Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: LR#2 & JD met SL in low budget kast (project 2)
- My first joint -
.....
..... was pretty fucked up!
Gisterenavond dan maar mijn 1e joint gerookt, maar dit liep niet zoals het had moeten lopen.
Aangezien ik nooit sigaretten heb gerookt (wel eens een sigaar), heb ik eerst 2 dagen gelden maar eens een normale (half zware) sjag gedraaid en opgerookt, conclusie was dat ik er misselijk van werd, dus ik wist dus dat dit zou kunnen gebeuren als ik mijn joint ging roken.
Gisteren avond heb ik het volgende gedaan:
Van een A4tje heb ik een stukje geknipt om er een filtertje van te maken (opvouwen etc) en deze in een vloei gelegd (normaal formaat vloei).
Daarna sjag erbij gedaan en +/- 0.3 gram wiet erbij.
Aangezien mijn keukenweegschaal pas vanaf 2 gram aangaf, heb ik dit door het midden gedaan (dus 1 gram) en daar ongeveer 1/3e van genomen voor de joint.
De boel opgerold, aangestampt (mijn rollingskillz zijn niet echt jofel), en toen buiten de boel helemaal opgerookt.
En toen.... ging het fout.
Het begon redelijk... alles werd wat "wazig", maar al snel begon ik het erg warm te krijgen en ben snel weer naar buiten gegaan (-7 graden) en een stoel gepakt om het "over me heen" te laten komen.
Eenmaal buiten begon ik te zweten als een os, kreeg ik tintelingen in vingers en tenen, werd misselijk en voelde mijn hartslag behoorlijk oplopen.
Aangezien ik alleen maar misselijker werd als ik op stond of rond ging kijken, heb ik mijn ogen maar dicht gedaan en het afgewacht. Aangezien het na 30 minuten wel erg koud werd (kreeg koude neus en vingers), ben ik al zwalkend naar binnen gelopen waar mijn vriendin me in een stoel heeft geholpen.
Toen ik wat probeerde te zeggen kwam ik tot de conclusie dat ik moeilijk kon praten en voelde me nog steeds zwaar beroerd.
Uiteindelijk maar op de bank gaan liggen en na een total van 1,5 uur begon het weer wat beter te gaan.
Het is nu "the day after", maar ben nog steeds een klein beetje fuzzy en "misselijk".
Zoals je kunt lezen was het best scary, en mijn vrouw begon zich ook al flink zorgen te maken op een gegeven moment.. ik had een witte kleur, sprak slecht, was enorm aan het zweten, had hoge hartslag, voele me brak...
denk dat je wat ze bij ons noemen een bloeddaling gehad hebt.Het help nogal eens om cola of andere suikers te nuttigen dan.Mss kan het iets anders zijn maar heb al menig smoker zien gaan op die manier mezelf ook trouwens
Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.
yep, het bekende "out" gaan lijkt sterk op dit verhaal. Denk ook dat je omdat je nooit gerookt hebt aardig over de top bent gegaan met je jointje hoor. 1 joint=7 sigaretten, reken maar dat je daar tijdelijk zuurstoftekort an krijgt, samen met een heleboel vegetatieve verschijnselen als misselijkheid, draaierigheid, hartkloppingen, "koud zweet" en ga zo maar door.
als je perse wilt roken begin dan met een mini-stickje (=klein jointje) waar twee trekjes uit te halen zijn, en weinig tabak. Maar er zijn ook andere methoden om die THC te genieten, misschien is vaporisen een beter plan.
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
sow das lang geleden da ik dat heb meegemaakt maar mocht je het nog eens overkomen neem een redbull of gooi een suiker klonje in een half glas water en drink het op dan naar een min of 5 voel je veel beter enne als je nie gewoon rookt waarom dan je joint met shag neem een sigaret belinda light ofsow das weer tegen de misselijk heid
Heb ik ook eens gehad met een blunt. Eerst ging alles heel goed maar opeens kreeg ik het ook heel warm/koud tegelijk en rechtstaan hield ik niet meer uit. Ik werd pas ziek in de bioscooop, net voor de film nog moeten overgeven en grote boodschap tegelijk, was geen pretje. Ik vergeet de avond ook nooit meer, de film was Kill Bill. Wel een heftige ervaring.
