: gij dwaas... haast u snel naar boven en bekijk uw 3 vrouwen of de tijd is gekomen om ze tot u te nemen!

Ik trok een sprintje de trap op, negeerde mijn naakte vrouw en kwam aan bij de stal...
                                Toen ik de staldeur opende en in de kribbe keek.. heb ik mijn fototoestel met vergrootglas gepakt en foto's genomen van de 3 naakte vrouwen.

Weer beneden gekomen sprak tot me en zei: En nu zult gij de foto's bekijken om te zien of uw dames rijp zijn voor hetgeen ze zijn geboren!

Ik heb toen de foto's op mijn pc gezet, ingezoomed en kwam tot de conclusie (welke ik overigens graag bevestigd zie), dat 2 van mijn vrouwen allemaal melkachtige triodinges aan mij lieten zien en de 3e vrouw mijn vreugde iets terug nam door alleen maar heldere triodinges te tonen.

Toch is mijn vreugde in deze 2e kerstavond nog volop aanwezig, want ik denk echt dat de tijd bijna rijp is... bijna....... bijna...

Graag zou ik u allen willen vragen om een blik te werpen op mijn schaars gekleede rijkdommen om mij te overtuigen dat inderdaad de 1e 2 dames melkachtige triodingens vertonen.

Verheugd mij met uw bevestiging!!
                                Attached Files
                                Last edited by Nefius; 26 December 2009, 22:44.

Comment

Bezig...
                                X