Probeer ook eens met wat lichtere shag. Als het niets wordt, kun je nog steeds boter maken en cake proeven of iets anders.
kan altijd maar denk dat het niet aan te raden is als beginner?zijn wel alternatieven denk ik zoals vaporizen ofzo(heb wel geen id wat dat geeft van effect en hoeveelheid die nodig is) maar zullen wel mensen zijn die dat weten hier
Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.
je bent in iedergeval met de foute instelling je 1ste jointje gaan roken en misschien wel te veel in 1x.. je ging er door dat sjaggie al vanuit dat je misselijk werdt.. en dat gebeurt dan...(je moet eens weten wat gedachtes met je stofwisseling kan doen..kijk maar naar placebo's sommige dingen zijn niet met medicijnen weg te krijgen maar zolang je daadwerkelijk denkt dat ze helpen helpen ze ook. t zit tussen de oortjes) mijn eerste ervaring was totaal anders.. ik ging mn 1ste joinjt tegemoet met de instelling DIT WORDT LACHUH wat gebeurde er.. bij mn eerste joint werdt ik niet stoned maar wel een beetje high maar bij de 2e joint die dag was ik helemaal padje af.... stoner dan een hele kolonie garnalen bij elkaar..mn eerste hasj ervaring was minder.. ik kreeg een aardig stuk hasj bij gebrek aan wiet in de shop..dus ik met mn enthousiaste kutkop net zoveel hasj ing pleurd als dat ik wiet erin zou doen.. conclusie kom bij pa en ma thuis(toen ik daar nog woonde) ging ik ff gestrekt... wajooo 2wat was ik na die knock out lkkr stoned zeg...
als tip kan ik geven, doseer je wiet beter en doe t met de juiste instelling. beetje cola der bij (geen redbull!!! dit raad ik af.. je hartslag gaat door de wiet al omhoog. redbull zal dit gevoel van hartkloppingen alleen maar versterken... er zijn ondertussen al meer mensen doodgegaan aan te veel redbull drinken dan aan te veel blowen...
Nou, ik ging ook met de instelling "dit wordt lacheh", alleen werkte dit bij mij dus niet helemaal
Heb ook nooit het idee gehad dat ik ook maar iets van "high" of "stoned" was..
Nou.. denk dat ik het toch nog maar een keer moet proberen met heel weinig shag en een klein beetje wiet en dan eerst maar eens 3 hijsen nemen...
yup, iets fris erbij om te drinken helpt. zorg ook dat je comfortabel kan zitten terwijl je rookt (en sta niet ineens op nadat je joint gerookt is, dan kan je wel eens zwart voor je ogen beginnen zien en neergaan/spreek uit ervaring van als ik zelf nog niet lang smoorde..)
Ik weet wel niet of het zo'n goed plan is om een joint te rollen met zeer weinig tabak, dat maakt hem enkel sterker...
denk dat het belangrijkste is dat je gewoon je joint aansteekt, een keer of 2-3 trekt, en dan 5-10min wacht tot je weet wat je er van voelt, dan nog enkele hijsen, en ff wachten... en zo rustig die joint oproken.
Het wachten is van belang omdat je pas na zo'n 10minuten het hele effect werkelijk voelt. merk je dat je nog niet te stoned, of nog niet stoned genoeg bent ga je daarna gewoon verder met roken dus
Kijk.. dat was de info die ik dus voor de tijd moest weten, heb nu de hele joint in ongeveer 2 minuten naar binnen gewerkt (was natuurlijk wel normale vloei, dus geen grote joint)..
Hmm.. wellicht dan inderdaad teveel wiet in een te kleine joint bedenk ik me nu ineens...
Denk dat ik inderdaad eerst maar eens wat minder wiet erin doe en dan 2 trekjes neem.. ff kijken wat er gebeurd en dan weer wat trekjes neem..
ps.. ik heb wel voortreffelijk geslapen afgelopen nacht!!
haha ja toch al doende leert men... maar ouwe kom op je moet wel genieten van je dames anders is t zonde van de tijd en liefde die je erin hebt gestoken.. het roken van een joint moet al de geniet fase zijn en niet perse de roes erna.. althans voor mij.. ik rook dan ook dikke waar je gvemakkelijk een uurtje mee zoet ben. vaak ben ik daarnaast nog aan tekenen of schrijven dus blijf ik in de juiste roes lkkr aan t werk... en zodra mn kop volraakt ff een paar halen en ontspannen weer verdergaan..
succes met je volgende poging.. en je hebt al het goede advies van jamesbonte al gehad dus gaat goedkomen denk ik...
pzz
Comment